Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
תכשיטים מיוחדים מעוצבים ביהלומים

תכשיטים מיוחדים משובצים ביהלומים

תכשיטים מיוחדים מעוצבים ביהלומים

היום זה לא מספיק שיהיה לאישה יהלומים, השאלה הנשאלת היא איזה יהלום יש לה בטבעת או בעדי, כמה קראט יש לו? והכי חשוב היום יש תכשיטים מיוחדים משובצים ביהלומים, כך שכל אישה תוכל להיות בטוחה שאת מה שהיא עונדת לא תראה אצל אף אחת אחרת.

עיצוב תכשיטים החל כבר בעבר בעבודת יד של צורפים, היום יש המשלבים אלמנטים ביד בתכשיטים מעוצבים, יש העושים שימוש בלייזר או משלבים גם עבודות מכונה וגם צורפות ידנית.

תכשיטי וינטאג’ עם יהלומים למשל, מאופיינים בריבוי של פרטי פרטים, אשר מקנים להם את המראה של עבודת יד וזה בא לידי ביטוי לא רק בתכשיטים אלא בכל מוצר מעוצב מתקופה זו.

כאשר מדובר ביהלומים יש נשים שבקופסת התכשיטים שלהן, יש כמה פריטים ויש כאלה שעוד לא התחילו את אוסף היהלומים שלהם ובינתיים עונדות רק טבעת אירוסין עם יהלום אחד.

התנשאי לי? – טבעות אירוסין

המנהג של הצעת נישואין עם טבעת הוא מנהג שבמשך שנים רבות היה מיוחס לקהילה הדתית חרדית, עצם הענקת הטבעת (גם בלי לכרוע ברך) שימש בטקסי האירוסין בה הובטחו החתן והכלה זה לזו באמצעות שידוכין.

אבל אם יש סיבה למסיבה, אז למה לוותר על טקס כל כך רומנטי ואוהב, חשבו לעצמם החילוניים ומזה שני עשורים שהצעות הנישואין בה שולף כל גבר בנונשלנטיות את הקופסה האדומה עם טבעת היהלום, הפכו לאחד האירועים הכי פופולריים, מקוריים ויצירתיים.

טרם האירוע נכנס הגבר לחנות של תכשיטים מיוחדים משובצים ביהלומים – רצוי במתחם הבורסה שם הוא יכול להיות בטוח שירכוש טבעת אירוסין יהלום ולחסוך את פערי התיווך בחנויות רשת, משום שהוא רוכש את היהלום ישירות מהיהלומן שהוא בדרך כלל גם בעליה של החנות במתחם הבורסה.

הטבעת הכי פופולרית לאירוסין היא טבעת עם יהלום אחד המדגישה את היהלום המרכזי, מאוד עדינה והיא יכולה להיות עגולה או מרובעת ובשיבוץ מיוחד, הכל שאלה של תקציב.

בדרך כלל זו תהיה טבעת היהלום הראשונה של כל מאורסת, ולאחריה במשך השנים, היא תקבל מבעלה תכשיטים נוספים שיעשירו את אוסף היהלומים שלה.

מה זה טבעת סוליטר?

אם תשאלו הרבה מאורסות טריות, הן שמחו מאוד לקבל טבעת אירוסין סוליטר, שהיא דווקא הניגוד הגמור לנישה של תכשיטים מיוחדים משובצים ביהלומים על שום הפשטות והיוקרה האלגנטית שלה.

פירוש המילה סוליטר היא בודד, וטבעת סוליטר פירושה שמדובר בטבעת עם יהלום אחד מרכזי, בעבר היא נקראה טבעת דיאמנט.

היום יש כל מיני ורסיות לטבעת הקלאסית הזו ויש גברים הבוחרים בנדיבותם הרבה, טבעת סוליטר שיש לה גם יהלומים קטנים בצדדים, אולם דוגמת הטבעת הקלאסית בעלת היהלום הבודד היא מסתבר הייתה ועודנה בחירה של הרבה מאוד נשים.

לא גודלו של היהלום נבחר, אלא האלגנטיות שלו וטבעת זו יכולה להכיל יהלום בכל קארט ובכל רמת ניקיון ואיכות, למרות שטבעות הסוליטר העתיקות היו משובצות ביהלומים שאז לא זכו לשום ליטוש ולכן הם לא היו מבריקים ונוצצים כמו היום.

כיוון שמדובר בדרך כלל בטבעת היהלום הראשונה של האישה, העובדה שיש לטבעת רק יהלום אחד יש בו משהו מאוד רומנטי ואלגנטי, ממש כמו לבחור להגיש לאישה שאוהבים ורד אחד בודד ולא זר ענק.

היום בגרסאות המעוצבות של הטבעת יש כאמור טבעות סוליטר עם יהלומים בצדדים או עיטורים מסביב ליהלום אשר מדגישים אותו.

יהלומים שחורים – הקסם השחור!

הראשונה לענוד תכשיטים עם יהלומים שחורים, בוודאי הייתה המלכה ויקטוריה אשר התאלמנה מבעלה אלברט בהיותו צעיר מאוד, אז היא הלכה על שחור לא רק בתכשיטים אלא שמאז מעולם לא ראו אותה לובשת בגד לבן או בהיר כלשהו.

כאשר מדברים על תכשיטים מיוחדים משובצים ביהלומים, אי אפשר שלא להכליל תחתיהם גם תכשיטים עם יהלומים שחורים שהפכו היום לאחד הפריטים הכי מבוקשים בקרב נשים וגם גברים. זה יכול להיות יהלום בשיבוץ מיוחד וגם עם שיבוץ של יהלום לבן קטן עליו. יש כל מיני דוגמאות, שיבוצים וסוגי יהלומים שחורים.

ויש גם יהלומים ורודים!

תכשיטים מיוחדים משובצים ביהלומים כוללים גם תכשיטים עם יהלום ורוד.

יהלומים קיימים במגוון רחב של גוונים וצבעים וזה משום התנאים שנוספו להיווצרותה, כמו חום ולחץ מלבד פחמן.

היהלומים הוורודים נוצרים בגלל לחץ וחום בעוצמה רבה אשר משפיעים על צבעה של היהלום בעודו עדיין בעמקי האדמה.

מה שקורה הוא שהלחץ גורם לעיוות של רשת היהלום, וכן לספיגה של אור ירוק במולקולות הפחמן, ולכן היהלום נראה אדום או ורוד, תלוי מה הייתה עוצמתו של העיוות, ורוד ממש בהיר שוויו פחות.

היהלומים הוורודים מגיעים רובם ממכרה יהלומים במערב אוסטרליה בשם ארגייל ומחירם מאמיר משום נדירותם הרבה והם מתומחרים במחירים גבוהים מאוד.

את היהלומים הללו לא תמיד אפשר למצוא בכל חנות של תכשיטי יהלומים, ואנו ממליצים לכם לחפש אותם ראשית בחנויות תכשיטי יהלומים במתחם הבורסה אשר שייכות ליהלומנים, כך תוכלו גם לחסוך בעלויות התיווך.

5/5 - (1 vote)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.