Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
טבעת יהלומים שחורים לגבר - לאשה

מתנה לבן זוג ליום הולדת

מתנה לבן זוג ליום הולדת

אין רגע משמח יותר כל אישה, כאשר בחיר ליבה חוגג יום הולדת. זה מתחיל הרבה לפני התאריך. היא מתכוננת. מחטטת לו בארון ובקופסת התכשיטים שלו (כן, גם לגברים יש תכשיטים היום והרבה) ומתחילה לחשוב מה כדאי לקנות לו? מה עוד אין לו ומה הוא היה רוצה.

אחר כך היא תתחיל לגשש. אצל אימא שלו, אחותו, אצלו. מה הוא היה רוצה לקבל מה הוא אוהב? על מה הוא חלם ואין לו. ויתחיל מסע חיפוש של מתנה מושלמת לגבר שלה.

בסופו של דבר היא תגיע ליהלומים. כל הנשים בסוף מגיעות לתכשיטי יהלומים, כי זה מה שגברים אוהבים היום. מסתבר שמאחורי כל אישה מצליח עומד גבר עם עגילי יהלומים.

מתנה לבן זוג ליום הולדת, מתחילה ונגמרת בחנות של תכשיטי יהלומים מעוצבים.

אולי אקנה לו טבעת עם יהלום שחור?

רוב הגברים שאוהבים לענוד תכשיטים אין היום בעיה עם יהלומים, ובעיקר לא עם יהלומים שחורים. הם יכולים לענוד בקלות עגילי יהלומים וגם טבעת עם יהלום שחורף כי בכל זאת יהלום לבן זה יותר אישה, אם כי יש טבעות גברים שיש בהם שיבוצים של יהלומים קטנים אבל לא כאבן מרכזית. ומאז ומתמיד גברים אהבו יהלומים שחורים שנחשבים לאיכותיים ויוקרתיים מאוד.

בראשית המאה העשרים ענדו גברים טבעות חותם, אחר כך גם טבעות גבריות משובצות באבנים טובות והיום טבעות עם יהלום שחור זה שיא הטרנד הגברי ואגב גם הנשי. היהלום השחור הכי נדיר בעולם הוא קרלוף נואר 88 קארט. יהלום שחור הוא צאצא של משפחת היהלומים הצבעוניים ששמם הוא פנסי קולור ושמו של יהלום שחור הוא קרבונדו. הם יכולים להיווצר בטבע ואפשר גם לייצרם במעבדה. טבעת עם יהלום שחור היא יופי של מתנה לבן זוג ליום הולדת.

https://apollodiamonds.co.il/תכשיט/%d7%98%d7%91%d7%a2%d7%aa-%d7%99%d7%94%d7%9c%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%97%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%9d-marvel/

האם הגבר שלך אוהב תכשיטים?

ממתי החלו גברים להתקשט? גברים יש לומר תמיד ענדו תכשיטים כמו שרשרת, טבעת או גורמט. יש גברים שאוהבים תכשיטים בולטים ויש שמסתפקים בתכשיטים עדינים וקטנים. כל עוד זה לא נשי הכול בסדר.

היום אנו חיים בעידן שהמראה הגברי הוא לכאורה קצת זרוק, נראה מוזנח אבל לא באמת מוזנח. זה הזקן הארוך והלא מסודר הזה שגברים מרשים לעצמם לגדל היום לא מדובר בזיפים מדובר בזקן עבות- הרצל משהו. אלה עם הזקנים גם עמוסים בתכשיטים. זה נראה כאילו הם שמים עליהם הכול אבל זה לא נכון. הם בוחרים. יש גברים שאוהבים זהב ויש גברים שאוהבים כסף. מה הגבר שלך אוהב? אם את צריכה לקנות מתנה לבן זוג ליום הולדת, את צריכה לדעת את זה.

הלוק החדש הזה של הגברים מזכיר את ראשוני המתיישבים של אמריקה או לחלופים את האינדיאנים שענדו תכשיטים גבריים כל הזמן, כחלק מההתקשטות השבטית שלהם. זה קצת מראה של צייד, מלקט ג’ינסינג בעובי היערות וקצת מישהו שחי על הגבול של אלסקה ומרגיש מספיק גברי וטבעי כדי לא להתגלח.

ברחבי האינטרנט פזורים פנים של ידוענים כמו חואקין פיניקס ודיוויד בקהאם שהרשו לעצמם להפסיק להתגלח, לענוד איזו טבעת עם יהלום שחור ולהרגיש מאוד אין. זה חלק מהלוק העכשווי.

https://apollodiamonds.co.il/תכשיט/%d7%a2%d7%92%d7%99%d7%9c%d7%99-%d7%99%d7%94%d7%9c%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%9d-%d7%93%d7%9c%d7%aa%d7%95%d7%9f/

צמידים לגברים – הגורמט של 2020

בשנות השבעים והשמונים, הלכו גברים עם תכשיטים גדולים. הייתה להם טבעת גדולה, גורמט זהב וגם גורמט לצוואר. אפשר לומר חד משמעית, כי מי שהסתובב עם תכשיטים היו גברים ממוצא מזרחי שבאו מארצות בהן, גברים היו עונדים טבעות. אבל היום למי אכפת מה המוצא שלך, כל הגברים המעודכנים ללא יוצא מן הכלל עונדים טבעות, רוכשים צמידים, הולכים עם שרשרת. זה חלק מהלוק המטופח שלהם.

יש היום ליינים של צמידים לגברים עשויים מזהב, טבעות לגברים משובצות ביהלומים קטנים. שרשראות עדינות לצוואר, וזה יכול להיות גם מגן דוד עם יהלום באמצע או האותיות חי. גברים תמיד התקשטו ותמיד ימשיכו להתקשר. בעבר זה נחשב לסמל סטטוס, היום זו פשוט אופנה שמציבה את הגברים בשורה אחת עם הנשים. שוויון מינים אמרנו- קבלו את זה בתכשיטים.

צמיד זהב על תקן של מתנה לבן זוג ליום הולדת, עם חריטה פנימית של התאריך ואפשר גם לב- תשמח אותו מאוד.

שרשרת שם לגבר עם יהלום באמצע

אם לגבר שלך עדיין אין שרשרת שם, זו יכולה להיות מתנה לבן זוג ליום הולדת שהוא מאוד ישמח לקבל. היום יש קאמבק גדול לשרשראות השם גם אצל נשים וגם אצל גברים. השם בא גם לידי ביטוי בחריטה על טבעות של ראשי התיבות, לעתים גם של הגבר וגם של האישה, או שמות בני הזוג חרוטים על מגן דוד אדום כשרשרת לגבר ואפשר גם עם שיבוץ של יהלום.

אין ספק כי תכשיטים הם מתנה שכל אחד שמח לקבל. הם לא נאכלים, לא מתאדים ולא נעלמים. הם נשארים לנצח ומשאירים אתם גם את אותם רגעים וזיכרון ישן של רגע המתנה. זה שווה זהב.

מחפשים טבעות יהלומים במחיר שפוי? חנות תכשיטי אפולו במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, מציעה לכם להגיע ולהתרשם ממגוון טבעות יהלומים מעוצבות.

5/5 - (1 vote)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.