Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
איך לדעת קוטר טבעת אירוסין

איך לדעת קוטר של טבעת אירוסין

קטלוג טבעות אירוסין

איך תדע איזה קוטר טבעת אירוסין מתאים בלי לעורר חשד?

מומחי אפולו יהלומים נשאלים פעמים רבות על ידי לקוחות, כיצד ניתן לדעת את קוטר הטבעת של בת הזוג מבלי שתדע שעומדים לבקש את ידה. להלן חלק מהטיפים שלנו בנושא.

אם אתה מוצא את עצמך נאבק לברר מה קוטר הטבעת הנכון עבורך, אנחנו ממליצים בחום לנסות כמה שיטות:

תהיה עדין

במידה ואתה נחוש להפתיע את בת הזוג בהצעת נישואין ובכל זאת מעדיף לדעת מה קוטר הטבעת הרצוי ישירות מהמקור, שאל אותה בצורה עדינה מאוד וחלקלקה. למשל, תוכל להעמיד פנים שאתה מתכוון לקנות טבעת עבור קרובת משפחה, אימא, אחות, דודה, או כל אדם קרוב שידיו דומות בגודלם לאלה של בת הזוג. שאל אותה כדרך אגב מה גודל הטבעות שלה. אם אתה באמת רוצה לא לעורר את חשדה ולזכות בהערכה מדויקת יותר, תוכל לקנות טבעת זולה ולהראות לה אותה – תן לה למדוד את הטבעת ותרשום לעצמך הערות חשובות. את הטבעת הזולה תמיד תוכל לתת לקרובת משפחה כדי לכפר על נקיפות המצפון שלך.

https://apollodiamonds.co.il/תכשיט/

שאל חברה שלה

הדרך הפופולרית ביותר היא פשוט לשאול את חברה שלה מה גודל הטבעת. לחברות בדרך כלל יש מושג בנושא. אם החברה לא יודעת לשלוף את הנתון, היא תמיד יכולה להיות זו ששואלת את בת זוגתך (בנונשלנטיות). הצעה אפילו טובה יותר היא לבקש מהחברה ללכת עם בת זוגתך לסיבוב “שופינג” לקנות טבעת אירוסין “בשביל הכיף”. תבקש מהחברה לדאוג שזוגתך תקבל חוות דעת מקצועית ותדווח על כך בחזרה אליך. מומלץ לבקש שיתוף פעולה מחברה עם שאיפות לעסוק במשחק.

שאול אחת מטבעותיה

שיטה נוספת היא “לגנוב” את אחת הטבעות שלה ליום אחד. חשוב להיזהר עם השיטה הזו שכן היא עלולה לגרום לתוצאה לא רצויה. ודא שהטבעת שבחרת נענדת על אצבע בגודל דומה. בדרך כלל, לתכשיטנים יש חוש טוב לגבי גודל טבעת אירוסין מתאימה גם אם תציג בפניהם טבעת שנענדת על אצבע אחרת. אם תבחר באופציה הזו, מיותר לציין שעדיף אם תבחר טבעת שלא כל כך חשובה לה – הדבר האחרון שתרצה לעשות הוא לגרום לה לסבל רגשי ופניקה על אבדן הטבעת!

השאר עקבות

אם אינך רוצה להסתכן באיבוד אחת מטבעותיה, נסה את השיטה הזו במקום. קח את אחת הטבעות שלה והנח אותה על חתיכת נייר. צייר עיגול בחלקו הפנימי והחיצוני של הטבעת. חזור על הפעולה רק כדי לוודא שהגודל שציירת הוא עקבי. תכשיטן מקצועי בדרך כלל יוכל להבין את קוטר הטבעת שלה מהסקיצה שתספק.

גייס חברה

אם אחת מחברותיה של בת זוגתך מאורסת, בקש ממנה לתת לחברה שלך לנסות לענוד את הטבעת – כך תדע פחות או יותר את הקוטר שמתאים לה. בהזדמנות, תוכל גם לשאול אותה מה דעתה על טבעת האירוסין של החברה. לפי התגובות שלה, תוכל לעשות עבודת בילוש קלה ולברר איזה סגנון טבעת היא הייתה רוצה לעצמה.

השוואת אצבעות

השיטה הזו מעט מורכבת, אבל אם אתה נואש, אולי תמצא בה ערך. כשאתה אוחז בידה של בת הזוג, נסה לראות אם אחת מאצבעותיה זהה בגודלה לאחת מאצבעותיך. השיטה כמובן לא מדויקת להפליא, אבל ככל שתספק יותר מידע לתכשיטן שלך, הוא יוכל לדייק יותר בהערכת קוטר הטבעת הקרוב ביותר למדויק.

שאל את בת זוגתך

העולם מתחלק לאנשים שאוהבים לעשות דברים בדרך הקשה, ואנשים שאוהבים את הדרך הישירה. אם אתם זוג שדן לא מעט על נושא החתונה, פשוט שאל אותה מה קוטר הטבעת שלה, בהנחה ויש לה מושג. אל תדאג, לא תאבד את אלמנט ההפתעה. אחרי הכל, היא לא יודעת מתי או איך אתה הולך לבקש את ידה.

חשוב לזכור

הדרך המדויקת ביותר לאשר את קוטר הטבעת היא להגיע לתכשיטן שיבצע מדידה מקצועית באופן אישי. באימוץ אחת או יותר מהשיטות הנ”ל, תוכל להעניק לתכשיטן הערכה מדויקת ככל שניתן אם כי תמיד קיים הסיכון לסטייה.

ראוי לציין שעבור טבעת אירוסין מעוצבת בהזמנה אישית, אנחנו ממליצים בחום לפנות לתכשיטן למדידה מדויקת. התאמות אישיות עשויות להיות סופיות ללא אפשרות לשינוי והתאמה בעתיד, וטעות בגודל עלולה לעלות ביוקר.

https://apollodiamonds.co.il/תכשיט/

עובדות מעניינות על קוטר טבעות

  • היד הדומיננטית שלנו נוטה להיות גדולה יותר ולוא במעט (ודא שאתה מודד את אצבע יד שמאל).
  • קוטר טבעת האירוסין הנפוץ ביותר הוא 6 – 6.5.
  • תוכל לרכוש בעלות סמלית (כמה דולרים בודדים) “חגורת מדידה” – לחץ כאן

מה אם אתה לא מצליח לברר את קטור הטבעת?

אם אתה מתקשה להבין את קוטר הטבעת הרצוי ולא רוצה להסתכן, תוכל לבחור בשיבוץ זמני לטובת הצעת הנישואין בלבד. ברכישת היהלום, תקבל את האבן משובצת בטבעת זמנית – בחינם – שאותה תוכל לשלוף כשאתה מציע נישואין לבת זוגתך. אחרי שהצעת, תוכל לבחור כל משבץ יהלומים או תכשיטן ויחד עם בת הזוג להחליט על שיבוץ האבן בטבעת שמתאימה ביותר לטעמה של כלתך לעתיד. בכך, תקבל את היהלום שבחרת בלי הסיכון בשיבוצו בטבעת שלא מתאימה בגודל או בטעם.

לפרטים נוספים וקביעת פגישה, צור עמנו קשר ונשמח לסייע.

מחפשים טבעות אירוסין במחיר שפוי? חנות תכשיטי אפולו במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, מציעה לכם להגיע ולהתרשם.

לפרטים נוספים, תיאום פגישה והצעות מחיר, צרו עמנו קשר עוד היום: 0723901200

4.2/5 - (5 votes)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.