Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
זוג גבר אשה מאורסים ביער - הצעת נישואין

טבעת אירוסין זהב עם יהלום: כמה טיפים שלא כדאי שתפספסו

טבעת אירוסין זהב עם יהלום

אומרים שהאושר שלנו תלוי ביחס ישר לרמת הציפיות שלנו. אם תיזכרו או תתחילו לשים לב לכך אולי לא תופתעו לגלות כי זוהי הנוסחה המדויקת לאושר.

קרה לכם שיצאתם מסרט שחברים המליצו והודיעו לכם: אתם חייבים לרוץ לראות נקודה!!! ולא הבנתם על מה המהומה?

ובכן, המלצת החברים הציתה את הדמיון שלכם, הרימה את רמת הציפיות שלכם מהסרט לגובה כזה, שהסרט שאולי באמת היה טוב, לא הצליח לעמוד בהן. כמובן שיצאתם בתחושה קלה של אכזבה.

באופן טבעי, לפני כל אירוע או חוויה אנו מפתחים ציפיות, כך בנוי המוח, ועקב כך, אם האירוע שאנו חווים הוא מתחת לרמת הציפייה שפיתחנו כלפיו אנו מרגישים מאוכזבים כי ציפינו ליותר.

אם האירוע או החוויה שחווינו הם אפילו טיפה מעל הציפיות, אנחנו מופתעים, כי לא ציפינו, אנו שמחים ואנו לעתים מאושרים עד הגג.

אם תפעלו לפי שיטה פשוטה זו, תוכלו בקלות להפתיע בהצלחה, לשמח ולעשות למאושר את כל מי שאתם מתכננים להפתיע.

הצעת נישואין – יתרון ההפתעה

אחד היתרונות המנצחים של הצעת נישואין הוא שהיא מגיעה בהפתעה. הצעת נישואין היא רומנטית היא מרגשת וברוב המקרים מביאה את בת הזוג לדמעות של אושר, פשוט כי היא היא הופתעה, היא לא ציפתה לזה.

אלמנט שני וחשוב לא פחות בהצעת נישואין הוא הטבעת. קניית הטבעת היא מבצע מאתגר ביותר, פה נדרשת השקעה בחשיבה, תכנון מוקדם וביצוע מושלם. כמובן שהתקציב משחק תפקיד מכריע ,אך חשוב לדעת כי לא חייבים לקנות טבעות אירוסין יוקרתיות, או טבעת יהלום 3 קראט, ניתן להשיג גם טבעות אירוסין זולות שנראות נפלא על האצבע, טבעות אירוסין עדינות, עשויות זהב ויהלום קטן בשילוב עם הצעת נישואין מקורית, ירגשו עד דמעות כל בחורה מאוהבת שלא ציפתה להפתעה הזו.

איך קונים טבעת אירוסין מושלמת?

אתם לא הראשונים שמגיעים למבצע קניית טבעת נישואין ומרגישים אבודים, מאז ומעולם קניית טבעת אירוסין הייתה קשה ומסובכת, אך אפשר להתעודד, כי רבים לפניכם חצו את הנהר הזה ואין ספק שגם אתם תוכלו לעמוד במשימה בהצלחה מרבית.

טבעת האירוסין הקלאסית היא טבעת זהב עם יהלום, כאשר היהלום הוא המאפיין החשוב ביותר בטבעת. מחירה של טבעת נישואין עם יהלום מרכזי מורכב מכמות ואיכות הזהב שבטבעת וגודלו ואיכותו של היהלום, כשנוסף לכך שכר העבודה על הטבעת .

היהלום הוא האלמנט החשוב כי הוא נותן אופי לטבעת, היהלום הוא בעל תכונות פיזיקליות של החזרת אור מושלמת שנראית כברק נצנוץ קבוע.

ברק היהלום משתנה בין יהלום אחד למשנהו, לכן הקפידו לבחור ביהלום שמספק את אפקט הברק האופטימאלי.

הברק והנצנוץ של היהלום תלויים בכמה משתנים והם: רמת החיתוך של היהלום, ניקיון היהלום, רמת הצחצוח של היהלום וצבעו של היהלום.

קניית טבעת אירוסין – תכנון זמנים

אם החלטתם כבר שאתם קונים את טבעת האירוסין הקלאסית, טבעת זהב עם יהלום, כדאי וחשוב לתכנן את הזמנים לאחור על פי מועד הצעת הנישואין המתוכננת. הכנתה של טבעת אירוסין עשויה לקחת כשישה שבועות, וטבעת בעיצוב אישי עשויה לקחת קצת יותר, לכן מומלץ להתחיל לחפש כחודשיים שלושה לפני האירוע.

