משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
couple with newborn

לא רק תכשיטים – כך תפנק את אשתך לאחר לידה

הריון הוא תקופה מרגשת במיוחד שמגיעה לשיא עוצמתי בלידה. הנשים הן אלה שנושאות בנטל, פיזית וגם רגשית. חשוב לזכור שבמהלך 9 חודשי ההריון מתרחשים בגוף האישה שינויים משמעותיים ולא קל להסתגל אליהם, הנשקל הנוסף מכביד גם הוא, קשה ללכת ולפעמים גם לשבת ואפילו לשכב, סערות הורמונליות מייצרות עוד אתגרים וגם הלידה עצמה היא מאמץ עצום.

התמורה כמובן אדירה: הבאת חיים חדשים לעולם היא חוויה ששום דבר אחר לא דומה לה. יחד עם זאת כדאי במקביל גם לפנק את האישה אחרי הלידה. בשנים האחרונות התפתחה מסורת של נתינת תכשיט מרשים ליולדת, וכדאי גם לך להתנהל לפיה. עוד המלצה היא להוסיף עוד פינוק, גם כהכרת תודה על הרחבת המשפחה וגם כדי להעניק לאישה את האנרגיות החיוניות לטיפול בתינוק או התינוקת.

התכשיט המושלם לאישה אחרי לידה

מתנה פופולרית במיוחד לאישה אחרי לידה היא שרשרת ועליה תליון קטן בצורת ילד או ילדה, בהתאם למין היילוד. אם זה לא הילד הראשון במשפחה, ולאישה כבר יש שרשרת כזו, ניתן כמובן להוסיף עוד תליון, אם כי מקובל פשוט להמתין לסיום פרק הלידות ואז לבחור תכשיט שמתאים להרכב המשפחה. בכל מקרה מומלץ לקנות בשרשרת זהב, שתשקף את המעמד החשוב של המשפחה בחיים של כל אחד ואחת מאיתנו. 

כשבוחרים באופציה הזו, יש עוד בחירה – בין זהב לבן לזהב צהוב. הזהב הצהוב מתקבל ע”י ערבוב של זהב טהור עם כסף או נחושת. הזהב הלבן מתקבל כשמערבבים זהב טהור עם ניקל, אבץ או קדמיום. זהב לבן נתפש כמודרני יותר, בעוד שזהב צהוב הוא הגוון הקלאסי. בכל מקרה מדובר בתכשיט יפה עם ערך מוסף אמיתי.

תכשיט להמחשת מידת האהבה וההערכה שלך לאישה

עוד תכשיט יפה שישמח כל אישה אחרי לידה הוא שרשרת עם תליון בצורת אינסוף. סמל האינסוף מסמל כמובן את מידת האהבה וההערכה שלך לאישה אחרי הלידה, ובעצם גם לפניה, ובנוסף הצורה עצמה של האינסוף מושכת את העין בזכות הקווים המעוגלים והיותה אינסופית. גם במקרה שזו המתנה המועדפת עליך ישנה בחירה בין זהב לבן לזהב צהוב, ועוד אופציה היא זהב ורוד שמקנה לתכשיט מראה ייחודי.

עגילים יוקרתיים

לנשים שלא אוהבות שרשראות, או שכבר יש להן שרשרת אהובה והן לא רוצות עוד אחת, אפשר להעניק במתנה אחרי הלידה עגילים יוקרתיים. כדי לבחור נכון עגילים לאשתך חשוב להתאים את הדגם למבנה הפנים שלה. לפנים עגולות מחמיאים בעיקר עגילים מוארכים. לפנים בצורת לב או משולש הפוך (כלומר כשהחלק העליון רחב מזה התחתון) מתאימים עגילים עגולים או אובליים, ורצוי גם שיהיו עבים יחסית. גם לפנים מרובעות יתאימו עגילים עגולים שישברו את הקווים הישרים. לפנים מלבניות כדאי לבחור עגילים מתנדנדים. אם אשתך מעדיפה ללכת עם שיער אסוף, או שהשיער שלה קצר, רצוי לבחור עגילים שצמודים לתנוך האוזן.

לשתף או להפתיע?

יש גברים שאוהבים להפתיע את נשותיהם עם התכשיטים שהם מאמינים שישמחו אותן. אחרים מעדיפים לקנות ביחד עם האישה את התכשיט האידיאלי, כשגם חוויית הקנייה המשותפת יכולה לייצר רגעים של אינטימיות נעימה. הבחירה בין שתי אופציות היא בהתאם למידת ההיכרות שלך עם אשתך, ועוד אפשרות היא להתייעץ עם חברה טובה או אחות שיודעת בוודאות מה אשתך תרצה לקבל אחרי הלידה.

להטעין את המצברים

לצד התכשיט, שאותו כדאי כמובן להעניק מיד אחרי הלידה, כדאי כאמור לתת עוד מתנה שהמהות שלה היא הטענה באנרגיות הנכונות והנחוצות כל כך כשמטפלים בתינוק. המימוש מן הסתם לא יהיה מיד אחרי הלידה, אבל אם המתנה תינתן ביחד עם התכשיט, עצם הציפייה כבר מייצר אנרגיות חיוביות.

אופציה אחת היא יום כיף בספא מפנק. אם תרצו, תוכלו לבחור כמתנה יום כיף זוגי, שאליו האישה תוכל ללכת אתכם, עם חברה קרובה, עם אחות וכו’. עוד אופציה היא חופשה קצרה, בלי התינוק או איתו, כשבמקרה כזה כדאי לבחור מלון שערוך לאירוח תינוקות. אפשרות נוספת שמייצרת Wellness אמיתי היא ריטריט. יש ריטריטים ייעודיים לנשים אחרי לידה, עם מבחר פעילויות שמותאמות אליהן וכמובן פינוקים רבים. בנוסף, באירוע מסוג זה אשתף תפגוש נשים נוספות שמגדלות תינוקות, כך שהתועלת יכולה לכלול גם אינטראקציות מעניינות ואפילו חברויות חדשות. 

סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.