Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ

טבעות אירוסין קלאסיות

טבעות אירוסין קלאסיות

כשאתם נמצאים בזוגיות זמן רב והאהבה פורחת, כשאתה מרגיש שמצאת את אהבת חייך, הנפש התאומה שלך, כשאתה יודע שאיתה תרצה להמשיך לחיות עוד שנים רבות, אתה חושב על השלב הבא האירוסין.

כשאתה מתכנן את האירוע המיוחד בו תפתיע אותה עם הטבעת, אתה חושב על ערב קסום שבסופו תפתיע אותה עם הקופסא הקטנה שתפתח בפניה והמראה ימלא את עיניה דמעות שמחה.

כשאתה מחפש את טבעת האירוסין המושלמת שתהיה שיא האירוע ומעתה והלאה תענוד אותה על אצבעה. אתה מחפש טבעת אירוסין קלאסית משובצת יהלום.

כדאי לדעת וחשוב לזכור מספר דברים שיעזרו לך ביותר כשאתה בדרכך לחפש ולרכוש טבעת אירוסין מיוחדת לאהובתך.

ראשית כדאי שיהיה לך מושג על הטעם של אהובתך בתכשיטים, את השאר תמצא יחסית בקלות ובמחיר הוגן. עומדות בפניך מספר אפשרויות, תוכל בקלות וביעילות לראות באתר האינטרנט של חברה המספקת שירות של עיצוב טבעת אירוסין, קטלוג טבעות אירוסין המציג בתמונות צבעוניות ומרהיבות את העיצובים החדשים והטרנדים של שנת 2019.

תוכל לבחור עיצוב טבעת אירוסין קלאסית, או טבעת בעיצוב חדשני מודרני ותוכל לבחור גם מעצבת תכשיטים מקצועית ואיכותית, שתעצב עבורך טבעת אירוסין מותאמת לטעמה האישי של אהובתך.

איזה ייעוץ מקצועי מומלץ ברכישת טבעת אירוסין?

לפני שאתה רוכש טבעת,מומלץ וכדאי שתכיר מספר מושגים בתחום אבני חן ויהלומים שיקלו עליך לבחור להחליט ולהתאים את הטבעת המושלמת לאירוע האירוסין שלכם.

תוכל לקבוע פגישת ייעוץ מקצועית עם יהלומן החברה ולקראת הפגישה הנה מספר מושגים בתחום היהלומים שכדאי להכיר:

חשוב שתדע איזה צורת יהלום הולם את טעמה של ארוסתך, גודל וצבע היהלום גם הוא חשוב, הצורה הגיאומטרית של היהלום המתייחסת לזוויותיו מגדירה את שמו.

שנית חשוב שתדע איזה שיבוץ ומסגרת אתה מעדיף לטבעת האירוסין אשר עליה תורכב האבן היקרה שאתה בוחר.

 מהן טבעות אירוסין קלאסיות?

טבעות אירוסין קלאסיות, בדרך כלל משובצות ביהלום עגול. ואילו יהלום בצורה אובאלית המשובץ במסגרת מתכת מקנה לטבעת מראה מסורתי יותר.

אם אתה רוצה לצאת עם זוגתך למסע חיפוש וקניית טבעת האירוסין ביחד, תוכלו בקלות למצוא את הטבעת המתאימה ביותר, אך אם אתה טיפוס רומנטי ורוצה להפתיע ולרגש, תוכל להיעזר בחברה טובה שלה או אחות שלבטח יצטרפו אליך למסע בשמחה.

כמובן שאם אתה מעוניין בדיסקרטיות, לא תספר לאיש ואז כדאי להתחיל לשים יותר לב לתכשיטים ובמיוחד לטבעות שאהובתך נוהגת לענוד על אצבעותיה. אולי היא טיפוס של טבעות פלטינום או זהב צהוב, אולי תבחין שעל אצבעותיה היא עונדת טבעות כסף בלבד, ואולי היא משלבת זהב וכסף או אבני חן משובצות הן יותר הטעם שלה. כדאי שתשים לב במשך זמן כשאתם יוצאים למקומות בילוי שונים אילו תכשיטים היא עונדת. פרטים חשובים אלו ייתנו לך את הכיוון הנכון בבחירת טבעת הנישואין

מהי המתכת המומלצת לטבעת אירוסין?

המתכת הפופולארית היום ברכישת טבעות אירוסין היא הפלטינום. טבעת אירוסין עשויה פלטינום היא עמידה וטהורה ביותר, היא מתאימה גם לעור רגיש מאחר והיא היפו אלרגנית.

טבעת זהב לעומת זאת, ניתן לבחור בשלל צבעים כגון זהב לבן, זהב צהוב ויש גם זהב ירוק. ניתן לבחור גם בטבעת פלדיום בעלת גוון אפור יותר וגם טבעת ממוחזרת המשלבת זהב ופלטינום יחדיו.

מהן ההמלצות בקניית היהלום?

