Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
טבעת סוליטר קלאסי - חתן וכלה מתנשקים

טבעת יהלום סוליטר קלאסי

 

מה זה טבעת יהלום סוליטר קלאסי?

המילה סוליטר פירושה בודד וכאשר אומרים יהלום סוליטר או טבעת סוליטר מתכוונים לטבעת שיש לה רק יהלום אחד מרכזי. היום יש גם טבעות סוליטר בעלות יהלום מרכזי עם שיבוץ של יהלומים קטנים בצדי הטבעת ועדיין היא נקראת טבעת סוליטר.אימייל: info@apollodiamonds.co.il

 

לא מצאתם את מה שחיפשתם?
לא הכל מופיע באתר, צרו קשר!

הצוות שלנו עומד לרשותכם.

רבים בוחרים בטבעת סוליטר למאורסות הטריות שלהם. רוב הכסף אגב מושקע ביהלום וככל שהוא יהיה בעל קארט יותר גבוה ויעמוד בקריטריונים של יהלום איכותי, כך מחיר טבעת סוליטר קלאסי יעלה יותר.

בטבעת סוליטר קלאסית אין יהלומים בצדדים ולכן קל תמיד להגדיל או להקטין את היקף הטבעת עם השנים. יש טבעת סוליטר מזהב צהוב וזהב לבן כאשר היום יש טרנד של טבעת סוליטר בזהב צהוב. השילוב שלו עם היהלום הוא קלאסי, עדין ומקסים.

יש מי שאומר שבעיצוב, הפשוט הוא הכי נכון והכי יקר ויש בזה הרבה מן האמת, בעיקר כאשר מדובר בתכשיטים. למעצבי תכשיטים יש נטייה “להעמיס” פריטים על הטבעת בעוד שטבעת סוליטר חייבת להיות עם חישוק חלק, יהלום באמצע וזו כל הפשטות הנפלאה.

טבעת זו מתאים לענוד עם תכשיטים נוספים ולכן רוב המאורסות ממשיכות ללכת אתה גם אחרי שיש להן טבעת נישואין, ויותר נכון עם שתי הטבעות על אותה אצבע. זו איזה שהיא מוסכמה של טבעות.

https://apollodiamonds.co.il/תכשיט/%d7%98%d7%91%d7%a2%d7%aa-%d7%90%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a1%d7%99%d7%9f-%d7%a4%d7%a8%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%a1-white-cat/

מקורותיה של טבעת הסוליטר

טבעת סוליטר קלאסי עוצבה עוד בזמנים שבהם היה צורך בצורף כדי לעשות טבעת חשוב לומר כי הכל נעשה בעבודת יד היה ערך רב ליהלומים ומשום כך הבחירה הייתה בטבעת קלאסית בלי יותר מדי קישוטים אלא דגש על יהלום מרכזי. לטבעת הסוליטר העתיקה קראו טבעת דיאמנט על שום כך שכאשר היא נוצרה עדיין לא היו שיטות ידועות של ליטוש יהלומים ואותו דיאמנט היה יהלום גולמי חסר ליטוש וגם יש לומר חסר ברק.

טבעת אירוסין סוליטר

הרבה גברים נוטים לרכוש עבור המאורסת לעתיד שלהן טבעת סוליטר ויש לזה כמה סיבות טובות. ראשית זו בדרך כלל טבעת היהלום הראשונה שלה, ולכן מוטב להדגיש את קיומו של היהלום ושנית, טבעת סוליטר קלאסי תמיד נראית מעולה ולא חשוב בכמה קארט של יהלום. העיצוב של טבעת עדינה עם יהלום באמצע קולע לטעמם של הרבה מאוד גברים וגם הרבה מאוד נשים.

טבעת סוליטר קיימת מאז שקיימים תכשיטים והיא תמשיך להיות קיימת בגלל הפשטות הקלאסית והעדינה שלה. אלה הן טבעות שנחשבות כקלאסיקה של טבעות האירוסין ולכן הן הכי מבוקשות. השאלה שתצטרך לשאול את עצמך היא אם אהובתך תרצה טבעת בצבע כסף או זהב או זהב צהוב. גם נושא היהלום יהיה לשיקול וזה לגמרי עניין של תקציב.

יש היום גם דגמים של סוליטר קלאסי משודרגים עם יהלומים בצדדים, עיטורים מסביב ליהלום ועוד. כל אלה מעניקים לטבעת הסוליטר טאץ’ מודרני ואופנתי.

https://apollodiamonds.co.il/תכשיט/%d7%98%d7%91%d7%a2%d7%aa-%d7%90%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a1%d7%99%d7%9f-%d7%a1%d7%95%d7%9c%d7%99%d7%98%d7%a8-rina/

מחירי יהלום לטבעת סוליטר קלאסי

הכוכב הראשי של טבעת סוליטר קלאסי הוא היהלום. בדרך כלל כאשר גבר רוכש טבעת אירוסין הוא יבחר בטבעת זו ולכן הוא גם יצטרך לעשות קצת שעורי בית על בחירה של יהלומים ולפי איזה קריטריונים קובעים את איכותם ומחירם.

