Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
טבעות אירוסין בורסה ליהלומים רמת גן

תכשיטי יהלומים אמתיים רוכשים רק בחנויות יהלומים בבורסה

בורסת היהלומים הישראלית שוכנת ברמת גן ומאגדת תחתיה יצואנים, יבואני, מתווכים, בוקעים, ממיינים ומלטשים של יהלומים. היא נחשבת כמרכז סחר היהלומים מהחשובים בעולם. היא מייצרת 60% מהמחזור העולמי של יהלומים ותכשיטי יהלומים. היא נחשבת כמקור של גאווה ישראלית. היא הוקמה בשנת 1937 והפכה לאחד ממרכזי הסחר הכי גדולים בעולם.

היהלומים של הבורסה מייבאים מדי שנה יהלומים גולמיים בערך של חמישה מיליארד דולר. היצוא שלהם עומד על עשרה מיליארד דולר כל שנה. זהו גם אחד מענפי היצוא הכי חשובים בארץ.

כ-2,500 איש מאוגדים תחתיה ולחלקם חנויות יהלומים בבורסה. אם מישהו צריך תליוני יהלומים מעוצבים, צמדי טניס יהלומים או כל תכשיט יהלומים אחר, הוא יודע שהמקום הכי טוב למצוא את היהלום הכי משובח ואת תכשיט היהלומים הכי מקורי נמצא במתחם הבורסה.

הבניין המרכזי הוא בניין גבוה מאוד ויש בו רמת אבטחה גבוהה. בין כותלי הבניינים שבמתחם, יכולים הסוחרים למצוא כל מה שהם צריכים כמו: חדרי מסחר ושירותים, ציוד, חומר גלם, וכמובן גם חנויות יהלומים בבורסה.

תכשיטי יהלומים  אמתיים – חנויות יהלומים בבורסה

אם מישהו מחפש תכשיטי יהלומים אמתיים, הוא הולך לטייל בין חנויות תכשיטים בבורסה, עד שהוא פוגש את הקולקציה שמתאימה לו. בחנויות הללו הוא ימצא טבעות אירוסין, תכשיטים, טבעת יהלומים שורה, שרשראות יהלומים ועוד.

רוב היהלומים המשובצים בתכשיטים בחנויות בכל הארץ מגיעות מהבורסה. היצרנים הם אלה שמספקים את היהלומים לתכשיטים, וכאשר קונים מהם את התכשיט הוא הרבה יותר זול מאשר לקנות אותו מחנות שלא צורכת את היהלומים של עצמה אלא צריכה לקנות אותם. תכשיטי יהלומים אלה זולים הרבה יותר מכל החנויות הפרטיות ורשתות התכשיטים שמשווקות גם תכשיטים עם יהלומים.

בנוסף אפשר לסמוך על היהלומים של החנויות הללו. זה 100% אמינות לכל תכשיט, עם אבא ואימא לכל בעיה עתידית אם תהיה.

https://apollodiamonds.co.il/תכשיט/%d7%98%d7%91%d7%a2%d7%aa-%d7%90%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a1%d7%99%d7%9f-%d7%a2%d7%93%d7%99%d7%a0%d7%94-spliti/

חנויות בבורסה לא מוכרות יהלומי דמים

חנויות יהלומים בבורסה לא מוכרות תכשיטים עם יהלומי “דמים”. יהלומי דמים או בשמם הנוסף- יהלומי קונפליקט, הרווחים מיהלומים אלה מגיעים למימון של ארוגני טרור באזורים בהם מתקיימת מלחמת אזרחים באפריקה. יהלומי דמים משרתים כוחות גרילה מסוכנים ומשמשים למימון פעולות טרור נגד ממשלות. תהליך קימברלי הוא פורום בינלאומי שמאגד גופים שונים בענף היהלומים, אשר מטרתם מניעה מסחר בחומרי גלם כמו יהלומי דמים.

בתהליך הזה שותפות 70 מדינות כולל ישראל. הפורום הזה מחייב כל מדינה לבדוק כל יהלום היוצא מהגבולות שלה החל משלב הכרייה ועד היצוא והמכירה, כדי לוודא שלא מדובר ביהלומי דמים. משום כך כל יהלום הנסחר בין מדינות, חייב לשאת את תעודה מהמדינה בה יוצר.

אם תרכשו בחנויות יהלומים בבורסה תכשיטים כמו: טבעות אירוסין, תליוני יהלומים מעוצבים, צמיד טניס יהלומים, טבעת יהלומים שורה, שרשרת יהלומים או כל תכשיט יהלומים אחר, תוכלו להיות בטוחים שלא מדובר בתהליך דמים. לאחר תהליך קימברלי, אין סיכוי שלאר. ייכנס יהלום דמים. ובכל מקרה כאשר אתם הולכים לרכוש תכשיטי יהלומים, מוטב שתשאלו ותחקרו מה המקור שלו.

