Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
טבעות אירוסין מיוחדות

כל הכללים לבחירת טבעת אירוסין עם יהלומים

 

כל הכללים לבחירת טבעת אירוסין עם יהלומים

סוף סוף הגיע הרגע ואתה מעוניין להציע לבת זוגך נישואין. אין ספק שלצד כל השמחה שמאפיינת את ההחלטה ואת הרגע שעתיד לבוא, יש גם לא מעט לחץ. איך תציע? האם תצליח להפתיע? והכי חשוב – איזו טבעת תיתן לה? איזו טבעת תוכל לגרום לה להרגיש הכי מיוחדת בעולם ותקלע בול לטעם שלה, אפילו שהיא בכלל לא בוחרת אותה בעצמה?

בין אם היא “קלה” ובעלת טעם מגוון, ובין אם היא בררנית במיוחד – טבעת כזו, של פעם בחיים, חייבת להיות מושלמת עבורה. אם הגעת לרגע הזה ואין לך מושג איזו טבעת לבחור, הגעת למקום הנכון. לפניך כמה טיפים שיעשו לך סדר, ויעזרו לך לבחור את הטבעת המדויקת עבור אהובתך.

טיפ ראשון: תגיע מוכן

אין ספק שלפני הכל, כדאי להקדיש מחשבה לתקציב. בעוד שבמדינות כמו ארצות הברית למשל, נהוג לרכוש טבעת אירוסין עם יהלומים בעלות של בין מחצית לפי שניים מהמשכורת החודשית, בארץ לא לחלוטין ברור מה הנוהג. לכן, עליך להפעיל שיקול דעת בנושא ולחשוב מראש מה התקציב שלך לצורך העניין. היום, ניתן לרכוש טבעות אירוסין במחירים הנעים על פני טווח רחב מאוד, כך שכדי להגיע פחות מבולבל לתהליך, כדאי שיהיה לך מושג מהו הסכום המקסימלי שתהיה מוכן לשלם.

לפני שאתה מגיע לחנות, כדאי שתתחיל להתבונן. נכון, בדרך כלל אתה פחות שם לב מה היא עונדת, ובכלל אתה הכי אוהב אותה טבעית, אבל על מנת לבחור משהו שהיא עומדת לענוד חיים שלמים, כדאי שתתחיל לקבל מושג על הטעם שלה. האם היא נוטה לענוד תכשיטים? אם לא, כדאי ללכת על טבעת אירוסין עם יהלומים בסגנון עדין יחסית, כזה שלא יבלוט יתר על המידה ויאפשר לה עדיין להרגיש בנוח. אם היא נוטה לענוד תכשיטים לעתים קרובות, כנראה שאתה יכול קצת יותר להתפרע, ולבחור טבעת דומיננטית יותר.

דבר נוסף שכדאי לשים לב אליו הוא צבע התכשיטים שבת הזוג שלך נוהגת לענוד. לנשים רבות, וכמובן גם לגברים שנוהגים לענוד תכשיטים, ישנה העדפה לגבי צבע התכשיטים, שמבוססת על צבע עור וטעם אישי. לעתים קרובות נשים נוטות לענוד תכשיטים כסופים בלבד, או תכשיטים זהובים בלבד, והרבה פעמים גם נמנעות מלשלב בין שני הצבעים.

כדאי לשים לב לכך על מנת שבחירת הטבעת תתאים לסגנון הכללי של המיועדת ולטעם שלה, וכן תשתלב עם יתר התכשיטים שלה. אם היא מעדיפה תכשיטים זהובים, זהב צהוב יכולה להיות בחירה טובה עבורה. לעומת זאת, אם מרבית התכשיטים שלה כסופים, מומלץ לבחור דווקא בזהב לבן.

כמובן, דבר אחד שפשוט אסור להתבלבל בו הוא גודל הטבעת. כנראה שלא יהיה כל כך נעים אם כשתגיעו לרגע המיוחל, תענוד לבחירת ליבך הנרגשת את הטבעת על האצבע ובסוף היא תהיה עליה קטנה או גדולה מדי. כדי להימנע מכך, חשוב להיערך מראש ולהגיע לחנות עם טבעת שניתן יהיה להתבסס על הגודל שלה. זו צריכה להיות טבעת שהיא נוהגת לענוד על הקמיצה השמאלית, וכזו שמתאימה לה בדיוק.

בכל חנות שניתן לרכוש בה טבעת אירוסין עם יהלומים ישנו מכשיר מיוחד שמאפשר מדידת גודל של טבעת ספציפית, וכך תוכל להימנע מהפאדיחות ולהבטיח שהרגע המיוחד שלכם יהיה לא פחות ממושלם.

התייעצות בבחירת טבעת אירוסין עם יהלומים

עדיין מרגיש חסר אונים? אל חשש. תמיד תוכל לפנות לחברות של בת הזוג ולהתייעץ איתן באשר לאפשרויות השונות שבפניך. בדרך כלל, החברות יידעו לסייע לך ולהבחין אותך לבחור את הטבעת המדויקת עבורה. אחרי הכל, זה התפקיד שלהן. לפעמים, אם בת הזוג קלילה וברור שהצעת הנישואין אמורה להגיע, אפשר אפילו להתייעץ איתה ולשאול אותה אם יש לה העדפות בנושא.

יש כאלה שאפילו יעדיפו להמנע מאכזבה אפשרית ולהרוס את ההפתעה כדי להיות בטוחות שהבחירה תהיה מושלמת. אולי תוכלו אפילו לעצב ביחד טבעת אירוסין? אין ספק שזו עשויה להיות חוויה ייחודית ובלתי נשכחת עבור שניכם, כזו שתשאיר מזכרת יפהפייה שתישאר איתכם כל החיים.

כל מה שצריך לדעת על יהלומים

רגע לפני שאתה מקבל את ההחלטה, לפניך מדריך מזורז עם כל מה שצריך לדעת על יהלומים כדי לקבל החלטה מושכלת. כאשר בוחנים יהלומים ישנם כמה פרמטרים: הראשון, Carat, מתייחס למשקל היהלום, כאשר קראט אחד מייצג יהלום השוקל 0.2 גרם. Color מתייחס לצבע היהלום, כשהוא נע בין יהלומים צבעוניים מאוד שהם נדירים ויקרים, ליהלומים חסרי צבע לחלוטין שאיכותם נחשבת גבוהה מאוד.

הפרמטר השלישי, Clarity, נוגע לניקיון היהלום, כאשר יהלום נקי ונטול פגמים נחשב לאיכותי יותר, והוא נוצץ יותר מאלו הפגומים יותר, שייראו כיותר אטומים. הפרמטר האחרון הוא Cut והוא כמובן נוגע לחיתוך היהלום, כאשר חיתוך איכותי הוא מצד אחד חד, ומצד שני שומר על משקל יהלום מקסימלי. עכשיו כשאתה מצויד בכל המידע, הגיע הזמן לבחור את הטבעת המושלמת שתסמל חיים שלמים של אהבה.

5/5 - (1 vote)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.