Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
טבעת יהלום 1 קראט - תכשיטי אפולו

טבעת יהלום 1 קראט

טבעת יהלום 1 קראט – גם גברים אוהבים

“יהלומים הם חבריה הטובים ביותר של האישה”, כך נטען במשפט המוכר לכולנו. מזה עשרות שנים מהווים היהלומים את האמצעי המבוקש ביותר על מנת לשדרג כל הופעה ולשדר יוקרה שאין לה סוף. אנחנו נהנות להסתכל עליהם, לרכוש אותם כאשר ידנו משגת, וכמובן – מחכות עוד מילדות לרגע בו סוף סוף נקבל את טבעת היהלום המיוחלת, זו שתסמל, בסטייל מושלם, את העובדה שמצאנו סוף סוף את שאהבה נפשנו.

אולם מה הם בעצם היהלומים האלה, שאנחנו כל כך אוהבות לדבר עליהם, לרכוש אותם ולענוד אותם בשמחה? האם כל היהלומים זהים אלה ואלה? ואם לא, כיצד ניתן להבחין ביניהם? ומה לגברים, שהושמטו בגסות מהמשפט שפותח את הכתבה הזו, ולכל זה?

אימייל: info@apollodiamonds.co.il

לא מצאתם את מה שחיפשתם?
לא הכל מופיע באתר, צרו קשר!

הצוות שלנו עומד לרשותכם.

יהלום הוא למעשה סוג של מינרל קשה שעשוי מפחמן נקי. הוא המינרל הקשה ביותר שניתן למצוא בטבע, והוא גם המבריק שבמינרלים, ועל כן מתהדר בזוהר ובברק נדירים. תכונות אלה הפכו אותו לחומר גלם מבוקש הן לצרכי נוי והן לצרכים תעשייתיים. אולם את יוקרתם הידועה של היהלומים מקנה להם התהליך הארוך והמייגע שנדרש מהרגע שאלה מוצאים מן הקרקע ועד שהם הופכים חלק בלתי נפרד מתכשיטים אופנתיים.

עם השנים, הפכו היהלומים בעולם שם נרדף ליוקרה ולעושר. הם ללא ספק סמל הסטטוס המושלם, אולם כיום, מאפשר טווח המחירים הרחב לכל אישה להתקשט בתכשיט יהלום ייחודי, שהוא בהחלט מרכיב חובה בכל תיבת תכשיטים. וזאת בלי לדבר עוד על טבעות האירוסין, שמקובל בעולם המערבי לשבץ בהן יהלום אחד לפחות, והופכות את מרבית הנשים הישראליות הנשואות לבעלותיהן הגאות של טבעת יהלום.

ארבעת ה-C – טבעת יהלום 1 קראט זה לא מספיק

כאשר אנחנו ניגשים לראשונה לבחור טבעת יהלום, אנו עלולים לטעות ולחשוב כי ההגדרה “טבעת יהלום 1 קראט” מספקת לנו די מידע אודות הרכישה. אולם כדי להבין מדוע אנו מוצאים תכשיטי יהלומים במחירים כה מגוונים ובעושר כה רב של סגנונות, חשוב להכיר את השיטה העיקרית המשמשת כיום לצורך סיווג יהלומים. שיטה זו מכונה ארבעת ה-C ומקיפה ארבעה פרמטרים, וכצפוי, מתחילים כולם באות הלועזית C.

ניתן למקם כל יהלום על הרצף של כל אחת מארבע התכונות, ומיקומו של היהלום לעומת התכונות השונות הוא שקובע את השווי שלו. רכישת יהלום צריכה להיות מלווה תמיד בקבלת תעודה ג’מולוגית, אשר מפרטת את אפיוניו את היהלום שרכשתם ועשויה לשמש אתכם בעתיד באם תצטרכו להוכיח את שוויו. חשוב לציין שיהלום “אידאלי”, שמיקומו גבוה בכל פרמטר, יהיה כנראה יקר במיוחד, אולם לא תמיד אתם זקוקים דווקא ליהלום היקר ביותר שבנמצא. כאמור, היום ניתן לרכוש תכשיטי יהלומים גם בתקציבים סבירים יחסית, אולם על מנת לקבל את מלא התמורה לכסף, מומלץ להתייעץ עם מעצבת התכשיטים שלנו.

