Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
תכשיטי יהלומים לאישה

תכשיטי יהלומים לאישה

תכשיטי יהלומים לאישה טומנים בחובם עולם רחב של אפשרויות: טבעות, טבעות אירוסין, עגילי יהלומים, צמידי טניס יהלומים, תליוני יהלומים ועוד..

קיימת אפשרות לבחור תכשיטי יהלומים מתוך היצע קיים או להזמין תכשיטים בעיצוב אישי.

מי שעושה את צעדיו הראשונים בעולם תכשיטי היהלומים, חשוב שיאסוף תחילה, מידע מקדים על יהלומים ועל אותם הקריטריונים אשר משפיעים על איכותם ועל המחיר שלהם.

הקריטריונים המשפיעים על המחיר של יהלומים

ישנם 5 קריטריונים C5 שחשוב להכיר אשר משפיעים על האיכות ועל המחיר של יהלומים:

  • cut – קריטריון זה מתייחס לנושא של ליטוש היהלום והאיכות שלו. את איכות הליטוש קובעים תוך שימת דגש על מספר פרמטרים: סימטריה, פרופורציות וגימור.
  • Clarity – ככל שהיהלום הינו נקי יותר, הערך שלו יהיה גבוה יותר. בקריטריון זה המטרה לוודא שהיהלום כמה שיותר נקי מפגמים כגון: שריטות, עכירות, סדקים וכיוצא בזה.
  • color – ככל שהיהלום הינו צלול יותר, כך הוא נחשב יקר יותר. את צבעי היהלומים מדרגים באמצעות שימוש באותיות כאשר יהלום אשר מדורג כ-D יהיה חסר צבע לחלוטין וכחלק מכך, גם היקר ביותר.
  • Carat – על הקראט כולם שמעו ומדובר כידוע, במשקל של היהלום. כאשר, ככל שהיהלום יהיה יותר כבד הוא גם יהיה יותר יקר. כל קראט הוא למעשה 0.2 גרם.
  • certificate – מדובר למעשה בתעודה גמולוגית, אשר מצביעה על כך שהיהלום עבר דירוג על ידי מעבדה גמולוגית. תעודה כזאת, יכולה להעיד שהיהלום אכן נבדק בסטנדרטים מחמירים.

כאמור, כל הקריטריונים הללו לא יכולים להיבחן בעין לא מזוינת ורק גמולוגים ואנשי מקצוע ייעודיים מחזיקים בידע ובכלים על מנת לעשות זאת ויכולים לקבוע בצורה מדויקת את שוויו של אותו היהלום.

טבעות אירוסין

אין כל ספק, כי תכשיטי היהלום המבוקשים והמדוברים ביותר הם כמובן, טבעות האירוסין.

טבעות אירוסין טומנות בחובן סמליות והן ניתנות כסוג של הצהרה על מחויבות ועל רצון לחיים משותפים למשך כל החיים.

בכדי שתהיה התאמה לגודל ולחשיבות המאורע, טבעת אירוסין תהיה ברוב המקרים משובצת ביהלום (או במספר יהלומים) ותתאפיין בנראות מרשימה ויוקרתית.

הליך בחירת טבעת האירוסין מהווה עבור גברים רבים כמשימה לא פשוטה, כאשר דגש על מספר פרמטרים מנחים, יכול ללא ספק לאפשר להם לצלוח את המשימה על הצד הטוב ביותר.

כך יוצא, שבעת בחירת טבעת אירוסין, חשוב קודם כל להבין את הטעם האישי של בת הזוג בעולם התכשיטים.

בכדי לעשות זאת, ניתן להיוועץ בחברות של בת הזוג או בבנות משפחתה או פשוט להכיר לעומק את התכשיטים אותם היא מחזיקה ברשותה.

גם לאישיות של בת הזוג, יכולה להיות השפעה על הבחירה, האם מדובר בבחורה מוחצנת שאולי כחלק מכך, גם תעדיף תכשיטים נוצצים ובולטים.

או שאולי מדובר בבחורה צנועה יותר, אשר תעדיף תכשיטים אשר תואמים את אופייה ואת אישיותה.

כמובן, שבשלב הבא, יש לתכנן בקפידה את גובה התקציב אשר יוקצה למטרה – כידוע, טווח המחירים של טבעות אירוסין הינו גבוה במיוחד.

יש לקחת בחשבון שעלות הטבעת תושפע ממגוון רחב של פרמטרים ואחד מהמרכזיים שביניהם הוא גודל ואיכות היהלום או היהלומים – לכן, היכרות מוקדמת עם עולם היהלומים, תסייע גם בגיבוש התקציב וגם בקבלת ההחלטות הנכונות.

בחירת תכשיטי יהלומים לאישה

בהליך בחירת תכשיטי יהלום לאישה מומלץ לשים דגש על מספר פרמטרים מנחים:

  • סוג התכשיט – ראשית כל, יש להבין באיזה תכשיט אתם מעוניינים. לדוגמא, אם הרצון הוא לקנות צמיד משובץ ביהלומים, כדאי לנסות ולהבין באיזה סוג של צמיד מדובר.
  • תקציב – גובה התקציב אשר יוקצה לנושא, משחק תפקיד משמעותי בהליך בחירת תכשיטי יהלומים. ככל שהתקציב יותר גבוה, כך נפתח הצוהר לקשת רחבה יותר של אפשרויות. ההמלצה היא כמובן, לאסוף כמה שיותר מידע לפני שמגבשים את התקציב למטרה.
  • חומר גלם – תכשיטי יהלומים יכולים להיות עשויים מחומרים שונים כגון: זהב, זהב לבן, כסף וחומרים אחרים. מומלץ לגבש העדפה גם לגבי הנושא הזה, בהתאם לטעמה האישי של האישה עבורה התכשיטים מיועדים.
  • עיצוב – תכשיטי יהלומים יכולים להתאפיין במגוון רחב של סגנונות עיצוביים. ההמלצה תהיה לעיין בקולקציות של תכשיטים מעוצבים ולקבל משם רעיונות, כאשר, אפשרות נוספת, היא לבחור תכשיטים מתוך היצע קיים.
  • התאמה למאורע – האם מדובר במתנה לבת הזוג? או אולי בתכשיט אותו האישה מעוניינת לקנות לעצמה? לסוג המאורע ולסיבה בגינה התכשיט מוענק, תהיה כמובן השפעה לא קטנה על הבחירה.

תכשיטי יהלומים טומנים בחובם עולם ומלואו וידע בתחום, יסייע ללא כל ספק לבצע את הבחירה האופטימאלית בתכשיט המבוקש.

אם גם אתם מחפשים אחר תכשיטי יהלומים המיועדים לאישה ומבקשים לא להתפשר על איכות או נראות, תשמחו לגלות שאתם נמצאים במקום הנכון עבור המטרה.

חברת “סופיה תכשיטי יוקרה” מבית אפולו תכשיטי יהלומים, מחזיקה בכל הכלים המאפשרים לה לספק תכשיטי יהלומים מיוחדים ויוקרתיים, בהתאמה אישית.

הודות לטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות, הלקוחות יכולים להיות שותפים מלאים בעיצוב התכשיטים.

מוזמנים ליצור קשר ולקבל פרטים נוספים.

Rate this post
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.