Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
טבעת אירוסין שלישיה מנצחת

רעיונות לבחירת טבעת אירוסין

מדריך למתארסים – רעיונות לבחירת טבעת אירוסין

אחד האירועים החשובים והמיוחדים בחיים אותם תזכור עוד שנים רבות הוא הרגע בו הצעת נישואין לבחירת לבך וענדת לה טבעת אירוסין. ואם אתה מתכנן לעשות זאת באירוע מפתיע ומרגש הוא ייחרט בזיכרונכם לעוד ימים רבים.

כתבה מומלצת: המלצות לקניית טבעות אירוסין

מה חשוב בתכנון הצעת נישואין?

את הרגע הנכון והמקום הנכון אתה בוחר ומחליט איך לבצע, ואתה יכול גם לשנות דעתך ואפילו להיות ספונטני, אם אתם זוג ספונטני וזורם כך שההפתעה תהיה גדולה אף יותר. אבל דבר אחד מצריך הכנה מראש וזו טבעת האירוסין, בשביל להיות ספונטני בהצעת הנישואין, אתה צריך שתהיה לך טבעת יהלום מוכנה בכיס.

מה חשוב בהזמנת טבעת אירוסין?

את טבעת האירוסין כאמור, אתה צריך להזמין ולקנות מראש, אתה צריך לדעת את המידה והגודל הנכון כדי שהטבעת תתאים בול לאצבעה, ובנוסף כדאי להכיר את הטעם שלה בתכשיטים. אין קל מזה, כל שאתה צריך הוא לפתוח את תיבת התכשיטים של האישה שאתה אוהב או להתחיל לשים לב איזה תכשיטים היא עונדת.

יש נשים שאוהבות רק זהב, ויש נשים שעונדות זהב משולב בכסף וכדאי לבחור טבעת בהתאם לטעמה של אהובתך בתכשיטים.

רעיונות לטבעות אירוסין

כשאתה מחפש רעיון לטבעת אירוסין מקורית ייחודית ומושלמת לאהובה שלך, אתה עומד מול אתגר שאין מצב להיכשל בו. על מנת להצליח להפתיע את האישה שאתה אוהב עם הצעת נישואין מפתיעה ולהשלים אותה עם טבעת אירוסין מרהיבה כזו שלא ציפתה לה, כדאי להתכונן קצת מראש.

ראשית כדאי לבדוק את שוק התכשיטים ולהתעדכן במגוון העיצובים הטרנדים של טבעות נישואין ואולי לשקול גם הזמנת טבעת אירוסין בעיצוב אישי. בהזמנת טבעת אירוסין בעיצוב אישי אתה בטוח כי הטבעת תהיה מקורית וייחודית, עם יהלום שאתה בוחר עם הזהב והעיצוב שאתה בוחר ובסגנון הייחודי ההולם אותה כך שהטבעת תהיה מתאימה בדיוק לידה של אהובתך ותהיה שיא מרגש עד דמעות של אירוע חד פעמי, אירוע שקורה פעם בחיים.

איך מזמינים טבעת אירוסין בעיצוב אישי?

הדרך היעילה ביותר עבורך בהנחה שאתה לא מתמצא לגמרי בתכשיטי יהלומים, היא לקבוע פגישה עם היועץ בחנות התכשיטים המשווקת טבעות נישואין. במהלך הפגישה האישית תקבל הסבר מקצועי ואמין על סוגי היהלומים, צבעי היהלומים וסגנונות חיתוך קיימים וגם על רמות הניקיון. תוכל לקבל ייעוץ והדרכה שיעזרו לך לבחור את התכשיט המתאים ביותר עבור הצעת הנישואין שאתה מתכנן ולהתאים אותה גם לצרכים וגם לתקציב.

מהם סגנונות העיצוב החדשניים, המודרניים והטרנדיים של טבעות אירוסין?

הדרך המהירה והיעילה להכיר את עולם טבעות הנישואין ולהתעדכן בסגנונות העיצוב החדשניים והטרנדיים של השנה הנוכחית, היא להיכנס לאתר האינטרנט של חברה המתמחה בשיווק ובעיצוב תכשיטים וטבעות אירוסין וגם בהזמנה אישית.

