Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
טבעת יהלומים עיטור

המלצות לקניית טבעות אירוסין

קטלוג טבעות אירוסין

 

המלצות לקניית טבעות אירוסין

מחפשים את טבעת האירוסין המושלמת? מחפשים המלצה על טבעות? Sophia Fine Jewelry מבית אפולו תכשיטי יהלומים, מביאה לך את המילה האחרונה באופנת תכשיטי היהלומים המעוצבים בהתאמה אישית מלאה. יחד, נתפור עבורך את הטבעת המתאימה לך ביותר.

לפרטים נוספים, תיאום פגישה והצעות מחיר, צרו עמנו קשר עוד היום: 0723901200

10 דברים שלא מספרים לך על בחירת טבעת אירוסין

אנשים רבים – גברים ונשים כאחד – לא ממש מבינים את רכבת ההרים הרגשית שעובר אדם בחיפוש ובחירת טבעת אירוסין. מלבד האושר שבהצעת הנישואין, אנשים רבים נתקלים בבעיה כשניצבים מול סוגיית הטבעת – במיוחד כשהם רוצים להפתיע את כולם כולל כולם ולא רק את הכלה המיועדת. במאמר הבא אנחנו מקווים לעזור למי שמתחיל את דרכו בבחירת טבעת אירוסין.

1. תתרכז בכל פעם שהיא מדברת על תכשיטים!

מרגע שהחלטת להציע, שיחות על תכשיטים פתאום יהפכו מעניינות יותר עבורך. כל רמז שתוכל לספוג – החל מאהבת עיצוב הוינטג’ המיושן של טבעת האירוסין של חברה שלה ועד לציון התכשיטים שעונדים כוכבי הסרט שאתם צופים בו בערב. אם אין לך מספיק מידע, ואם דיברתם כבר על נישואין (אנחנו מקווים שכן), אולי יהיה חכם להציע לבחור טבעת אירוסין יחד. הדבר לא מרמז שפשוט תיכנסו לחנות התכשיטים בקרובה בקניון, תבחרו טבעת, תעביר את כרטיס האשראי, תחלק ל- 50 תשלומים, תכרע ברך ותציע שם במקום. כן, למרות שיתכן והדבר נשמע לא הכי רומנטי, בחירת טבעת אירוסין יחד תבטיח שלפחות תעניק לכלתך לעתיד משהו שהיא באמת אוהבת ורוצה.

2. בקשת רשות תרגיש מוזר

לא משנה אם תכיר את ההורים שלה 3 שנים או 3 חודשים, עבור השמרנים שבינינו, יתכן שלבקש את ידה מההורים לא ירגיש כל כך נוח. זה בערך כמו לקפוץ ממקפצה בבריכה. אתה להוט עד לרגע שבו אתה נעמד על קצה המקפצה ומביט מטה. עצתנו היא פשוט לקפוץ – זה לא הזמן להיות דיסקרטי עם משפחתה. בין אם אתה הטיפוס המסורתי ובין אם לא, בין אם התשובה ידועה מראש ובין אם לא, בקשת רשות מההורים מראה כבוד והערכה למשפחתו של אדם, הם יאהבו אותך יותר על זה.

3. אולי תרצה להתיעץ עם אחרים שעברו את תהליך בחירת טבעת האירוסין

בחירת טבעת אירוסין היא לא עניין של מה בכך ואולי מומלץ שלקבל חוות דעת נוספת. גם אם אתה טיפוס מופנם בדרך כלל, קניית טבעת אירוסין היא לא הזמן להישאר סגור – פתח את המעגל ותזמין אנשים עם ניסיון לחלוק עימך את החוויה. בקש המלצות על תכשיטנים, חנויות תכשיטים, יהלומנים וכל אינפורמציה שתוכל לספוג בנושא. אולי אף מומלץ שתבקש מחבר או משפחה להתלוות אליך לחנויות לבחירת הטבעת הראשונה שלך, שיעזור לתת תמיכה ולגבות את דעתך. למרות שאנחנו לא רואים את הסיבה לכך מאחר ונחתת באתר תכשיטי אפולו שמציע לך רכישת טבעת יהלום עד 70% חיסכון מכל חנות תכשיטים אחרת.

