Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ

טבעות אירוסין זהב לבן

טבעות אירוסין זהב לבן

את כל הטבעות שלנו ניתן להזמין בהתאמה אישית, בכל צבע זהב!

הבחירה בטבעת אירוסין אינה דבר פשוט, במיוחד כשלא ברור לגמרי טעמה המדויק של הכלה העתידית.

מחפשים טבעת אירוסין זהב לבן מעוצבת באיכות פרימיום? הגעתם למקום הנכון. Sophia Fine Jewelry מבית אפולו תכשיטים מביאה לכם את המילה האחרונה באופנת טבעות האירוסין מזהב לבן, צהוב, אדום ועוד. צוות תכשיטי אפולו מסייע ליחידים וזוגות מאורסים לבחור את היהלום המושלם עבור התכשיט המועדף עליהם באופן כללי וטבעות אירוסין בפרט.

לפרטים נוספים, תיאום פגישה והצעות מחיר, צרו עמנו קשר: 0723901200
ישנם זוגות שמגיעים ביחד לבחור את הטבעת, ויש המתייעצים עם חברות של בת הזוג או מנסים לנחש את טעמה מתוך התכשיטים שהיא נוהגת לענוד. כך או כך, אחת הבחירות האופנתיות היום היא טבעת אירוסין זהב לבן. פעמים רבות היא נתפסת כאלגנטית יותר, ובעלת יוקרה רבה יותר. מעצבים רבים מודעים למגמה זו ועל כן ניתן למצוא טבעות אירוסין העשויות זהב לבן במגוון רחב של עיצובים.

מעט רקע על טבעות האירוסין מזהב לבן

עדויות ראשונות לטבעות אירוסין ניתן למצוא החל מתקופת רומא העתיקה. על פי אמונה מקובלת, באצבע הקרובה לזרת ביד שמאל קיים וריד המוביל הישר ללב, ועל כן בתרבויות מסוימות נהוג עד היום לענוד את הטבעת על אצבע זו.

בהלכה היהודית לא חלה החובה להעניק טבעת אירוסין. הטבעת היחידה היא טבעת הנישואין הניתנת לכלה בעת החופה. טבעת הנישואין צריכה להיות חלקה וצנועה ככל האפשר, נטולת עיטורים או עיצובים מיוחדת.

אולי דווקא בשל כך, חדר מנהג טבעת האירוסין גם ליהדות. למעשה זוהי הזדמנות עבור הכלה לענוד טבעת שתביע את סגנונה ושתרשים יותר את הסביבה.

ואכן טבעת אירוסין מטרתה להרשים את האישה ואת סביבתה, בין השאר באמצעות היהלום המשובץ בה. שיבוץ יהלומים בטבעות אירוסין החל רק לאחר כרייתם באפריקה במאה ה- 19.

גם היום מקובל להעניק טבעות אירוסין המשובצות יהלומים אך רצוי לשים לב לטעמה של האישה וניתן לשקול גם אפשרויות אחרות. מחיר טבעת אירוסין יכול לנוע בין כמה מאות שקלים וכמה אלפים ואף יותר מכך, הכול כמובן בהתאם לחומרי הגלם, לעיצוב ולמותג.

טבעות אירוסין זהב לבן – זה זהב זה?

באחת התכניות שלה אמרה עדי אשכנזי שתכשיט זהב לבן מעורר בה מעין צורך להתנצל ולומר לכל השואל “זה זהב לבן” ולא חלילה כסף.

ראשית יש להבהיר – זהב לבן הוא אכן זהב, וצבעו מתקבל בשם הערבוב עם מתכות אחרות. זהב טהור (24 קראט) הוא חומר רך מדי, ועל כן לא ניתן להכין ממנו תכשיטים.

את הזהב מערבבים עם מתכות אחרות, ועל כן שווי התכשיט תלוי באחוז הזהב הקיים בו. טבעת שיש בה 18 קראט כוללת למשל 75% זהב טהור.

זהב לבן הוא זהב המעורבב בניקל או בפלדיום. על מנת להשיג באופן מלא את הצבע הלבן, יש לצפות את הזהב במתכת ששמה רודיום. ציפוי זה לא קיים בתכשיטים עתיקים,

על כן, בטבעות אירוסין וינטג’ נהוג שלא להשתמש בציפוי זה. טבעת העשויה זהב לבן תסייע להדגיש את צבעו של היהלום המשובץ בה, וכל יתקבל מראה בוהק ונוצץ יותר. נשים רבות מעדיפות זהב בגוון זה, מכיוון שצבעו מקל עליו להשתלב היטב בצבעים אחרים, ועל כן הוא ניתן לענוד טבעת אירוסין מזהב לבן גם בליווי תכשיטים ואביזרים אחרים.

