חדשות קמעונאות תכשיטי יהלומים

ענקית תכשיטים הודית עוזבת את אמזון

חברת קרטליין (CaratLane), אחת מקמעונאיות התכשיטים אונליין הגדולות בהודו והבעלים של Tanishq, מותג התכשיטים הגדול במדינה, הפסיקה למכור תכשיטים באמצעות אמזון ויריבתה ההודית פליפקארט (Flipkart), כך דווח ב-Gem Konnect. על פי אותו דיווח, קרטליין עזבה את הפלטפורמות הללו בהדרגה בששת החודשים האחרונים.   מנכ”ל קרטליין, מיט’ון סאצ’טי (Mithun Sacheti), אמר כי “אמזון ופליפקארט תורמות רק חלק מזערי של 0.2% לכלל המכירות שלנו”. סאצ’טי כינה את קטגוריית התכשיטים “חסינה לאמזון”, ואמר כי התחום “דורש יותר אינטראקציה אישית ובטחונות רבים, מעבר לעמידה במפרטים ובלוח הזמנים”.   סיבה נוספת למהלך עשויה להיות הזינוק במכירות של קרטליין בחנויות הפיסיות שפתחה לאחרונה. לדברי החברה, 36 חנויות התכשיטים שבבעלותה תורמות כעת כ-40% מסך הכנסות החברה.     הפוסט ענקית תכשיטים הודית עוזבת את אמזון הופיע ראשון במכון היהלומים הישראלי …

המשך לקרוא

זוג גבר אשה מאורסים ביער - הצעת נישואין

רעיון מתוק להצעת נישואין

רעיון מתוק להצעת נישואין זוגיות לפני החתונה מהווה את שלב המבחן לחיים האמיתיים שאחרי הנישואין. אחרי שניהלתם קשר זוגי למשך פרק זמן מסוים...

המשך לקרוא

חדשות קמעונאות תכשיטי יהלומים

מחקר: עלייה ניכרת במכירות לעונת החגים בשווקי הייצוא של הונג קונג

המכירות הקמעונאיות בשווקי הייצוא העיקריים של הונג קונג רשמו צמיחה חיובית במהלך עונת החגים בסוף השנה – כך עולה ממחקר עולמי של שפרסמה המועצה לקידום המסחר בהונג קונג (HKTDC), כפי שדווח ב-IDEX Online.   “הגידול הקמעונאי החיובי במכירות לקראת סוף 2017 מצביע על כל שהשווקים המסורתיים מצויים במסלול צמיחה, וגם כלכלות מתעוררות מגבירות קצב”, כך מסר הכלכלן הראשי של המועצה לקידום המסחר של הונג קונג, בילי וונג (Billy Wong). “בסך הכל, שוק הקמעונות הגלובלי נהנה מצמיחה בריאה בתקופה העמוסה ביותר באופן מסורתי. מומנטום הצמיחה בשוק הצרכנות העולמי צפוי להישמר ב-2018”.   על פי הדיווח, המועצה לקידום המסחר מדווחת כי מנתוני מכירות ראשוניים של חג המולד, עולה כי נרשמה צמיחה איתנה בארה”ב, גרמניה, יפן, סין, הונגריה, פולין, צ’כיה וברזיל. על פי המחקר, כלכלת ארה”ב תשמור על מומנטום הצמיחה ב-2018, ותחזית הצמיחה של מדינות אירופיות רבות נותרה חיובית. כלכלת יפן צפויה לרשום צמיחה מתונה יותר, ולעומת זאת בסין הצרכנים ערכו יותר קניות לקראת סוף השנה. כלכלות מתעוררות באירופה – ובמיוחד הונגריה, פולין וצ’כיה – רשמו על פי ההערכות ביצועים חיוביים בחג המולד, וכך גם ברזיל, שרשמה צמיחה משוערת של כ-5.2%.   עוד עולה מהמחקר כי המכירות הקמעונאיות אונליין רשמו צמיחה גבוהה יותר מכלל המכירות הקמעונאיות, ברבים מן השווקים המרכזיים.     הפוסט מחקר: עלייה ניכרת במכירות לעונת החגים בשווקי הייצוא של הונג קונג הופיע ראשון במכון היהלומים הישראלי …

המשך לקרוא

חדשות קמעונאות תכשיטי יהלומים

כנס ותערוכה בתחום Travel Retail בישראל

בתאריכים 13-15 במרץ 2018 מתוכנן בישראל אירוע מקצועי בינ”ל (27 במספר) של שדות התעופה והדיוטי פרי באירופה. בכל שנה האירוע מתרחש במדינה אחרת, ולראשונה ובאופן חד-פעמי יתקיים האירוע בישראל.   האירוע הינו הזדמנות עסקית חד-פעמית לחברות ישראליות המעוניינות להכיר ולהציג את פתרונותיהן למקבלי החלטות מכל שדות התעופה והדיוטי-פרי באירופה, וע”י כך להיכנס לתעשיית ה-Travel Retail העולמית, שמייצגת מחזור של 70 מיליארד דולר בשנה.   האירוע פונה לחברות שמציעות מוצרים שנמכרים בדרך-כלל בחנויות בשדות תעופה, דיוטי-פרי ואוניות קרוז, כגון אופנה ואביזרים, מוצרי עיצוב, מתנות, תכשיטים ומוצרים לנסיעה.   בכנס ישתתפו 400 מנהלים בכירים ומקבלי החלטות מכל הארגונים הללו באירופה.   למידע על נושאי הכנס ועל המרצים – מהבכירים ביותר בתעשיות הנ”ל לחץ כאן   *מכון היצוא בוחן אופציה לפעילות משותפת באירוע זה, בהתאם למידת הביקוש מהשטח. לפרטים נוספים על אפשרויות ההשתתפות באירוע יש לפנות לנציג הכנס בארץ:   מר ערן אייזק   טלפון: 052-8528582, 077-7664017   מייל: eranwtt@usa.net     הפוסט כנס ותערוכה בתחום Travel Retail בישראל הופיע ראשון במכון היהלומים הישראלי …

המשך לקרוא