4. אתה תרגיש את הצורך להתיעץ עם חברותיה

ודאי שמפעם לפעם אנחנו נותנים מתנות ופוגעים בטעם, אבל ברוב המקרים נדיר שנפגע בול. כדי להיות בטוח שתקלע למטרה, תבחר מישהו קרוב לכלתך לעתיד ונסה לבדוק אם תוכל לשאוב דרכם מידע חיוני אודות סגנון טבעת האירוסין שהיא רוצה, או אם הייתה טבעת אירוסין מסוימת שראתה במגזין כלשהו, באינטרנט או אצל חברה. אולי זה יהיה רעיון טוב להביא את אותו אדם קרוב לבחירת הטבעת בחנות, כחוות דעת נוספת. סביר להניח שחברות בת זוגתך יהנו מהצעתך להצטרף אליך במסע הבחירה, יעוץ, מחקר ואפילו לעזור לך לתכנן את הצעת הנישואין המקורית שלך. החברים שלה הם בעלי הברית החשובים ביותר שלך למסע הזה, ללא צל של ספק. רק דאג לא לספר ליותר מידי אנשים – ככל שיותר אנשים יודעים, עולה הסבירות לפליטת פה.

5. היא זו שתצטרך לענוד את הטבעת, לא אתה

כשגברים עורכים קניות עבור בנות הזוג שלהם, הם נוטים לחשוב שהמאמץ חשוב מספיק והתוכן פחות קריטי. זה לא נכון בכלל ובטח ובטח כשמדובר בטבעת אירוסין. במקרה של טבעת, לא מדובר במתנה עליה תקבל ניקוד רק על הטרחה. זה הזמן לנטוש את הטעם האישי שלך והחנות האהובה עליך, ולחשוב, “מה ימצא חן בעיניה באמת?” אתה עשוי לאהוב זהב, היא עשויה להעדיף פלטינה. אתה עשוי לאהוב יהלומים עגולים, היא עשויה להעדיף יהלום אמרלד. אולי מדובר בארנק שלך, אבל זכור שטבעת היהלום הוא שלה. אתה לא זה שתצטרך לענוד אותו, היא כן. לכן, תמיד, תמיד, תמיד תחשוב על מה היא הייתה בוחרת, לא מה מוצא חן בעיניך. אמרנו מספיק פעמים “תמיד”?

6. כל היהלומים נראים זהים בהתחלה

כשתראה את היהלום הראשון שלך, יכול להיות שתהיה המום. הוא מבריק, מנצנץ ונראה מושלם. בשלב זה, אתה עשוי להתפתות לשלוף את הארנק ולסגור את העסקה. אל תעשה את זה. לא כל היהלומים זהים והצעת המחיר הראשונה בה תיתקל, בדרך כלל לא תהיה המשתלמת ביותר. שאל שאלות, בדוק את השוק וקח את הזמן.

7. למידת כללי ה- 4C היא כמו ללמוד למבחן

אם אי פעם יצא לך לרכוש רכב וחשבת שזה מלחיץ, תכפיל את זה בעשר. בחירת טבעת אירוסין  היא המנצחת בתחרות הרגעים המלחיצים בחייו של גבר. אבל, אם תבצע את המטלה נכון, תהליך הבחירה והקנייה יכול להפוך לרגע שלא תרצה לשכוח. אנחנו מדברים על למידת כלל 4C (ראשי תיבות ל: Cut, Carat, Clarity, Color – קראט, צבע, ניקיון וחיתוך). תחשוב על זה כך, בחירת טבעת בלי לקחת בחשבון את הכלל הזה, היא כמו לקנות רכב יקר בגלל המחיר, רק לגלות שהמנוע מחורבן, הגוף חלוד ולא יחזיק יותר מחודשיים. לכן, עבור על נושא עולם היהלומים ולמד כמה מושגי בסיס. אם הנך מחפש איך לבחור טבעת אירוסין, באתר שלנו תוכל למצוא את כל האינפורמציה להתחיל.