להלן 4 הפרמטרים החשובים לקביעת שוויו של יהלום:

  1. Clarity – פרמטר זה מתייחס לניקיון היהלומים, כלומר למידת הבהירות והחדות של היהלום, כאשר התכונה נעה על הרצף שבין יהלום מושלם ללא כל פגם, ליהלום “נקי” ונטול פגמים ככל האפשר.
  2. Cut – הפרמטר השני מתייחס לחיתוך הטבעת. חיתוך איכותי הוא כזה שיהיה מצד אחד חד מספיק, ומצד שני ישמור ככל האפשר על גודלו ועל משקלו של היהלום, שכן קשה למצוא בטבע יהלומים גדולים. משמעות נוספת של חיתוך איכותי היא גם ההשפעה שלו על נשיאות האור של היהלומים, שהופכת אותם לכל כך מרהיבים. יהלום שעבר חיתוך מעולה יהיה זוהר ונוצץ יותר, בעוד שיהלום שאיכות החיתוך שלו נמוכה יותר, ייראה לנו יותר אטום.
  3. Color – המאפיין השלישי של היהלומים הוא כמובן הצבע שלהם. מאפיין זה מתייחס ליהלומים לבנים, שקופים, כאשר השאיפה היא שהיהלום יהיה חסר צבע, ככל האפשר על מנת שיתאפשר לאור רב יותר לחדור לתוכו, מה שיגרום לו לנצוץ יותר. מלבד היהלומים הלבנים חשוב לדעת שישנם יהלומים המוגדרים כצבעוניים ומצויים בצבעים שונים, כאשר הצהוב הוא הנפוץ ביותר שבהם ואילו האדום הוא הנדיר והיוקרתי ביותר.
  4. Carat – המילה קראט שכולנו מכירים נוגעת למשקל היהלום. לדוגמה, טבעת יהלום 1 קראט מכילה למעשה יהלום במשקל 0.2 גרם. יהלום גדול יותר יהיה כמובן יקר יותר.

גברים ויהלומים – גם להם מגיע

כפי שעולה מהמשפט שפתח כתבה זו, הדעה הרווחת היא כי לאורך השנים היהלומים הפכו לנחלתן הבלעדית של הנשים, אולם חשוב לדעת שהדבר אינו נכון עוד. כיום ישנם גברים רבים שנהנים גם הם מענידת תכשיטים יוקרתיים, ובהם כמובן טבעות יהלומים. טבעת יהלום היא האקססורי המושלם עבור כל גבר שמעוניין להתהדר במראה יוקרתי ומוקפד, כזה שיוצר רושם בלתי נשכח.

טבעת יהלום 1 קראט המשובצת יהלום מרכזי בחיתוך מרובע, למשל, היא מבוקשת מאוד בקרב גברים שאוהבים להשקיע בעצמם, ואם בן הזוג שלך הוא כזה – זו תהיה המתנה המושלמת עבורו. אם הוא חוגג יום הולדת בקרוב, או שדווקא יום הנישואין מתקרב, אין ספק שהוא ישמח לקבל טבעת שאותה יוכל לענוד בגאווה. כך תוכלי לשמח אותו, במתנה מיוחדת ויוקרתית, וגם לרמוז בעדינות מה את רוצה לקבל ליום ההולדת הבא.

שאלות ותשובות בנושא טבעות אירוסין פשוטות

כמה עולה טבעת אירוסין 1 קראט?

השאלה כללית מאוד והתשובה מורכבת אפילו יותר. מחיר יהלום מושפע משלל גורמים כגון גודל, ניקיון, סוג חיתוך ועוד. ניתן למצוא טבעות אירוסין פשוטות יחסית החל מ 1,200 שח ומעוצבות יותר במחירים של עד 50,000 שח ויותר. מומלץ מאוד להגיע ולהתרשם ממבחר טבעות היהלומים שבאתר באופן אישי בחנות שבבורסה ליהלומים ברמת גן. כמו כן, אנו ממליצים לטלפן אלינו ישירות ולהתייעץ עם מעצבת התכשיטים שלנו.

איך יודעים שהטבעת איכותית?

יהלום איכותי בדרך כלל מלווה בתעודה גמולוגית ממכון גמולוגי מוכר כגון GIA. התעודה מספקת לכם את הנחת והידיעה שאכן קיבלתם יהלום איכותי באמת. מעבדות גמולוגיות ידועות נוספות מהן ניתן לקבל הערכת שווי כוללות את AIG, GCI, IGL ועוד.

יש לכם גם יהלומי מעבדה?

בהחלט. את רוב התכשיטים שבאתר ניתן להזמין בשיבוץ יהלומי מעבדה במקום יהלומים טבעיים. חשוב לציין שהדבר תלוי בהינתן שהגדלים הנחוצים זמינים במלאי ומתאימים לתכשיט הספציפי ותקציבכם. מומלץ ליצור קשר.

איך מנקים את טבעות היהלומים?

ניקוי יהלום הוא אפשרי וחשוב שיעשה נכון. ניתן להשתמש בשלל חומרי ניקוי ידידותיים ליהלום, להשרות במים, להשתמש בשיטת הטבילה המהירה ועוד. ניתן לקרא עוד על כך באתר.

יש לכם חנות פיזית?

כן. כפי שציינו קודם, ניתן להגיע לחנות התכשיטים שלנו במתחם הבורסה ברמת גן ולהתרשם ממגוון התכשיטים המופיעים באתר. לא כל הדגמים מופיעים באתר. בנוסף, אנו מספקים תכשיטים בעיצוב אישי מלא, כך שתוכלו לרכוש תכשיט מעוצב שאין באף מקום ואין לאף אחד אחר.

5/5 - (2 votes)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.