Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
תליון רובי בצורת טיפה

מתנה ליום הולדת 30 לאישה

מתנה ליום הולדת 30 לאישה!

בכל זאת 30. כבר לא ילדה. כבר 10 שנים אחרי צבא, אישה. זו יכולה להיות הארוסה שלך או האישה שלך, אולי בינתיים רק החברה שלך וכאשר היא תחגוג יום הולדת שלושים, אתה תתחיל לחשוב איזו מתנה יכולה לשמח אותה.

אין בעולם אישה שלא אוהבת תכשיטים. תסתכלו על שבטים ביערות הגשם, אפילו שם לנשים יש תכשיטים. יש משהו מאוד בסיסי, מובן וזורם עם זה שאישה מתקשטת (למרות שבשבטים האלה גם הגברים מתאפרים…).

ובכל זאת מה תקנה לה? הרבה גברים ובצדק מחפשים תכשיט כדי לתת מתנה ליום הולדת 30 לאישה, ואם הגבר לא עומד להציע לה נישואין, אז הוא בטח לא ילך על טבעת יהלום, כי לזו כבר יש משמעות אחרת.

כמתנה ראשונה יכול הגבר לרכוש לה עגילים במתנה או צמיד, או שרשרת. אם הגבר לא ממש בטוח בטעם שלה, מוטב שייקח אתו את החברה הכי טובה שלה, או שיחטט לה בקופסת התכשיטים וינסה להסיק מסקנות.

https://apollodiamonds.co.il/תכשיט/%d7%98%d7%91%d7%a2%d7%aa-%d7%90%d7%91%d7%9f-%d7%97%d7%9f-%d7%a8%d7%95%d7%96-%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%a8%d7%a5-halo/

האם זו אישה של אמצע או צד?

הרבה פעמים מסתבר שההתנהגות של כל אדם מעידה על הטעם האופנתי שלו. אנשים מופנמים וכאלה שלא אוהבים לבלוט, לא ישימו את עצמם במצב הזה. הם לא ילכו עם בגדים או תכשיטים מאוד צעקניים ובולטים, כדי לא למשוך תשומת לב כי הם לא רוצים להיות באמצע.

לעומתן יש נשים שדווקא אוהבות להיות באמצע, והן גם יעשו הכול כדי להיות שם. הם ילכו עם בגדים צבעוניים ומיוחדים, ממש לא כמו של כולן ויענדו תכשיטים יפים וגדולים. הרבה פעמים תכשיטים מעוצבים ONE OF A KIND. אין להם שום בעיה להיות באמצע להיפך. הן שמחות לעשות את זה , הן רוצות את זה ונוח להן שם.

אם אתה צריך לקנות לחברה שלך מתנה ליום הולדת 30 לאישה, נסה לסווג אותה לטיפוס האישה שאתה חושב שהיא. האם היא אישה שתלך עם טבעת ענקית או טבעת קטנה. את החשבון הזה תצטרך לעשות גם כאשר תקנה לה טבעת אירוסין.

https://apollodiamonds.co.il/תכשיט/%d7%a2%d7%92%d7%99%d7%9c%d7%99-%d7%90%d7%91%d7%9f-%d7%97%d7%9f-%d7%91%d7%a2%d7%99%d7%98%d7%95%d7%a8-%d7%99%d7%94%d7%9c%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%9d-%d7%a7%d7%98%d7%a0%d7%99%d7%9d/

מתנה ליום הולדת 30 לאישה שהופכת לארוסה

יש גברים שמחליטים שיום הצעת הנישואין שלהם יהיה גם יום ההולדת של האישה. כך יוצא שמתנת היום הולדת שהם הולכים לקנות לה, היא טבעת אירוסין כשרה עם יהלום כמו שצריך, כמו שכל אישה מקבלת היום לאירוסיה.

יש המון סוגים של טבעות אירוסין. יש טבעות אירוסין עם יהלומים שורה, וטבעת יהלום סוליטר, ובעצם כל טבעת אירוסין עם יהלום אחד, היא טבעת אירוסין מודרנית. אם אתה לא יודע מה לקנות לה מתנה ליום הולדת 30 לאישה שלך, שאחרי שהיא תקבל את הטבעת היא גם תהפוך לארוסתך,

בלי שהיא תחשוד, עשה אתה איזה טיול בחוץ ושאל את חוות דעתה על טבעות שהיא רואה. כך תוכל להבין פחות או יותר מה הטעם האישי שלה ואיזו טבעת אירוסין היא תשמח לקבל. אם אתה חושב שממש אין לך מושג, נסה לקבל עצה מאמה או מהחברה הכי טובה שלך אתה יכול גם לחטט לה בקופסת התכשיטים כדי להתרשם מאוסף התכשיטים שיש לה. ובכל מקרה תצטרך לקחת משם טבעת כדי שתהיה לך את המידה הנכונה של האצבע שלה.

https://apollodiamonds.co.il/תכשיט/%d7%aa%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%a8%d7%95%d7%91%d7%99-%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%94/

צמיד עם חריטה ממך אליה

אם אשתך מגיע לגיל 30 ואתה צריך לקנות לה מתנה ליום הולדת 30 לאישה, אתה בוודאי יודע הכי טוב איזה תכשיט היא תשמח לקבל ממך. בדרך כלל נשים חושבות בקול רם, ואם אתה נשוי לה כמה נשים בוודאי תוכל לזכור אם היא אמרה משהו על איזה תכשיט, רצתה משהו מיוחד. ואם תקנה לה צמיד עם חריטה אם היא תאהב את זה.

חשוב לומר כי בעבר נהגו בני זוג אוהבים לציין תאריכים חשובים בחלק הפנימי של הצמיד או רצועת השעון. כך למשל תוכל לרכוש לה צמיד זהב, ולחרוט בפנים את התאריך בו נישאתם, משפט של אהבה או פשוט לחרוט לב. נשים יותר רומנטיות מגברים והיא בהחלט יכולה לאהוב את הרעיון הזה. הן יותר רגשניות ולכן זה עשוי לרגש אותה מאוד.

תוכל גם לקנות לה שרשרת עם ראשי התיבות של שניכם, או לחלופין טבעת יהלומים חלומית עם שורת יהלומים ויותר משודרגת מטבעת האירוסין שקנית לה לאירוסין.

אפשר לומר כי בכל יום הולדת, נוסף לכל אישה איזה תכשיט חדש, כך בעצם אוספת כל אחת את אוצר התכשיטים שלה. כל אחד מהם מזכיר לה נשכחות, את היום הולדת הזו וההיא, וזה מעלה זיכרונות, חוויות והרהורים. תכשיטים זה דבר שהכי מרגש נשים ותכשיטי יהלומים עוד יותר. יש נשים שלא זזות בלי כמה וכמה תכשיטים שהן אוהבות להתקשט בהם באופן קבוע.

לעומתן יש נשים שלא יחליפו את הטבעת הן קיבלו לאירוסין ושעליה יש שיבוץ של יהלום על לידה של כל ילד. מה שאתה צריך לשאול את עצמך זה איזה תכשיט אשתך תשמח לקבל בגיל 30?

5/5 - (1 vote)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.