Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ

מעצבת תכשיטים

מעצבת תכשיטים: החלום היוקרתי שלכם בעיצוב אישי

בבורסה ליהלומים ברמת גן ניצב היהלום שבכתר בתחום עיצוב התכשיטים – סופיה תכשיטי יוקרה מבית אפולו תכשיטי יהלומים. לצד הקטלוג המרהיב של עיצובים המשלבים זהב צהוב ולבן, כסף טהור ואין ספור יהלומים מנצנצים. הסטודיו מציע גם שירות מיוחד במינו: עיצוב תכשיטים באמצעות תוכנת תלת ממד.

טבעת האירוסין שתמיד חלמת עליה

לכל אישה מבנה שונה של אצבעות בכף ידה. טבעת האירוסין שתבחר עבורה יכולה להיות בהתאמה מושלמת לסגנון העיצוב המתאים לה ולמבנה האצבע. יש נשים שיעדיפו עיצוב קלאסי עגלגל ועדין משולב באינספור יהלומים קטנים המכונים “נקודות”, אחרות יתהדרו בטבעת בולטת שבמרכזה יהלום גדול ואבני חן יקרות מעטרות אותה בשלל צבעי הקשת.

בסטודיו Sofia תמצאו את מעצבי התכשיטים המקצועיים והוותיקים שמסייעים לכם להפוך את החלום למציאות. תוכלו לאייר ביד קלה את התכשיט עליו חלמתם או להציג תכשיט שראיתם בעבר באחד מהמגזינים היוקרתיים או על אצבעה של דמות מוכרת. הטבעת שלכם תעוצב בדיוק לפי מידת האצבע שלכם עם העיטורים שבחרתם.

עיצוב בזהב דורש מיומנות רבה – מדובר בחומר עדין מאד שניתן לפסלו או לרקעו לפי העיצוב שלכם. תוכלו ליצור עליו חישורים ופיתולים המוסיפים לטבעת מראה קלאסי של המאה שעברה או לבחור בעיצוב המחקה אלמנטים כטיפה, מגן דוד, מפלים וצורות גיאומטריות שונות. כל אחד מהעיצובים מקבל את הניצוץ המיוחד שלו כאשר מוסיפים לו יהלומים ואבני חן בגדלים שונים ויוצרים יצירת אומנות שאין שניה לה בעולם. כי לאישה המיוחדת שלכם מגיעים תכשיטים מעוצבים שאין לאחרת.

עגילים ותליוני משלימים לעיטור הפנים והצוואר

מדוע להסתפק רק בטבעת אירוסין או נישואין? לאחר שבחרתם את העיצוב המרהיב שלכם תוכלו ליצור סט תואם של עגילים המשיכים את הקו העיצובי של הטבעת. גם בעגילים תוכלו לשלב את אותן אבני החן ששילבתם בטבעת שעיצבתם ביחד עם מודליסט מקצועי על גבי תוכנת התלת ממד. כל אחד מהעגילים הוא יצירת אומנות בפני עצמה. המראה היוקרתי של העגילים המתאימים לטבעת יצרו את הסט המושלם המתאים כמתנה להפתעת בת הזוג שלכם ביום הכלולות עצמו, במהלך ירח הדבש או אפילו בחגיגות השנה ליום הנישואין שלכם.

לצד העגילים המרהיבים תוכלו לבחור לעצב גם תליון ייחודי מזהב לבן או זהב צהוב אותו ניתן לענוד על גבי שרשרת זהב עדינה למראה המושלם.

עיצוב תכשיטים עם מגוון אבני חן

לצד היהלומים השקופים תוכלו לבחור גם מגוון רחב של אבני חן שישזרו בתכשיט שלכם כמו רובי אדמדם, אבן ספיר תכולה, אבן אמרלד ירוקה או אפילו יהלום שחור לעיצוב תכשיט דרמתי ומרהיב. המעצבים בסטודיו שלנו ישמחו להציע לכם שילובים מעניינים בין יהלומים לאבני חן אחרות לתכשיט מסוגנן וצבעוני.

מי מעצב את התכשיטים בסטודיו?