8. טבעת אירוסין מותאמת אישית נשמעת יקרה – היא לא!

אתה עשוי לגלות שהיהלום והשיבוץ לא תמיד חייבים להגיע בחבילה אחת. נכון, קל יותר לקנות טבעת כפי שהיא מוכנה, אבל ניתן לקנות את היהלום והתכשיט בנפרד, ולהעזר בתכשיטן שישבץ את היהלום בטבעת לפי בחירתך. אל תניח למילים “התאמה אישית” להמם אותך; המשמעות היא לא “יקר”. מה שזה אומר הוא שיהלום שמצא חן בעיניך, ישובץ בטבעת שמצאה חן בעיניך, והשילוב יצור את טבעת האירוסין המושלמת מבחינתך. יהלומנים ותכשיטנים בדרך כלל יעשו כל שביכלתם שתצא מרוצה מהקנייה ותעביר את המלצתך עליהם הלאה.

9. התקציב שלך יעמוד במבחן

בוא נודה באמת: לא משנה התקציב שלרשותך, קניית טבעת אירוסין היא לא עניין זול כל כך. סביר להניח שלא תמצא ‘גרופון‘ או קבוצת רכישה לקניית טבעת האירוסין המושלמת. זה קורה כמעט לכולם, אתהתגיד לעצמך שננעלת על מחיר, ואז תרגיש לחץ לעלות גבוה יותר. אל תחשוש לומר לתכשיטן מהי מגבלתך התקציבית, והשתדל לא לחרוג ממנה. אם הגדלת התקציב משמעה לפספס כמה חודשי שכירות, זה הזמן לעצור. תאמין או לא, כשאתה הולך לבחור טבעת אירוסין, אתה בעמדת הנהג, ולא המוכר החייכן מעבר לדלפק. זה הכסף שלך, הזמן שלך והרגע שלך, אז תפיק את המיטב ובדוק את כל האופציות.

10. יכול להיות שתהיה מותש כשיגיע הזמן לתכנן את הצעת הנישואין עצמה

כשהמסע יסתיים – דיברת עם חברים, עשית שיעורי בית, שוחחת עם חברותיה של בת הזוג, עברת בין אינספור חנויות וסוף סוף בחרת טבעת, יתכן שכל שתרצה לעשות הוא להסיר ממך את האחריות על הטבעת ולענוד אותה על האצבע של כלתך לעתיד במהירות האפשרית. אולם עדיין לא סיימת. תכנון הצעת הנישואין חשוב לא פחות מבחירת הטבעת, אז חשוב להקדיש מחשבה. ההצעה לא חייבת להיות מתוחכמת מידי או גרנדיוזית, אבל היא כמובן חייבת להיות קצת יותר מ- “אה, דרך אגב, קניתי לך טבעת אירוסין.” אחרי הכל, יש לך רק הזדמנות אחת לשלוף את ההצעה שתדהים אותה. אז כפי שעשית בעניין הטבעת, תחשוב על תוכנית שהיא באמת תאהב. אם אתה זקוק לרעיונות להצעת נישואין, בדוק את רשימת הרעיונות באתר שלנו.

מחפשים טבעות אירוסין יוקרתיות במחיר שפוי? חנות תכשיטי אפולו במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, מציעה לכם להגיע ולהתרשם.

לפרטים נוספים, תיאום פגישה והצעות מחיר, צרו עמנו קשר עוד היום: 0723901200

4.7/5 - (15 votes)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.