Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
תכשיטי יהלומים בעיצוב אישי - שיבוץ

יהלומים מטופלים לתכשיטי יהלומים

יהלומים מטופלים – מה הם והאם הם כדאיים?

המילה “מטופל” לרוב יוצרת קונוטציה שלילית, במיוחד כאשר מדובר במשהו כה יקר ובעל מעמד כמו יהלומים.

במאמר המתומצת הבא, נשתף אתכם במידע שנחוץ לכם לדעת לגבי רכישת יהלומים. חשוב לנו שלקוחותינו ידעו גם דברים מאחורי הקלעים, מכיוון שאנחנו מאמינים בשקיפות מלאה ואמינות.

יהלומים מטופלים הינם יהלומים טבעיים אשר נוצרו באדמה באותם תהליכים ותנאים בהם נוצרו גם היהלומים הלא מטופלים. מה שמבדיל אותם משאר היהלומים זה שהם יצאו עם פגם כלשהו שבולט לעין ולכן ערכם ירד באופן משמעותי. הפגם יכול להיות חומר זר שהתגבש ביהלום בזמן היווצרותו, סדקים פנימיים או רמה נמוכה של צבע.

הטיפול ביהלום נעשה על מנת לשפר את המראה שלו. באמצעות טכנולוגיות חדישות. ישנן הרבה שיטות לטפל בפגמים שנוצרו ביהלום. השיטה הנפוצה ביותר היא שיטת הקידוח בלייזר להוצאת חומרים זרים מהיהלום. לאחר הקידוח, ממלאים את החור שהותיר הלייזר בחומר שקוף בעל מאפיינים כמעט זהים לאלה של היהלום. התוצאה מדהימה, יהלומים מטופלים שהמראה שלהם שופר, לא ניתן לזהות בעין לא מיומנת.

כמובן שאם אנחנו מתיימרים לשמור על שקיפות מלאה, עלינו להציג גם את היתרונות וגם את החסרונות ברכישת יהלומים מטופלים:

היתרון המשמעותי ביותר, זה המחיר. יהלומים מטופלים זולים באופן ניכר מיהלומים אותנטיים בעלי אותם תכונות ומאפיינים. אם התקציב מוגבל יהלום מטופל יכול להיות פתרון טוב לבעיה. אפשר לרכוש יהלום מטופל גדול יחסית במחיר של יהלום טבעי קטן יותר. עין לא מיומנת ובלתי מזוינת לא תבחין בהבדל כי היהלום נקי, יפה ונוצץ. אך יחד עם זאת בעת רכישה המוכר מחויב ליידע את הלקוח אם היהלום מטופל.

כמובן שאסור לשכוח שכמו בכל דבר גם פה ישנם חסרונות שצריך לקחת אותם בחשבון. החומר שמשמש למילוי היהלומים רגיש לטמפרטורות גבוהות ולחומרים חומציים. בעת מגע עם טמפרטורה גבוהה או חומצות החומר נמס, מה שכמובן פוגע במראה של היהלום. לא הכול אבוד, זה בר תיקון אבל צריך להיות מאוד זהירים. גם כשמביאים את התכשיט לתיקון כלשהו, שינוי מידה או כל דבר אחר, תמיד צריך לזכור שהיהלום מטופל מכיוון שעבודת צורפות הרבה פעמים כוללת עבודה עם אש גבוהה מה שיכול לפגוע ביהלום.

לכן תמיד כדאי להביא את התכשיטים שלכם לתיקון למקום ממנו רכשתם אותו עם התעודה המתאימה על מנת שהמוכר ידע לטפל בתכשיט שלהם בהתאם.

כתבה מומלצת: פלורוסנטיות בטבעות משובצות יהלומים.

קצת מבלבל נכון?

אצל סופיה, מעצבת תכשיטים אשר עובדת עם כל הסוגים של האבנים היקרות ובעלת תעודת גמולוג מוסמך, תוכלו לקבל ייעוץ והדרכה לגבי קניית יהלומים והתאמתם לתכשיט אותו אתם רוצים לרכוש.

מחפשים יהלום מעבדה או יהלום טבעי? טבעות אירוסין או עגילי יהלומים? אנו בתכשיטי אפולו מעמידים לרשותך חוויית קנייה מעולם אחר בשירות 1 על 1. אצלנו תוכלו לרכוש תכשיט יוקרתי מעוצב או לעצב אישית את תכשיט חלומותיכם.

אז תתקשרו עכשיו לטלפון 0723901200 ותתאמו פגישה.

נשמח לראותכם.

5/5 - (1 vote)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.