מה חשוב בקניית היהלום?

באם אתה מתכוון לקנות טבעת זהב עם יהלום של מעל אחד קראט, השלבים לקניה הם, קודם כל הזמנת היהלום ולאחר מכן שיבוצו בטבעת הזהב.

חשוב לוודא כי הטבעת תגיע אם דוח דירוג היהלום, תעודת GIA, שהיא דוח המונפק על ידי על ידי עמותה גמולוגית עצמאית.

גם כשהיהלום מגיע עם התעודה, אל תשכח לבחון אותו היטב ולוודא שאין במקרה שריטות או פגיעה כלשהי. היהלום עולה לא מעט וכדאי להבטיח את שלמותו לפני שאתה ממשיך בשיבוצו בטבעת הזהב.

היכן ניתן להזמין טבעת זהב עם יהלום לאירוסין?

באם אתם מכירים את טעמה של בת זוגכם ואתם קצת מתלבטים איך להתחיל לבחור, הדבר הטוב ביותר לעשותו הוא להתרשם ולהתעדכן במגוון עיצובים מודרניים של טבעות נישואין עכשוויות וטרנדיות.

ניתן להיכנס לקטלוג המפואר באתר האינטרנט של חברה המתמחה בשיווק טבעות זהב ויהלומים וטבעות נישואין בהתאמה אישית. באתר החברה תמצאו תמונות צבעוניות מרהיבות של מבחר גדול של טבעות נישואין בעיצובים האחרונים והמודרניים ביותר. תוכלו להתעדכן  ולהתרשם מפרטי הזהב והיהלומים המרכיבים כל טבעת בקטלוג, וכך תקבלו מושג ראשוני בתחום טבעות האירוסין. שיעזור לכם לבחור את הטבעת המושלמת עבור בת זוגכם.

באתר החברה המשווקת מגוון טבעות זהב משובצות יהלומים, תוכלו גם להתעדכן בעיצובים הקיימים, גם להזמין טבעת בהתאמה אישית, וכמובן שניתן , באם תרצו ,להזמין ולרכוש ישירות באתר, טבעת זהב עם יהלום, שתהפוך את הצעת הנישואין שלכם לאירוע מרגש רומנטי ובלתי נשכח.

אילו סוגי טבעות ניתן להזמין?

ניתן להזמין את כל סוגי הטבעות המוצגות בקטלוג האתר של חברה המשווקת טבעות נישואין. להלן כמה סוגי טבעות מהמבחר המוצע:

  • טבעת אירוסין סוליטר – זוהי טבעת בעלת מראה מלכותי, משובצת יהלום בצורה מלבנית, עם פינות מעוגלות, וחישוק הטבעת מעוטר יהלומים קטנים.
    טבעת אירוסין פרינסס מדגם “white cat” זוהי טבעת עדינת מראה, שתתאים לחובבות היהלום המרובע, במרכז הטבעת יהלום מרובע וסביבו עיטור יהלומים עגולים המשובצים לאורך כחצי מחישוק הטבעת.

https://apollodiamonds.co.il/תכשיט/%d7%98%d7%91%d7%a2%d7%aa-%d7%90%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a1%d7%99%d7%9f-%d7%a4%d7%a8%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%a1-white-cat/

  • טבעת אירוסין TWIN DROPS – טבע זו עשויה מזהב ומשובצת בשלושה יהלומים כאשר היהלום המרכזי הינו עגול ומשני צידיו זוג יהלומים בצורת טיפה. טבעת אירוסין מרשימה ומיוחדת במינה.
  • טבעת אירוסין מרקיזה CERES – זוהי טבעת יהלום סוליטר מרהיבה אשר ניתן לקנות גם כמתנה לאירוע חשוב וגם בעת הצעת נישואין. הטבעת עשויה זהב ורוד, ומשובצת ביהלום מלוטש בצורת מרקיזה, המשובץ בתוך חישוק ומעוצב בטוויסט עדין.

מחפשים יהלומים איכותיים עבור טבעות אירוסין מעוצבות? הגעתם למקום הנכון. חנות תכשיטי אפולו במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, מציעה לכם להגיע ולהתרשם ממגוון טבעות אירוסין מעוצבות.

5/5 - (1 vote)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.