Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
גבר ואשה אירוסין נרות

איך לגרום לבן זוג לשלוף טבעת אירוסין ולהציע

איך לגרום לבן הזוג לשלוף טבעת אירוסין ולהציע?

בעולם המעשי והעסוק הזה, חתונה היא כמו פיסה קטנה של אגדה שאותה כל ילדה משתוקקת לכתוב בגרסה האישית שלה. ועכשיו כשפגשת את גבר חלומותייך, את מחכה להתחתן בקוצר רוח ולהתחיל לחיות את חייכם באושר ובעושר מהר ככל הניתן, נכון? אבל, עבור בן זוגך, נראה שהסיפור מעט שונה, אף על פי שאת מחכה בהתרגשות לטבעת, הוא עדיין לא כרע ברך וביקש את ידך עם טבעת יהלום ענקית, דבר שכנראה גרם לך לתהות פעמים כה רבות עד כי ראשך עומד להתפוצץ.

למה הוא עדיין לא הציע לי נישואין? האם הוא מפחד? האם אין לו רגשות כאלה כלפיי? תפסיקי… תעצרי כאן, אל תסבכי את זה יתר על המידה. אולי זה פשוט בגלל שהוא מפחד לקבל דחייה ואת פשוט צריכה להבטיח לו בצורה עדינה שאת מוכנה לעשות את הצעד הגדול הבא. להלן כמה תכסיסים שבהם את יכולה להשתמש כדי לתת לו את הדחיפה הנכונה שתוביל אותו הישר אל החופה.

תהיי אמיתית וכנה

אין דבר שעובד יותר טוב משיחה כנה עם בן זוגך. את לא יכולה להגיד בבוטות “אני מוכנה להתחתן, אז תציע לי כבר,” לכן פשוט תתני לו לדעת כמה את אוהבת אותו ומחכה להעביר איתו כל יום בחייכם בשמחה, בטיולים, ובהנאה מחיים משותפים.

כמו כן, את יכולה להעלות פרטים על חתונה שיצא לך להיות בה לאחרונה ובכך לחלוק איתו כדרך אגב את המחשבות וההשקפות שלך על נישואין, וכך הוא יבין שאת לא מתנגדת לרעיון הנישואין, ולמעשה את מצפה לכך.

שיחה על העתיד

תתני לו לדעת איך את מרגישה לגבי ילדים ומשפחה וכמה את מצפה לבנות בית משלך שיהיה מלא בילדים מקסימים בבוא היום. תדוני על התכניות שלך לעתיד ותשאלי אותו על תכניותיו. בעזרת כל הדיונים האלה, את יכולה להציץ אל תוך מחשבותיו. זה ירמוז לו על הרצונות שלך ומצד שני את תהיי מודעת להשקפותיו על כל הנושאים הללו.

תציצי בכמה עמודי כלות ברשתות החברתיות

אם תשאירי במחשב הנייד שלו כמה כרטיסיות פתוחות עם עדכונים לכלות, תכשיטים לכלות או קישוטים לכלות, כמובן שהוא יעבור על כל הדפים האלה, שאחריהם הוא יצליח להבין את הרמז על הציפיות שלך ממנו.

תדברי על טבעות אירוסין

לאט, לאט את יכולה לתת לו להבין את כוונותיך בכך שתתחילי לדבר איתו על שיבוצים של טבעות וצורות של יהלומים. את יכולה להזכיר טבעת אירוסין שאת אוהבת במיוחד ולאחר מכן לציין את הפרטים שאותם את אוהבת בטבעת ובנוסף את החיסרון שמצאת באותה הטבעת. כך, אם הוא היה מבולבל לפי כן לגבי סגנון הטבעת שעליו לבחור עבורך, אחרי הדיון הזה, לא יהיה לו ספק. ואם הוא לא חשב על חתונה, אז זה יגרום לו להיות מודע לכוונותיך ויכוון אותו לכיוון הנכון.

מפגשים מתוכננים עם זוגות נשואים

לפעמים זיכרונות דחוקים על ריבים וגירושין בין הורים משאירים חותם מטריד במוחות הרכים של הילדים במהלך תקופת הילדות. זה עשוי להוביל לסוג של פוביה מנישואין. במקרים כאלה, תיקחי את בן זוגך לפגישה עם זוג חברים נשוי או למפגשים חברתיים עם זוגות נשואים שחיים ביחד באושר.

זה עשוי לסייע למזער את הפחד ובסופו של דבר הוא ישתוקק לחיים מאושרים שכאלה ביחד איתך. אבל, אם בן זוגך באמת מצולק מחוויות כה טראומתיות, את יכולה גם לקבל עזרה מיועץ טוב.

בקשי עזרה מחבר

את יכולה לבקש מחבר מהימן של שניכם לדבר ולהעלות את נושא הנישואין כדרך אגב, בגלל ששניכם כל כך מתאימים אחד לשנייה, ולכן כדאי לכם להתחתן בקרוב. הערות כאלה מחברים תמיד מתקבלות בברכה ולאט לאט יטמיעו את רעיון הנישואין וההתמסדות בראשו.

חתונות לתכנון החתונה שלכם

זאת עובדה ידועה שחתונות הופכות את כולם לרכים ורגשניים. כמעט ולא ניתן לחשוב על אדם שלא משתוקק להתחתן או נזכר בחתונה שלו כשהפסנתרן מתחיל לנגן את מוזיקת החתונה והכלה והחתן אומרים “כן.”

תתלבשי יפה ותתוודי בפניו כמה את מצפה להיות בנעלי הכלה באחד מן הימים. אנחנו מתערבים שכל האווירה הרומנטית תגרום לו להתחתן איתך בתאריך הפנוי הבא.

כל השיטות הללו יעבירו את המסר על רצונך לצלצל בפעמוני החתונה, אבל תמיד תוודאי שאת לא דוחקת אותו אל הפינה. תהיי סבלנית ותיתני לו להתרגל לשינויים הקרובים במערכת היחסים שלכם, הוא ללא ספק יביע את רצונו להתחתן איתך ברגע שיבין שמרחבו האישי אינו נתון בסיכון.

מחפשת לרכוש טבעת אירוסין מעוצבת? צאי קשר עוד היום בטלפון: 0723901200

כתבות מומלצות

5/5 - (1 vote)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.