Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
Sophia Fine Jewelry תכשיטי יהלומים בהתאמה אישית

טבעת אירוסין מעוצבת בהתאמה אישית

 

טבעות אירוסין בהתאמה אישית

Sophia Fine Jewelry מבית אפולו תכשיטי יהלומים, מביאה לך את המילה האחרונה באופנת תכשיטי היהלומים המעוצבים בהתאמה אישית מלאה.

לפרטים נוספים, תיאום פגישה והצעות מחיר, צרו עמנו קשר עוד היום: 0723901200אם אתם מתכוונים להציע נישואין, או שלא מזמן עשיתם זאת וכעת אתם מוכנים לבחור טבעת, אולי כדאי לכם לשקול ליצור עיצוב מותאם אישית. להלן כמה סיבות מאוד טובות לשקול עיצוב אישי של טבעת אירוסין:

1. הטבעת תהיה ייחודית לחלוטין. זוגות רבים נמשכים לרעיון של טבעת אירוסין שהיא יחידה במינה. מאחר ואהבתכם אינה דומה לאף אחת אחרת, הטבעת שלכם יכולה לשקף זאת.

2. אתם יכולים לעורר חזון לחיים. אם יש לכם בראש רעיון מסוים על האופן בו תיראה טבעת החלומות שלכם, אך אתם לא יכולים למצוא אותה אצל תכשיטן, צוות העיצוב שלנו יכול להפוך את החזון למציאות. או שאולי ראיתם טבעת שאתם אוהבים אצל תכשיטן אחר, אך אתם רוצים להיות בטוחים שהטבעת שלכם עשויה מאבני חן מקוריות ומתכות יקרות.

צוות העיצוב שלנו יכול ליצור סגנון דומה בעזרת שימוש באבני חן המגיעות מאזורים נטולי קונפליקט ובעל מסגרת שעשויה ממתכת יקרה ממוחזרת וידידותית לסביבה.

3. אתם יכולים להיות חלק מהתהליך היצירתי. לקוחותינו אומרים לנו שהם נהנים משיתוף הפעולה עם צוות העיצוב האישי שלנו ביצירת טבעת החלומות שלהם.

לעתים קרובות, רעיונותיהם של אנשים בנוגע למה שהם רוצים מתפתחים במהלך העבודה עמנו, והם מקדמים את החזון שלהם במהלך תהליך העיצוב. משימה יצירתית שכזו יכולה להיות דרך מתאימה להתחלת המסע של חיי הנישואין ובניית חיים משותפים.

טבעת אירוסין מעוצבת בהתאמה אישית

ובכן, אלה הן שלוש סיבות מאוד טובות ליצירת טבעת אירוסין עם עיצוב מותאם אישית. עם זאת, ישנם מספר דברים שעליכם לדעת בנוגע לבחירה בנתיב ההתאמה האישית.

קודם כל, בדרך כלל לוקח לפחות 4-6 שבועות ליצור טבעת מותאמת אישית, בעוד שאחד מעיצובי הטבעת הסטנדרטיים שלנו יכול להיות בידיכם (או על ידה) בתוך 1-2 שבועות בלבד (בהסתמך על הסגנון המסוים ואבן החן המרכזית שאתם בוחרים).

קריאה מומלצת

עיצוב מותאם אישית בדרך כלל עולה קצת יותר, מאחר ואתם משלמים גם על ביצוע העבודה. אם אתם רוצים טבעת מאוד אישית אך לא בטוחים אם אתם מוכנים לבחור בהתאמה אישית, זכרו כי תהליך “צור טבעת בעצמך” מאפשר לכם לבחור את הצורה, הגודל והמאפיינים של אבן החן המרכזית שלכם, תבחרו את מסגרת הטבעת ואת המתכת היקרה שאתם מעדיפים, ואפילו הוסיפו מסר מיוחד בחריטה. לכן אפילו אם אתם מחליטים שלא לבחור בהתאמה אישית, אתם עדיין יכולים ליצור טבעת ייחודית שמתאימה לסגנון ולטוב הטעם שלכם ושל ארוסתכם.

לפני שתחליטו ללכת על התאמה אישית שעשויה לייקר את הטבעת משמעותית, הרגישו חופשי לבדוק את קטלוג טבעות האירוסין שלנו:

מחפשים טבעת אירוסין במחיר שפוי? חנות תכשיטי אפולו במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, מציעה לכם להגיע ולהתרשם.

5/5 - (1 vote)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.