Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ

טבעות אירוסין מיוחדות

מחפשים טבעות אירוסין מיוחדות? טבעות ייחודיות שידהימו את כל הסובבים? הגעתם למקום הנכון. Sophia Fine Jewelry מבית אפולו תכשיטי יהלומים, מביאה לך את המילה האחרונה באופנת תכשיטי היהלומים המעוצבים בהתאמה אישית מלאה. אצלנו תמצאו טבעות מיוחדות ותוכלו גם לעצב את הטבעת המיוחדת שלכם. שירות העיצוב האישי מבטיח שטבעת האירוסין המיוחדת שלכם היא 100% היחידה במינה.

לפרטים נוספים, תיאום פגישה והצעות מחיר, צרו עמנו קשר עוד היום: 0723901200

אימייל: info@apollodiamonds.co.il

לא מצאתם את מה שחיפשתם?
לא הכל מופיע באתר, צרו קשר!

הצוות שלנו עומד לרשותכם.

טבעות אירוסין מיוחדות לאנשים מיוחדים

מחיר טבעות אירוסין כל כך דינמי, שיהיה קשה לנקוב בסכום מדויק לתיאור המחיר הממוצע בשוק. עם זאת, המסורת קובעת שאתה אמור להוציא סביב שתי משכורות על הטבעת המושלמת.

אולם, שוק התכשיטים מציע לנו כל כך הרבה אופציות ומשתנים שיש לקחת בחשבון בעת רכישת טבעת אירוסין, עד שהתקציב שלנו עשוי להיזרק מהחלון.

אם לא די בזה, אם ברצוננו להיות ייחודיים ולהפתיע בטבעות אירוסין מיוחדות ומעוצבות, המחיר מתחיל להשתולל לחלוטין.

בחירת הטבעת הנכונה מוכרעת על ידי מספר גורמים, ביניהם: איזה סוג מתכת מועדפף על בן או בת הזוג שלך, גודל היהלום המשובץ, סוג חיתוך היהלום, צבע וניקיון. מיותר לציין שצורת היהלום שבטבעת אף היא משפיעה על המחיר.

מה שחשוב לזכור הוא שהנכם משלמים על משהו שמשקף לא רק את התקציב שלכם, אלא את הרגשות האמיתיים שלכם כלפי אהובכם.

לתשומת ליבכם: המידע שלהלן הינו מדריך בלבד וייתכן שלא יתאים להשקפתו ודעתו של כל אחד. במידת הספק, מומלץ ליצור קשר עם יהלומן או תכשיטן מומחה ליעוץ מקצועי.

להלן כמה נקודות מעניינות אודות טבעות אירוסין מיוחדות

1. צורת היהלום הפופולרית ביותר היא היהלום העגול (‘brilliant’)

תלוי בעיצוב הטבעת שתעדיפו, ליהלום העגול בהחלט פוטנציאל גבוה להיבלט טוב יותר בשיבוץ. הצורה העגולה בהחלט מעניקה ליהלום ציון גבוה ביותר בדירוג ההלם והפליאה של חברים ומשפחה.

2. GIA ו – IGI הן שתי מעבדות דירוג יהלומים המכובדות ביותר בעולם

תפקיד המעבדות לדרג את היהלומים כך שתדע בדיוק מה אתה קונה. אף על פי שהדבר לא מומלץ, במידה וליהלום שתרכוש אין תעודה, מומלץ לוודא שאתה קונה יהלום מחנות או סוחר בעלי מוניטין טוב באספקת סחורה איכותית ושהם מסוגלים להבטיח בצורה כלשהי שאכן מדובר בסחורה איכותית.

מעבדות מכובדות נוספות הן EGLHRD שגם הן מציעות דירוג יהלומים קפדני במחירים סבירים. במידה של קניית יהלום שמדורג על ידי יהלומן החנות עצמה, סבירות גבוהה שהדירוג יהיה בלתי מבוסס ועשוי שלא להיות בעל ערך כמו יהלום שעבר דירוג מגורם סמכותי כמו המעבדות שהזכרנו.

עם זאת, ראוי לציין כי יתכן שלקמעונאי מומחיות בדירוג יהלומים – זאת יהיה עליכם לבדוק על ידי גורם מקצועי ואובייקטיבי.

טבעות אירוסין מיוחדות: מהי התעודה הגמולוגית המכובדת ביותר?

תעודת GIA היא אומנם התעודה המכובדת ביותר שקיימת בענף היהלומים. עם זאת, חשוב להבין שהתעודה עצמה אינה ערובה לאיכות היהלום. התעודה מבטאת בין היתר את חוות דעתו של המדרג על גבי פיסת נייר.

טבע דירוג היהלומים הוא שהמדרג מבצע תיעוד מושכל של מאפייני האבן, שמאפשר וריאציות בין תעודות בהתבסס על מי המדרג.

לא בלתי סביר להניח שכמעט כל יהלומן נתקל לא פעם ביהלומים נהדרים שדורגו על ידי GIA, אך כמו כן, ביהלומים שמעולם לא היו צריכים לקבל את הדירוג שקיבלו דרך מעבדת GIA.