בקשו את התעודה שלו. לא כל חנות פרטית מחזיקה בתעודות, אבל חנויות יהלומים בבורסה כן ואז תוכלו להיות בטוחים שבעת שרכשתם תכשיט יהלומים, לא נתתם יד לטרור כלשהו. בדרך כלל יהלומים אלה משווקים בסיירה ליאון או באפריקה. תהליך הכרייה שלהם קשור במעשי רצח, עבדות והתעללות.

https://apollodiamonds.co.il/תכשיט/%d7%aa%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%9b%d7%95%d7%9b%d7%91-%d7%9e%d7%a9%d7%95%d7%91%d7%a5-%d7%99%d7%94%d7%9c%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%9d/

איפה יש מבחר גדול של תכשיטי יהלומים?

כאשר מדובר בתכשיטי יהלומים כמו שרשרת יהלומים, טבעת אירוסין ועוד, חנויות יהלומים בבורסה הם אלה שמחזיקות את המבחר הכי גדול. מכיוון שמדובר בחנויות שהן המקור של היהלומים אם זה חנויות של יבואנים, מלטשים ועוד, הרי שתוכלו להתאים כל תכשיט לטעם שלכם עם היהלום הרצוי.

חשוב לומר כי אזור הבורסה ליהלומים ברמת גן הוא נקודת מפגש לאנשי מקצוע מענף היהלומים ויש להם חזון משותף לשירות הלקוחות בחנויות, כולם מקפידים לעמוד בשירות בעל ערך מוסף הן מבחינת יושרה והן מבחינת טובת הלקוח. השיטה שנהוגה בין החנויות הבורסה היא פגישות עם מומחים אשר יוכלו להציג לכם יהלומים וטבעות, עגילים, תליונים, צמידים, שרשראות וכל תכשיט אחר משובץ יהלומים ולא רק להתרשם מהמבחר, אלא לקבל גם הסבר על כל יהלום ויהלום.

מהו המשקל שלו, מה הגודל, מה השקיפות שלו, כמה קארט ועוד. תוכלו לבחון כל יהלום לעומק ולבחור את העיצוב שהכי מתאים לכם. יצרן יהלומים שמוכר להם תכשיט עם יהלומים יודע עליו הרבה יותר מכל מוכר אחר בחנות שאין לה קשר לייצור יהלומים.

אם אתם מחפשים טבעת יהלום, תכשיטים עם יהלומים ועוד המקום הראשון לחפש אותם, זה בחנויות בבורסה במתחם המסחר.

https://apollodiamonds.co.il/תכשיט/%d7%a2%d7%92%d7%99%d7%9c%d7%99-%d7%90%d7%9e%d7%a8%d7%9c%d7%93-%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a7-%d7%96%d7%94%d7%91-%d7%9c%d7%91%d7%9f/

טבעת אירוסין עם יהלום נוצץ

בשנים האחרונות הפכה הצעת הנישואין לטקס מסורתי המקובל על זוגות רבים. חשוב לומר כי בדרך כלל מדובר באקט מאוד אותנטי שנהוג מזה שנים במשפחות מהמגזר החרדי, אבל הוא הפך להיות אקט משמח ורצוי אצל כולם כולל זוגות חילוניים.

הבחור רוכש טבעת אירוסין, עושה הפקה שלמה סביב הצעת הנישואין ומעניק לזוגתו גם טבעת וגם הבטחה. מאותו רגע היא שלו והוא שלה לנצח.

בחירת טבעת האירוסין היא אירוע מרגש בפני עצמו. בדרך לא דרך משיג הבחור את מידת הטבעת של אהובתו והולך עם המידה הזו (בדרך כלל טבעת שהוא סחב לה מתיבת התכשיטים) לחנות ממבחר עצום של חנויות יהלומים בבורסה, שזה המקום הכי אמין וגם משתלם מבחינת מחיר לעשות עסקה ומחפש טבעת אירוסין.

זו יכולה להיות טבעת יהלום סוליטר שפירושה טבעת עם יהלום אחד קלאסית. זו יכולה להיות טבעת אירוסין שורה של יהלומים עם יהלום מרכזי. לכל טבעת מצרפים תעודה גמולוגית על איכות היהלום ומשקל הקארט שלו.

חשוב לציין כי יש פערים של עד מאות אחוזים בין מחירי טבעות אירוסין משובצות יהלומים בין חנויות יהלומים בבורסה, שם חוסכים את התיווך על היהלום משום שמשווקי התכשיטים הם יצרני יהלומים לבין חנויות פרטיות או רשתות תכשיטים ארציות.

מחפשים יהלומים איכותיים עבור טבעות אירוסין מעוצבות? הגעתם למקום הנכון. חנות תכשיטי אפולו במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, מציעה לכם להגיע ולהתרשם ממגוון טבעות אירוסין מעוצבות.

4/5 - (2 votes)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.