Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
תיקון וחידוש תכשיטי יהלומים ישנים

הסימבוליות שמאחורי טבעות אירוסין משובצות יהלום בסגנון וינטאג

הסימבוליות שמאחורי טבעות אירוסין משובצות יהלום בסגנון וינטאג

יהלום עגול הוא ללא ספק החיתוך הנפוץ ביותר עבור טבעות אירוסין אשר זמין כיום. למעשה, היהלום העגול מהווה למעלה מ- 70 אחוזים מכל מכירות היהלומים. צורת היהלום הפשוטה והנצחית הזאת נראית נהדר כמעט עם כל טבעת, החל משיבוץ בודד עם ארבע שיניים וכלה בשיבוץ מילואה המעוטר ביהלומים זעירים. עם זאת, כאשר יהלום עגול פוגש שיבוץ בסגנון וינטאג’, מתקבלת טבעת פשוט עוצרת נשימה.

אך מהו הדבר שהופך טבעת אירוסין בחיתוך עגול לכה נפוצה? יתכן שזה מה שאבן החן הנצחית והעתיקה הזאת מסמלת – אהבה נצחית ומסורתית.

אהבה לעולמי עד

מזה זמן רב טבעת נישואין מהווה סמל לטבע הנצחי של הנישואין. האופן שבו הטבעת מקיפה את האצבע, ללא התחלה או סוף, מייצג את האהבה והקשר בין החתן והכלה הטריים. וכבן, טבעות אירוסין עגולות לוקחות את המטאפורה הזאת לשלב הבא; לא רק שהטבעת העגולה מסמלת את האהבה הנצחית, אך האבן עצמה מגלמת את המשמעות הסימבולית הזאת.

זאת בדיוק הסיבה לכך שיהלום בחיתוך עגול משחק תפקיד חשוב בסרטים כגון החתונה של החבר שלי או סקס והעיר הגדולה 2. בסרטים האלה, האהבה צריכה להימשך לעד, ויהלום בחיתוך עגול נותן לנו לדעת זאת.

יופי נצחי וקלאסי

אחת מהסיבות לכך ששיבוצי וינטאג’ הם כה נפוצים היא הודות ליופיים הנצחי – סוג של מראה אופנתי שיהלום עגול מתאים אליו בצורה מושלמת. לטבעות האלה ישנו מראה שצועק “גיל הוא רק מספר,” לכן אין זה מפתיע שנשים מסוגננות עם נשמות מסורתיות בוחרות בטבעות אירוסין עגולות בסגנון וינטאג’.

המראה הקלאסי של טבעת אירוסין עגולה בסגנון וינטאג’ משך את עיניהן של נשים אלגנטיות ואופנתיות רבות. בין היפיפיות נמצאת שחקנית זוכת האוסקר נטלי פורטמן, שטבעת האירוסין העגולה שלה מאופיינת בהילה של יהלומים זעירים, והוד מלכותה המלכה אליזבת’ השנייה, שהטבעת שלה הייתה פריט וינטאג’ כאשר היא קיבלה אותה בשנת 1947 (היהלום שבו נעשה שימוש בעבר היה חלק מהכתר של חמותה, הנסיכה אליס).


מקור: pinterest.co.uk

תפנית מודרנית ומדהימה

בעוד שיהלום בחיתוך עגול הוא מראה קלאסי ואופנתי הוא גם יהלום שקל לשדרגו בעזרת שיבוץ מהמם. טבעת האירוסין של הזמרת פרגי מאופיינת ביהלום מדהים בחיתוך עגול עם משהו מעט שונה: טבעת זהב עבה שמוקפת באבנים בצבעים שונים. הטבעת העבה היא מחווה לעיצוב וינטאג’, אך האבנים הצבעוניות בדפוס כוכב מעניקות חדות מודרנית, בעודן לוקחות את היופי הנצחי של יהלום בחיתוך עגול ומעצימות את הניצוץ. זה מושלם עבור דיווה אמיתית.


מקור: pinterest.co.uk

עם שיבוץ וינטאג’, טבעת האירוסין העגולה הופכת מיפה לחושנית. יהלומים נוספים (כמו הילה ופרטים אחרים בטבעת הזאת בהשראת האר דקו של שנות ה- 20 וה- 30 של המאה ה- 20) יכולים להעניק אפילו לטבעת צנועה את הניצוץ הדרוש ליצירת רושם, והעבודה העדינה אשר בדרך כלל מאפיינת את שיבוצי הוינטאג’ מוסיפה ממד ודינמיקה לחיתוך העגול הפשוט (אך היפיפה).

באמת, לא משנה כיצד מחליטים לעצב את הטבעת, טבעת אירוסין בחיתוך עגול בשיבוץ וינטאג’ תהיה טבעת מדהימה שכל כלה תוקיר במשך שנים רבות.

מחפשים טבעות אירוסין במחיר שפוי? חנות תכשיטי אפולו במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, מציעה לכם להגיע ולהתרשם.

לפרטים נוספים, תיאום פגישה והצעות מחיר, צרו עמנו קשר עוד היום: 0723901200

כתבות מומלצות

4.7/5 - (4 votes)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.