ההמלצה הטובה ביותר עבורך היא לקנות את היהלום קודם רכישת הטבעת והשיבוץ. היהלום הוא המרכיב היקר ביותר בטבעת, לכן רצוי וכדאי להשקיע קודם ברכישת היהלום על מנת שתוכל לבחון אותו בזכוכית מגדלת ולאמת שהיהלום אכן זהה ליהלום המופיע בתעודת האחריות.

אם התקציב שלך בינוני וארוסתך תאהב יותר יהלום גדול ובולט בטבעת האירוסין, תוכל לבחור ביהלום עם “שולחן” רחב יותר, כלומר החלק העליון שלו יהיה שטוח מה שיקנה לאבן מראה גדול יותר. במקרה כזה מספיק לרכוש יהלום 1 קראט, הוא יראה משמעותית, גדול בהרבה בצורת חיתוך ושיבוץ זאת.

היכן מומלץ לקנות טבעות אירוסין?

כאשר אתה מתחיל את המסע לרכישת  טבעת האירוסין שלכם, אתה לבטח  מתייעץ עם חברים או חברות המכירים מקומות איכותיים לרכישת הטבעת. תוכל גם לחפש באינטרנט וברשתות החברתיות שם ניתן למצוא המלצות עדכניות וביקורות של לקוחות שקנו זה מכבר.

כמו כן אפשר לפנות לאחת מרשתות התכשיטים הנפוצות והידועות. בכל מקרה כדאי לוודא כשאתה מגיע מהי מדיניות ההחזרה או ההחלפה, כדי להבטיח גמישות באם תרצה להחליף את היהלום שבחרת.

כמה זמן מושקע בקניית טבעת אירוסין?

היות וקנייתה של טבעת אירוסין הוא אירוע בפני עצמו, שעלותו לא נמוכה, כדאי להשקיע בפרויקט זה זמן וחשיבה ולתכנן מראש את תחילת החיפוש אחר הטבעת על פי הזמנים האלה: יש לזכור כי טבעת אירוסין עשויה להיות מוכנה כשישה שבועות מתאריך הזמנתה, ובמקרה של עיצוב אישי אולי אף תאלץ להמתין מעט יותר. לכן כדאי להתחיל לחפש את הטבעת הרצויה בלי לחץ זמן, לפחות חודשיים שלושה קודם לכן.

החודש הפופולארי לאירוסין הוא חודש דצמבר, לכן אם אתה מתכנן את האירוע בהתאם, כדאי להתחיל כבר עכשיו לחפש טבעת אירוסין.

חשוב לציין כי טבעת יהלום מעל 1 קראט, מגיעה בדרך כלל מלווה בדוח דירוג היהלום, המונפק על יד עמותה גמולוגית עצמאית כגון GIA. ואף על פי שהיהלום מגיע עם תעודה ,אל תשכח לבחון אותו היטב מכל הצדדים. היהלום הוא יקר וכדאי לוודא שאין שריטות או פגיעה ביהלום לפני שתיקח אותו לשיבוץ.

לכן כאשר אתה רוכש טבעת אירוסין בשני שלבים, קודם את היהלום ולאחר מכן הטבעת לשיבוץ אתה עובד חכם. אתה יכול לבדוק ולוודא שאכן השקעת וקיבלת יהלום איכותי ללא פגם.

מחפשים טבעת אירוסין קלאסית? הגעתם למקום הנכון, חנות לטבעות אירוסין, תכשיטי אפולו.

טבעת אירוסין קלאסית – שאלות ותשובות

כמה עולות טבעות אירוסין קלאסיות?

שאלה כללית מאוד כמובן. טבעות אירוסין ניתן למצוא במחיר 1000 שח וגם 50000 שח. מחיר טבעת אירוסין מורכב ממגוון רחב מאוד של משתנים. מומלץ ליצור קשר.

אילו סוגי טבעות אירוסין קלאסיות הייתם ממליצים?

גם כאן, המכריע העיקרי הוא הטעם האישי. ניתן לבחור בין שלל טבעות אירוסין מעוצבות בסגנון סוליטר, טיפה, פרח, מרובעות, טוויסט, זהב לבן או צהוב ועוד. המבחר הוא עצום וכדאי להתרשם מהמלאי שבתצוגה בחנות.

יש לכם חנות פיזית?

בהחלט. החנות נמצאת במתחם הבורסה ברמת גן. בחנות ניתן להתרשם מרוב הדגמים שלנו. לפרטים ותיאום, אנא צרו קשר.

אפשר לעצב טבעת בהתאמה אישית?

בהחלט. ניתן לתאם פגישה עם מעצבת הבית שלנו. יחד תוכלו לבחון ולבדוק את כל האפשרויות שיקלעו בול לטעמכם ותקציבכם. צרו קשר לתיאום פגישה.

איך יודעים מה היקף האצבע?

ניתן להשתמש באפליקציות שונות לבדיקת היקף אצבע עבודה מיועדת הטבעת. ההמלצה הטובה ביותר היא להצטייד בטבעת קיימת ולהגיע איתה לחנות.

5/5 - (1 vote)

כתיבת תגובה

סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.