הקריטריון הראשון כמובן הוא משקלו של היהלום. הוא נמדד ב”קארט”. זוהי יחידת המשקל ליהלום. 1 קארט = 0.2 גרם. המילה קארט מקורה במילה קראטיון ביוונית. הכוונה היא לאותו זרעי חרוב אשר שימשו ביוון העתידה לאומדן של משקל ואשר כל אחד מהם שוקל בדיוק-0.2 גרם. הקריטריון השני החשוב הוא צבעו של היהלום. ככל שהוא שקוף יותר כך הוא יקר יותר. יש יהלומים בגוונים צהבהבים ואי אפשר לשנות את צבעם. H-D של דרגות צבע ביהלום הם בחירה של יהלומים יותר מבריקים ולבנים.

ניקיון היהלום נקבע לפי קיומם או אי-קיומם של פגמים ביהלומים. אלה יכולים להיות חיצוניים או פנימיים. פגמים חיצוניים ניתן להסיר בליטוש, פגמים פנימיים לא ניתנים להסרה בשום צורה. יהלומים שאין בהם פגמים כלל שווים יותר יקר. רמת ניקיון S12 היא רמת ניקיון מומלצת ליהלום של טבעת סוליטר ובכלל.

חיתוך יהלום ושיבוצים

חיתוך היהלום הוא אחד הקריטריונים לקביעת ערך היהלום. הוא מתייחס לאופן שבו היהלום משקף את האור החוצה. כדי שזה יקרה יש צורך בחיתוך מדויק שיגרום לאור להשתקף החוצה ולא לצדדים. כאשר בוחרים ביהלום של טבעת סוליטר קלאסי, מביטים על היהלום ובוחנים האם היהלום שובר את האור בצורה האידיאלית שמעידה על יהלום יקר. מה שצריך לקרות הוא שהאור יעבור בין הפאות של היהלום וישתקף אליו חזרה. זה היהלום החלומי של נערה הייתה רוצה לקבל בטבעת הסוליטר שלה.

חשוב לומר כי יש פערים גדולים במחירי היהלומים וטבעות האירוסין ולכן אנו ממליצים לכם לחפש טבעת סוליטר קלאסי באחת החנויות במתחם הבורסה. לרוב יש להן מחירון הרבה יותר סביר מחנויות אחרות והם חוסכים את פערי התיווך שכל צרכן משלם כאשר הוא רוכש תכשיטי יהלומים משום שחלקם הם עצמם עובדי תעשיית היהלומים.

בתחום תכשיטי יהלומים יש היום טכנולוגיות הכוללות הדמיית מודלים בתלת ממד, כך אפשר לדעת מראש כיצד תהיה מונחת הטבעת על האצבע, עם ביטחון עצום בכך שהיא הכי מתאימה. הלקוחות עצמם יכולים להגשים כל עיצוב בעזרת הציוד והמיכון הזה ולקבל כל תכשיט העולה על דעתם.

מחפשים טבעת אירוסין? הגעתם למקום הנכון. הנכם מוזמנים להתרשם ממגוון התכשיטים שלנו בחנות תכשיטי אפולו אשר ממוקמת במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן.

טבעת יהלום סוליטר קלאסית – שאלות ותשובות

כמה עולה טבעת יהלום סוליטר?” answer-0=”ובכן השאלה כללית מאוד והתשובה מורכבת אפילו יותר. מחיר יהלום מושפע משלל גורמים כגון גודל, ניקיון, סוג חיתוך ועוד. ניתן למצוא טבעות יהלום החל מ 1,200 שח ועד 50,000 שח ויותר. מומלץ מאוד להגיע ולהתרשם ממבחר טבעות סוליטר קלאסיות שמופיעות באתר באופן אישי בחנות שבבורסה ליהלומים ברמת גן. כמו כן, אנו ממליצים לטלפן אלינו ישירות ולהתייעץ עם מעצבת התכשיטים שלנו.איך יודעים אם טבעת יהלומים היא איכותית?יהלום איכותי בדרך כלל מלווה בתעודה גמולוגית ממכון גמולוגי מוכר כגון GIA. התעודה מספקת לכם את הנחת והידיעה שאכן קיבלתם יהלום איכותי באמת. מעבדות גמולוגיות ידועות נוספות מהן ניתן לקבל הערכת שווי כוללות את AIG, GCI, IGL ועוד”אתם מוכרים גם יהלומי מעבדה?בהחלט. את רוב התכשיטים שבאתר ניתן להזמין בשיבוץ יהלומי מעבדה במקום יהלומים טבעיים. חשוב לציין שהדבר תלוי בהינתן שהגדלים הנחוצים זמינים במלאי ומתאימים לתכשיט הספציפי ותקציבכם. מומלץ ליצור קשר.”איך מנקים טבעות יהלומים?ניקוי יהלום הוא אפשרי וחשוב שיעשה נכון. ניתן להשתמש בשלל חומרי ניקוי ידידותיים ליהלום, להשרות במים, להשתמש בשיטת הטבילה המהירה ועוד. ניתן לקרא עוד על כך באתר.”יש לכם חנות פיזית?בהחלט. כפי שציינו קודם, ניתן להגיע לחנות התכשיטים שלנו במתחם הבורסה ברמת גן ולהתרשם ממגוון התכשיטים המופיעים באתר. לא כל הדגמים מופיעים באתר. בנוסף, אנו מספקים תכשיטים בעיצוב אישי מלא, כך שתוכלו לרכוש תכשיט מעוצב שאין באף מקום ואין לאף אחד אחר.

5/5 - (1 vote)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.