תעודת יהלום לבדה היא לא ערובה למה שהנך מקבל – חשוב יותר לקנות טבעת אירוסין מעוצבת לפי הסטנדרטים שלך ומתכשיטן אמין בעל מוניטין טוב שניתן לבטוח בו. עוד יותר טוב יהיה לקנות את היהלום מיהלומן שניתן לבטוח בו תחילה.

3. קניית טבעת אירוסין מיוחדת מחנות במתחם הבורסה ליהלומים יכולה לחסוך לכם עד 70%!

אם כי סגנון הרכישה מצריך מעט יותר “עבודת רגליים” ושיעורי בית, הרכישה מחנות בבורסה ברמת גן במקום חנות תכשיטים בקניון, חוסכת לכם כסף, והרבה.

צוות תכשיטי אפולו יהלומים מציע לכם להגיע לחנות ולהנות משלל תכשיטים משובצי יהלומים, לרבות טבעות אירוסין. לפרטים נוספים, צרו עמנו קשר או בקרו בחנות המפעל שבבורסה ליהלומים ברמת גן.

4. מסורת טבעות האירוסין החלה בשנת 1477

הארכידוכס מקסימיליאן מאוסטריה, העניק למרי מבורגונדי טבעת זהב משובצת יהלום כאות לאהבתם.

5. אנימציית טבעות אירוסין מיוחדות בפרט ותכשיטים בכלל השתלטה על האינטרנט

האנימציות אינטראקטיביות במיוחד ומעניקות ללקוחות רעיון טוב של איך הטבעת הולכת להיראות, ובפירוט רב.

אם כי לא כל כך נפוץ בישראל, הצפי הוא שבשנים הבאות נראה יותר ויותר תכשיטנים עובדים אונליין ומציעים טבעות אירוסין זולות אך מעוצבות ומיוחדות ובהתאמה אישית. מלאה.

6. המילה ‘יהלום’ באנגלית: ‘Diamond’, מגיעה מהמילה ‘adamant’ היוונית

פירוש המילה ביוונית הוא “איתן” או “בלתי מנוצח”. מהמילה הזו קיבל היהלום את שמו. העולם העתיק האמין שיהלומים בלתי ניתנים להריסה, אך למרות היותו חומר קשה במיוחד, הם האמינו שליהלום תכונות שבריריות במקביל.

7. רוב טבעות היהלומים באינטרנט אינם אמיתיים

בדרך כלל מה שאתם רואים הם מודלים שנוצרו בעיצוב גרפי ממוחשב הודות וצילום אמיתי סטנדרטי פשוט לא עומד בדרישות. עבור העין המקצועית, קשה מאוד למצוא חברת תכשיטים שמציגה טבעות אירוסין מעוצבות במחשב שדומות לדבר האמיתי.

8. במדינות שונות עונדים את הטבעות על ידיים שונות

מדינות כגון אנגליה, צרפת, ארה”ב וקנדה, באופן מסורתי עונדות את טבעת האירוסין על יד שמאל. מנגד, מדינות כגון גרמניה, רוסיה והודו עונדות את הטבעת על יד ימין.

9. המתכת הנפוצה ביותר לשימוש עבור טבעות אירוסין מיוחדות היא זהב לבן או פלטינום

עם זאת, בעקבות עליית המחיר של המתכות הללו בשוק העולמי, פלדיום הוא המתכת החדשה בסביבה. פלדיום נחשב למתכת יקרה ואלטרנטיבה יוקרתית במחיר זול בהרבה.

10. יהלומים התגלו לראשונה בהודו

התאריך המדויק לא ידוע, אבל יהלומים נתגלו לראשונה בסביבות 800 לפנה”ס בהודו, אבל לא שומשו כתכשיט לעיטור טבעת אירוסין עד המאה ה-15.

מחפשים טבעות אירוסין מיוחדות במחיר שפוי? חנות תכשיטי אפולו במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, מציעה לכם להגיע ולהתרשם.

לפרטים נוספים, תיאום פגישה והצעות מחיר, צרו עמנו קשר עוד היום: 0723901200

שאלות ותשובות בנושא טבעות אירוסין מיוחדות

כמה עולה טבעת אירוסין ייחודית?

בתכשיטי אפולו ניתן לעצב טבעות בהתאמה אישית מלאה. בכך מובטחת לך טבעת ייחודית ומיוחדת שאין לאף אחת אחרת.

מהם סוגי טבעות אירוסין עדינות?

טבעות עדינות יכולות לבוא בשלל סוגי שיבוצים כשהפופולרית ביותר היא כאמור הסוליטר. שיבוצים נוספים כוללים פאבה (Pave), מילואה ועוד.

האם אפשר לגרום ליהלום בטבעת עדינה להיראות גדול יותר?

ישנן כמה שיטות להשיג זאת. ניתן לבחור בחישוק עדין במיוחד, להוסיף שיבוץ של יהלומים קטנים סביב האבן המרכזית, לשבץ את היהלום בכמות שיניים גדולה יותר ועוד.

האם יש לכם חנות פיזית?

בהחלט. החנות נמצאת במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן. ניתן להגיע ולהתרשם ממבחר טבעות האירוסין המיוחדות שבתצוגה ולהיפגש עם מעצבת התכשיטים שלנו בפגישה 1 על 1.

5/5 - (2 votes)

כתיבת תגובה

סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.