באתר האינטרנט של החברה תוכל למצוא קטלוג מרהיב ביופיו של טבעות אירוסין מעוצבות בסגנונות שונים, תוכל להתרשם מהתמונות המפורטות אליהן מתלווה הסבר מדויק של הזהב או הכסף ממנו עשויה הטבעת וגם סוג היהלום והגודל. כדאי לבקש מחברה קרובה שמכירה את האישה שאתה אוהב מקרוב, שתעבור איתך על הקטלוג באתר, וביחד תוכלו לבחור ולסמן מספר דגמים התואמים את הטעם של אהובתך גם בעיצוב וגם בחומר. לאחר מכן תוכל לבחור יהלום בגודל ובצורה המתאימה, בדרך כלל טבעות אירוסין הן עם יהלום שקוף, אך כיום השמים הם הגבול ואתה יכול להחליט להפתיע במשהו חדשני ושונה, רק היזהר שלא להפתיע מדי גם אותה וגם את עצמך, כי בסך הכול הצעת אירוסין היא מסורת נפלאה וגם טבעות אירוסין הן בעלות מסורת של מראה עיצוב וסגנון.

https://apollodiamonds.co.il/תכשיט/%d7%98%d7%91%d7%a2%d7%aa-%d7%99%d7%94%d7%9c%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%a8%d7%95%d7%91%d7%a2%d7%aa-snowwhite/

מבין הסגנונות הרבים של טבעות אירוסין ניתן למנות כמה רעיונות ייחודיים ומרשימים ובין היתר תוכל לבחור בטבעות הבאות על פי התקציב המתאים: הנה מבחר טבעות אירוסין זולות עד 3500 שח – משובצות יהלומים במגוון עיצובים מרהיבים:

  • טבעת אירוסין פרינסס דגם WHITE CAT, שמחירה 2600 שח. טבעת זו מתאימה לנסיכות חובבות היהלום המרובע. זוהי טבעת עדינה ונוצצת במיוחד, עם יהלום מרובע קלאסי במרכז, ועיטור יהלומים עגולים המשובצים לאורך כחצי החישוק. הטבעת בעלת מראה יוקרתי ועדין ותהלום ביותר כל יד עדינה.
  • טבעת אירוסין טוויסט דגם PETIT – טבעת נוספת במחיר זהה ולא יקרה במיוחד, בעלת עיצוב מסוגנן עם טוויסט, לטבעת מראה עדין במיוחד, והיא מעוצבת עם יהלום מרכזי וחישוק משובץ למחצה.
  • טבעת אירוסין זהב צהוב ABBY – זוהי טבעת אירוסין קלאסית המשובצת במרכזה ביהלום גדול ומשני צידי הטבעת שורת יהלומים קטנים 8 בכל צד.
  • טבעת אירוסין עדינה MIRAGE – טבעת זהב עדינה מעוצבת בסגנון טוויסט, במרכז יהלום גדול, והיא בעלת 3 זרועות שמתכונן שתיים מהן משובצות ביהלומים קטנים, הטבעת בעלת ראה עדין וקלאסי במיוחד.
  • טבעת יהלומים עדינה מדגם SPARK זוהי טבעת מינימליסטית מקסימה, משובצת יהלום בחיתוך אמרלד או באגט על פי בחירתכם, הטבעת כוללת שיבוץ יהלומים קטנטנים לאורך החישוק.

בנוסף ניתן למצוא בקטלוג האתר, מבחר טבעות אירוסין מעוצבות עם יהלומים גדולים יותר בדגמים יוקרתיים ובמחירים יותר גבוהים, כגון:

  • טבעת אירוסין גדם TWIN DROPS – זוהי טבעת אירוסין מזהב, משובצת בשלושה יהלומים, כאשר היהלום המרכזי עגול ומשני צדדיו משובצים זוג יהלומי טיפה, הטבעת בעלת מראה יוקרתי ומרשימה במיוחד ומחירה 5600 שח למביני עניין.
  • טבעת אירוסין עיטור 8 עלים – טבעת מקורית ומיוחדת, בעיצוב מסוגנן של פריחה וצמיחה, הטבעת מעוטרת בשמונה עלים, משובצים ביהלומים קטנים מצדדיה ובמרכזה יהלום גדול ונוצץ, היהלום חתוך בצורת פרח ומשלים את הקונספט הייחודי של הטבעת, מחירה של טבעת מעוצבת זו מתחיל ב5600 שח והיא מרהיבה ביופייה.
5/5 - (1 vote)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.