טבעות אירוסין זהב לבן עשויות בדרך כלל זהב 14 קראט ועל כן מחיר הזהב שבהן נמוך יותר, ומאפשר השקעה רבה יותר ביהלום, שבפעמים רבות הוא המושך את עיקר תשומת הלב.

רוב טבעות האירוסין בדרך כלל בדרך כלל מעוצבות מהמתכות הבאות בסדר יורד:

יהלומים משובצים בטבעת אירוסין זהב לבן

טבעת אירוסין ראויה לשמה צריכה גם להיות משובצת ביהלום ראוי לשמו. לכן, לפני שהולכים לרכוש טבעת שכזאת, כדאי להכיר מספר מושגים: משקל היהלום נמדד אף הוא בקראט, וערכו נקבע גם בהתאם לצבע שלו, לניקיונו ולחיתוך שלו.

חשוב לציין כי יחידת הקראט של היהלום אינה זהה לזה של הזהב, אלא מדובר ביחידת מידה אחרת. היהלום נוצר בתהליך ייחודי בטבע, ואולי בשל כך הוא הפך למרכזי כל כך בטבעות האירוסין.

צבעו של היהלום נקבע על פי זווית שבירת האור בתוכו, כשיהלום שהוא שקוף וחסר צבע יהיה בהכרח מבריק יותר. מכיוון שרק יהלומים מעטים עם שקופים לחלוטין, ערכם גבוה הרבה יותר.

ערך הניקיון של היהלום קובע את כמות הפגמים שבו. הפגמים ניתנים לתיקון על ידי ליטוש, אך חשוב לציין כי יהלומים טבעיים ונקיים מפגמים הם נדירים ביותר, ומחירם עולה בהתאם.

דווקא אופן חיתוך היהלום אינו גורם משמעותי בקביעת מחירו, ועל כן, כדאי לבחור יהלום שצורת חיתוכו לטעמכם. יחד עם זאת, רצוי שהחיתוך והליטוש ייעשו באופן מקצועי שכן חיתוך וליטוש רשלניים פוגעים בברק של היהלום.

תעודה גמולוגית של טבעות אירוסין זהב לבן

רכישה של טבעת אירוסין הכוללת יהלום או אבנים יקרות אחרות, כדאי שתהיה מלווה בתעודה גומולוגית. תעודה זו היא מסמך שבו מפורטות התכונות של סוג אבן החן המשובצת בתכשיט, אופן חיתוכה, ניקיונה, צבעה, הסימטריות שלה ותכונות נוספות.

אם רוכשים את הטבעת במקום ידוע ומוכר ניתן לקבל תעודה זו מבית העסק. אם מדובר ביהלום יקר שמחירו גבוה, כדאי אולי לפנות למעבדה מורשת שתיתן הערה אובייקטיבית ונטולת אינטרס.

טבעות אירוסין זהב לבן – שלב רכישת הטבעת

בעידן האינטרנט, ניתן היום לרכוש גם טבעות אירוסין זהב לבן באמצעות האתרים השונים. טבעות אירוסין מזהב לבן מגיעות במגוון רחב של עיצובים – קלאסיים, מודרניים, עדינים, ובעלי נוכחות. ישנם אתרים (כמו אתר זאפ) המאפשרים השוואת מחירים בין  אתרים ובתי עסק שונים. הרכישה דרך אתרי אינטרנט היא אולי משתלמת יותר, אך ייתכן שדווקא במקרה זה כדאי לגשת לחנות עצמה ולבצע את הבחירה שם.

יתרונות רכישת טבעת אירוסין זהב לבן מחנות פיזית

  • ראשית, ניתן להגיע עם טבעת כלשהי של האישה שתהווה מדד לגודל טבעת האירוסין (או הנישואין) הרצויה. הטבעת שתביאו ייתכן לחנות יכולה גם לסייע למוכר להבין את טעמה של האישה, ולבחור טבעת אירוסין מתאימה.
  • שנית, כדאי מכיוון שלא מדובר ב”עוד רכישה של טוסטר” כדאי שיהיה מקום ברור וידוע שניתן לפנות אליו בקלות בעת הצורך. ייתכן כי בחנות תראו גם דגמים נוספים שלא הוצעו באתר, וייתכן כי יהיה גם מקום להתמקחות נוספת על המחיר.
  • שלישית, יעוץ אישי והתאמה אישית של טבעת האירוסין לא חייבים להיות יקרים. צוות התכשיטנים של אפולו מונה מומחים בעלי ותק וניסיון, ובשל מיקומם במתחם הבורסה ליהלומים שברמת גן, תוכלו להנות מיחס מקצועי ומחירים חסרי תקדים.

