Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
טבעת אירוסין "גולגולת" מעוטרת זהב צהוב

טבעות זהב – לקנות טבעות בצורה נכונה

טבעות זהב – לקנות טבעות בצורה נכונה

יש מספר מקרים בחיים שלנו בהם אנחנו נרצה לקנות טבעות עשויות זהב אמיתי. בין אם מדובר בטבעות אירוסין, טבעות נישואין, או טבעות שמיועדות לימי הולדת וכן ימים אחרים. עבורנו יהיו אלו טבעות ייחודיות שייצגו רגע מאוד מיוחד וקסום בחיים שלנו, יתרה מזו, אנחנו נעניק אותן לאנשים מאוד מיוחדים בחיים שלנו.

ישנן צורות שונות כיצד ניתן לרכוש טבעות זהב. אנחנו נבחר את הדרך ואת המקום בו אנחנו נרצה לקנות את הטבעת, אך מה שיותר משמעותי מבחינתנו הוא, לבחור את העיצוב של הטבעת. מאחר ובסופו של דבר, העיצוב יקבע את האפיון של הטבעת, הוא יקבע האם תהיה זו טבעת סולידית או ראוותנית, האם תהיה זו טבעת קלה או כבדה, טבעת בעיצוב אישי או טבעת בעיצוב כללי.

הרבה פעמים כשאנחנו מדברים על טבעות זהב, נהוג להתייחס רק לסוג הזהב ולשאלה האם מדובר בזהב טהור או לא, אך לעיצוב של הטבעת יש משמעות רבה גם כן, אנחנו לא נרצה לרכוש טבעת בסיסית, סטנדרטית רק בשביל להרגיש שלמים שקנינו טבעת. אנחנו רוצים להעניק לה ערך נוסף, גם אם מדובר בטבעת אירוסין, נישואין או אפילו טבעת רגילה.

סגנונות עיצוב של טבעות זהב

אנחנו יכולים למצוא מגוון סגנונות עיצוב של טבעות זהב. באופן עקרוני יש שני סגנונות בולטים, סגנון טבעת סולידי, כלומר בלי אבנים, בלי יהלומים, רק זהב, למשל טבעת נישואין רגילה, שטוחה, אשר במקרים מסוימים נוכל למצוא בה חריטות קטנות או עיצובים על גבי הטבעת עצמה.

סגנון אחר של עיצוב טבעות הוא זה שמכיל מעליו אבן, מכיל מעליו קישוט או שהטבעת עצמה עשויה בצורות שונות. כאן מדובר כבר על עיצוב הרבה יותר ייחודי, עיצוב יותר רחב. סביר להניח שהטבעת הזאת תתאים לאופי מסוים של אנשים, בדיוק כמו שטבעת סולידית מתאימה לסוג ספציפית של אנשים.

עיצוב אישי או עיצוב כללי?

אחת הדילמות שלא מעט אנשים נתקלים בה כשהם מבקשים לרכוש טבעת זהב (וגם במקרים רבים אחרים) היא, האם לרכוש טבעת בהזמנה אישית או בהזמנה רגילה, הזמנה כללית.

ההבדל בין השניים הוא די ברור, טבעות בהזמנה אישית מעוצבות ביחד הלקוח, עד כמה שמעצב הטבעות יכול לעמוד בדרישות שמוצבות מולו, בהתאם כמובן לגודל וסוג הטבעת, לעומת זאת טבעת בהזמנה רגילה, היא כזו שנרכשת מהחנות כפי שהיא, עם שינויים קטנים של התאמה לגודל האצבע. יש לציין שגם במקרה של הזמנות כאלה, הרי שאפשר להוסיף אבן מאוחר יותר, במידה ויש מקום על הטבעת.

לסיכום, טבעות זהב יכולות להיות מאוד מרשימות ומיוחדות, וכמו שאנחנו מבינים הן יכולות להיות מתנה נפלאה, לא רק לאירועים גדולים ומיוחדים אלא גם לאירועים אחרים. לשמחתנו, אנחנו יכולים לרכוש אותן על פי עיצוב בהזמנה אישית או כללית.

5/5 - (2 votes)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.