Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
טבעת יהלום ורוד

טבעת אבן חן טבעת יהלום

טבעת אבן חן או טבעת יהלום?

תסכימו איתי שהנורמות החברתיות מכתיבות לנו כללים שעל פיהם אנו חיים ומקבלים החלטות? בעולם הזוגיות מעבר לזה שבדייט הראשון הגבר משלם, ישנו עוד כלל מאוד נפוץ – טבעת אירוסין חייבת להיות טבעת יהלום. אי לכך שסיכמנו כבר שאלו כללי נורמה ולא חוקי מדינה, אפשר גם לחרוג מהן מדי פעם.

זה באמת משנה?

לרוב הבחורות לא משנה, כמה כסף השקעת בקניית הטבעת או מה גודל האבן המרכזית. הצהרת הכוונות זה החלק הכי חשוב בהצעת נישואין. כמו בשיר של קובי אפללו “את, מה שבלב שלי בחר, אחרי כל מה שהוא עבר”.

אם כבר הגענו לחלק של הצהרת כוונות, חשבת פעם על האפשרות של טבעת אבן חן בתור טבעת אירוסין לאהובה שלך? אם לא, הייתי רוצה להסביר למה בחירה זו היא אופציה לא רע בכלל. קודם כל תרשה לי לגלות לך דבר מה על דרך מחשבה של אישה בנוגע לתכשיטים: נשים אוהבות דברים מיוחדים וייחודיים,הן נהנות רק מעצם המחשבה, שמה שהיא עונדת יש רק אחד כזה והוא שלה. ומי הביא לה את זה? אתה!

היא מיוחדת

אהובתך היא המיוחדת והיחידה, מגיע לה לקבל טבעת אירוסין בהתאם. לכן טבעת אבן חן זה בדיוק מה שאתה מחפש ויש לכך כמה סיבות טובות: רוב הבחורות מקבלות טבעת אירוסין עם יהלום במרכז, הבחורה שלך היא לא כמו כל השאר, אחרת לא היית איתה. לכן אם היא תקבל טבעת אבן חן עם האבן שאתה תבחר בשבילה, שהכי מתאים לה, באופי, ובייחודיות (אפשרלהתאים את אבן החן שתואמת את המזל האסטרולוגי שלה), ההפתעה שלה מובטחת. היא גם תעריך את זה הרבה יותר כי זה יראה לה שהשקעת מחשבה, רצית להיות יצירתי ומקורי, ובחרת טבעת במיוחד עבורה.

אפשר לבחור את האבן לפי הצבע האהוב עליה, אפשר לבחור לפי המשמעות, כי לכל אבן חן ישנה משמעות אחרת. אבני חן מגיעות במגוון צבעים וצורות שניתן לשבץ בטבעת שתבחר. ישנה אפשרות לעצב טבעת בהזמנה מיוחדת גם אם אינה קיימת בקטלוג שלנו. יש אין סוף אופציות, רק תבחר.

מסקנה

אחרי שקראת והגעת למסקנה שטבעת אבן חן זה מה שתרצה לרכוש, אתה מוזמן לעיין במאמר איך לבחור טבעת עם אבן חן. שם תקבל קצת מידע על שמות, צבעים ומשמעויות של האבנים.

בהצלחה ומזל טוב.

מחפשים טבעות אירוסין זהב לבן שידהימו את הסובבים? הגעתם למקום הנכון. אפולו תכשיטים מזמינים אותך להנות משלל טבעות אירוסין מהממות ובמחיר חסר תקדים, היישר ממתחם הבורסה ליהלומים.

5/5 - (1 vote)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.