בסופו של דבר, חשוב לזכור שהטבעת היא אמנם מתנה שכדאי להשקיע בה, אך את ההשקעה העיקרית כדאי לשמור לתקופה שאחרי טקס הנישואין.

טבעות אירוסין מזהב לבן

יש נשים שאוהבות זהב לבן ויש זהב צהוב. אלה שאוהבות זהב לבן, יעדיפו טבעות אירוסין מזהב לבן. זהב לבן נראה כמו כסף אבל הוא בעצם זהב. כאשר חושבים על כל מיני סוגי מתכות יקרות, ישר עולה הזהב. הוא בעצם המתכת הכי יקרה הקיימת היום בעולם התכשיטים והצורפות. זהב משמש גם לתכשיטים וגם לתעשייה. העולם כולו מקשר עם הזהב עם צבע צהוב בוהק, אבל היום אפשר למצוא כל מיני סוגים של זהב כמו למשל זהב ורוד, זהב לבן, זהב צהוב ועוד.

ההבדל בין כל הצבעים של הזהב, הוא השוני בהרכב המתכות של התכשיט. יש הרבה נשים שאוהבות זהב לבן, כי לא הצבע הצהוב של הזהב לא מתאים לעור שלהן. יש כל מיני סיבות למה נשים בוחרות בתכשיטים מזהב לבן. טבעות מזהב לבן מאוד פופולריות היום. יש להן קאמבק גדול משנות השבעים, אז הן היו טרנד גדול מאוד.

יש אנשים שחושבים שיש קשר בין זהב לבן לפלטינה, ויש כאלה שחושבים שרק הזהב הצהוב אמתי ויותר יקר מהלבן. ההבדל של הצבע לא הופך זהב צהוב או זהב לבן ליקר יותר. זהב לבן נוצר כדי שנשים שלא אוהבות זהב צהוב, תוכלנה לענוד תכשיטים מזהב לבן. יש פה פשוט העדפה לצבע של התכשיט ולא יותר מזה.

יש הרבה גברים שיודעים שהכלה המיועדת שלהם, לא נוהגת לענוד תכשיטים מזהב צהוב, ולכן הם ירכשו לה טבעת אירוסין מזהב לבן.

זו יכולה להיות טבעת אירוסין זולה, אם זה מה שמתאים לתקציב שלהם. הם יבחרו טבעות אירוסין סוליטר מזהב לבן מתוך מבחר של טבעות אירוסין יוקרתיות ועוד.

מה הופך את הזהב ללבן?

כל תכשיט זהב, מבוסס על זהב טהור וסגסוגת של חומרים נוספים. בגלל זה יש תכשיטים מזהב של 8 קראט, 10,18 ועוד. מדובר למעשה על שילוב של זהב טהור ועוד מתכות. זהב הוא חומר מאוד רך, ולכן לא ניתן לעצב ממנו למשל טבעות אירוסין מזהב לבן בלי לערבב אותו עם סגסוגת של מתכות אחרות.

זה מה שקובע את דרגת הקראט של התכשיט. בתכשיט שמצוין עליו 14 קראט, מדובר על זהב שיש בו 41.5% של מתכות אחרות. סוג המתכות שמערבבים עם הזהב, הן אלה שמקנות לו את הצבע הסופי. הן יכולות להיות נחושת, כסף, אבץ ועוד.

זהב ורוד למשל מורכב עם  נחושת. יש המכנים אותו זהב אדום. תכשיטי זהב לא חשוב באיזה קראט, הם תכשיטים שניתן להרטיב אותם. אין צורך להוציא אותם לפני מקלחת. אבל לא מומלץ להיכנס אתם למשל לבריכה בגלל הכלור. הוא עלול לפגוע בברק של התכשיט.

כעיקרון, זהב הוא חומר מאוד מורכב כמו כסף או פלטינה. סוגי הזהב השונים מותאמים לסוגי התכשיטים וליהלומים המשובצים בהם. טבעות אירוסין יוקרתיות יהיו עם זהב לבן משובח, טבעות אירוסין זולות יכולות להיות גם מכסף או מזהב לבן עם יהלום לא יקר בקראט נמוך.

הבחירה של טבעות אירוסין מזהב לבן, היא עניין של טעם והעדפה אישיים.

תכשיטי זהב – טבעת אירוסין קלאסית

טבעת אירוסין קלאסית היא טבעת מסוג סוליטר, בה קבוע יהלום בודד. זוהי טבעת קלאסית משום שהיא מייחדת מקום של כבוד ליהלום בתוך הטבעת, ולא מטשטשת אותו עם עוד עיצובים. זוהי טבעת שהחישוק שלה חלק, ואשר היהלום שלה יכול להיות קבוע בתוך שיבוץ כיס או שיבוץ של שיניים האוחזות ביהלום. לכן קוראים לה סוליטר. כי יש בה רק יהלום בודד אחד.