סופיה יעקובשוילי היא מעצבת תכשיטים שהקימה לפני יותר מעשור את מותג התכשיטים היוקרתי “סופיה” בבורסה ליהלומים ברמת גן, לאחר שעברה הסמכות בתחום הגמולוגיה ועיצוב תכשיטים באמצעות תוכנה מתקדמת לעיצוב המכונה “רינו”. היא עבדה לצד מעצבי על בתחום התכשיטנות והתמחתה ביצרת סגנון אישי משלה ומיומנות בעיצוב חלומותיהם של אחרים תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים וגימור מושלם. יצירותיה המיוחדות הוצגו בתערוכות בינלאומיות לאורך השנים.

מאז שנת 2008 הסטודיו הפעיל הממוקם ברמת גן, משרת לקוחות פרטיים ועסקיים מרחבי העולם תוך יצירת עיצובים חדשים שעדיין לא נראו. לצד העיצובים בתוכנה העתידנית סופיה מסייעת לרבים לשמור על הקשר עם העבר המשפחתי. הכיצד?

בין שירותי הסטודיו תמצאו גם שימור תכשיטים עתיקים שנשמרו במשפחה ועברו מאם לבת תוך הוספת חלקים שנעלמו, שיבוץ יהלומים חסרים, השבת הברק שאבד לתכשיטי הזהב או שימוש בתכשיט הישן ליצירת יצירה חדשנית שתמשיך ותעבור במשפחה בדורות הבאים. כך, אתם יכולים לגעת ולשמר את הזיכרונות המיוחדים של בני המשפחה האהובים שממשיכים אתכם לעוד שנים רבות ומשאירים משהו מיוחד מכם גם לילדים ולנכדים שלכם.

חוסכים את פער התיווך בין המעצב לצרכן הסופי

רבים מופתעים לגלות כי למרות שמדובר בתכשיט המעוצב באופן אישי, מחירו אינו גבוה בהרבה ממחיר תכשיט מעוצב בחנויות היוקרה האחרון ברחבי העולם ואף בבורסה ברמת גן. זאת משום שחנויות היוקרה ברחבי העולם עובדות עם מעצבים מובילים ולאחר מכן רשת שלמה של משווקים עוברת בינם לבין הצרכן הסופי. כיום, כל עוד הסטודיו קיים, יש לכם את האפשרות לרכוש את התכשיטים ישירות מהמעצבת ואפילו לבצע את ההתאמות הדרושות לכם.

יתרון נוסף שיש לעבודה הישירה עם המעצב, מעבר למחיר, הוא שתוכלו לבחור את רמות הניקיון של כל יהלום בתכשיט, את הצבע המדויק של הזהב והאבן ולבחור בצורת החיתוך של היהלום על מנת להעניק לאהובים עליכם או לעצמכם את המתנה המושלמת.

כל תכשיט מגיע עם אחריות ותעודה גמולוגית

הסטודיו עובד ברמה גבוהה ביותר ולכן איננו חוששים לתת אחריות על התכשיט לאחר רכישתו. אם חלק ממנו נסדק או נשבר תוכלו להגיע לסטודיו ונתקן אותו עבורכם ללא תשלום. בנוסף, על מנת להבטיח את איכות ואותנטיות היהלומים המשובצים בתכשיטים כל רכישה של תכשיט מלווה בתעודה גמולוגית בינלאומית בה רשומות התכונות של היהלומים המשובצים בתכשיט זה כמו משקל היהלום, צבעו ורמת הניקיון שלו.

את התעודה הזו תוכלו לשמור לעתיד אם תרצו למכור את התכשיט או להוכיח את רמת הניקיון שלו ידוע שיהלומים הם לנצח ולעתים אנו ממשיכים ומשתמשים בהם גם בתכשיט אחר בעתיד. התעודה המלווה את היהלומים הללו תוכל להמשיך וללוות את משפחתכם במשך שנים רבות.

  • מוכנים לגלות עולם שלם של עיצובים מרהיבים המשלבים זהב, אבני חן מרהיבות ויהלומים?
  • יש לכם חלום לעיצוב תכשיט אישי שאין שני לו?

פנו עוד היום לסטודיו סופיה ותאמו פגישה אישית עם המעצבת הראשית שלנו בטל’ 072-3901200 או באימייל info@apollodiamonds.co.il

5/5 - (1 vote)

כתיבת תגובה

סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.