הזהב כידוע הוא יסוד כימי, מתכת השומרת על המאפיינים שלה גם אחרי עיבוד. הסמל הכימי של הזהב הוא AU. להבדיל ממתכות אחרות שלרוב יש להן צבע אפור, או לבן כסוף או כסוף. לזהב יש צבע צהוב. זוהי התכונה שמבדילה בינו לבין מתכות אחרות והופכת אותו למיוחד. אבל בעוד שיש נשים שאוהבות זהב צהוב, יש הרבה מאוד נשים שאוהבות טבעות אירוסין מזהב לבן. הן יבחרו את הטבעת שלהן מתוך מבחר של טבעות אירוסין יוקרתיות או יבחרו בכל טבעת אירוסין קלאסית מזהב לבן.

טבעת אירוסין משמחת את הלב

צבעו הצהוב של הזהב, הוא זה שמבדיל בינו לבין מתכות אחרות מהן עושים תכשיטים. זהב נחשב למתכת חזקה מאוד, והוא נוח לעיבוד יותר מכל מתכת אחרת. זהב נמדד בקראט. יהלומים מוגדרים לפי 4 המאפיינים הקבועים שלהם. מידת המשקל של קראט בזהב שונה ממידה של קראט ביהלומים. את הזהב מגדירים לפי הטוהר שלו.

24 קראטזה הזהב הכי טהור, הוא 100% טבעי. בעבר נהגו לייצר תכשיטי זהב רק של 24 קראט. היום עושים גם תכשיטים מזהב לבן כמו למשל טבעות אירוסין מזהב לבן ועוד.

סוגי הזהב בהם משתמשים בדרך כלל הם זהב 18 שהם 75% של זהב טהור. זהב 14 קראט מורכב מ-58.3%. זהב טהור. זהב 10% קראט מכיל 41.7% זהב טהור. הערבוב של סגסוגת מתכות יחד עם זהב טהור, נועדה לאפשר לעבד אותו ולעצב ממנו תכשיטים.

זהב טהור הוא חומר רך מאוד, שקשה מאוד ליצור ממנו טבעת שלא תישבר בקלות ומשום כך מערבבים אותו עם עוד מתכת כמו ניקל, נחושת או רבץ וזה מה שמקנה לו למשל את הצבע האדום, הורוד, הלבן ועוד. סוג הסגסוגת קובע את צבע הזהב. עם השנים פותחו גם צבעים חדשים של זהב כמו זהב שחור או זהב ירוק. בכול העולם מוכרים טבעות אירוסין מזהב לבן, זהב ורוד וזהב צהוב. טבעות אירוסין יוקרתיות, טבעת אירוסין זולה, טבעת סוליטר קלאסית ועוד.

מחפשים טבעות אירוסין Halo? אנו בתכשיטי אפולו מציעים מגוון רחב של אפשרויות לרכישת תכשיטי יהלומים ואבני חן, החל מאבני חן טבעיות ועד יהלומי מעבדה איכותיים. צרו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם.

טבעות יהלומים מזהב לבן – שאלות ותשובות

כמה עולה טבעת יהלום זהב לבן?

מחירים משתנים לפי המון פרמטרים. טבעת יהלום פשוטה ביותר יכולה לעלות בסביבות 1300 שח, והמחיר מטפס עם השינוי בתכונות המתכת, העיצוב ואיכות היהלום.

זהב לבן או זהב צהוב לטבעת אירוסין?

מבחינת הטעם האישי, זה תלוי. מבחינת הניצוץ והברק, הזהב הלבן מסייע ליהלום ללכוד יותר אור ואינו צובע את היהלום בגוון צהבהב.

זהב לבן או פלטינום לטבעת אירוסין?

הפלטינום היא מתכת יקרה, נדירה יותר מזהב ובצבעה דומה לזהב הלבן, אם כי מעט יותר עמומה בהשוואה אליו. בניגוד לטבעות זהב אשר עשויות לכל היותר מ 75 אחוז זהב – טבעות פלטינום עשויות בדרך כלל מלפחות 95 אחוז פלטינום, דבר אשר מעלה את מחירן.

האם זהב לבן הוא זהב אמיתי?

בהחלט כן. זהב לבן הוא זהב לכל דבר ועניין, אך מעורבב עם סגסוגת של מתכות אחרות, באחוזים שונים, כגון נחושת, כסף, אבץ ועוד.

האם יש לכם חנות פיזית?

בהחלט. ניתן להגיע לחנות ולראות את טבעות היהלומים שבתצוגה במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן. ניתן גם להזמין טבעת אירוסין בהתאמה אישית מלאה.

5/5 - (2 votes)

כתיבת תגובה

סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.