Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
טבעות זהב ויהלומים לאשה

טבעות זהב ויהלומים

השילוב הכי מופלא של תכשיטי יוקרה הוא טבעות זהב ויהלומים ואין יפה ואלגנטי ממנו.

זהב ויהלומים הם כמו כפפה ליד, פרפר ואור, סיר ומכסה והם חבריה הטובים ביותר של האישה וגם של לא מעט גברים ובעיקר בעידן הגבר המטרוסקסואל העכשווי.

מה זה אומר מטרוסקסואל? אם תביטו לאחור לתקופות שונות של תכשיטים תיווכחו לדעת שגם קיסר רומי ונתיניו הבכירים ענדו טבעות ובעיקר חותם, אבל בתקופות אחרות היו לא מעט גברים שענדו טבעות זהב עם יהלומים כסמל של עושר ויוקרה.

אין אישה שתוותר על השילוב הזה במיוחד היום כשיש כל כך הרבה סוגים של טבעות החל מטבעות רטרו כמו מתקופת הוינטאג’, טבעות מעוצבות, טבעות סוליטר, טבעות נישואין עם יהלומים, זהב ויהלומים שחורים ועוד.

קופסת התכשיטים של כל אישה אלגנטית תשמח לקבל תכשיטי זהב ויהלומים החל מטבעות וכלה בצמיד יהלומים, עדי, עגילים ועוד.

איזה זהב אתם אוהבים?

יש כמה סוגים של זהב ממנו יכולות להיות עשויות טבעות זהב ויהלומים, שכאמור אין שילוב יותר יוקרתי ומוצלח מהם.

זהב הוא חומר המשמש בעיקר לייצור ועיצוב תכשיטים, כמו שעושים עם כסף או פלטינה אבל יש כמה סוגים של זהב המתאימים לסוגי היהלומים המשובצים בהם וכמובן שהטעם האישי של כל אחד הוא הקובע באיזה זהב לבחור, באיזו דוגמה של טבעת ובאיזה יהלום.

הזהב אותו אנו כל כך אוהבים בתכשיטים הוא בעצם יסוד כימי אשר הסמל שלו הוא Au. הוא סוג של מתכת רקיעה השומרת על המאפיינים הייחודיים שלה גם בחשיפה למים או אויר.

להבדיל ממתכות אחרות אשר הצבע של רובן הוא אפור, לבן כסוף או כסף, זהב הוא צהוב והגוון הזה הוא שמבדיל בינו ובין מתכות אחרות והופכת אותו ליחיד ומיוחד וגם פופולרי ואהוב על חובבי התכשיטים.

24 קרט זהב, 18 ועוד.

זהב נחשב כמתכת חזקה ונוח לעיבוד ולעיצוב יותר מכל מתכת אחרת קיימת, זה מה שהופך אותו אידיאלי לייצור טבעות זהב ויהלומים.

הוא נאמד לפי מידת קרט, אבל לא אותו קרט של יהלומים. הקרט הזה מגדיר את טוהר הזהב, ביחס של 24 חלקים כלומר 100% זהב 24 קארט שזהו הזהב הכי טהור, בעוד שהקרט של היהלומים מגדיר משקל.

זהב טהור בן 24 קארט וגם 22 קראט רך מאוד לייצור תכשיטים ולכן הקרט הכי שמיש הוא זהב 18 שהוא קשיח יותר ויש בו 75% זהב טבעי וכן זהב 14 קרט שיש בו 58.3% זהב ואילו 10 קרט הם 41.7% זהב.

המתכות הנוספות המשולבות בזהב ביחס שמקנה להן את אחוז הזהב הטהור הן מסוג נחושת, אבץ, ניקל או כסף, הן אלה שמעניקות לכל זהב את הקשיחות והחוזק שלו וגם משפיעים על מחיר התכשיט ועל צבע הזהב.

סוג המתכת הנוספת- הסגסוגת והכמות שלה בתכשיט, היא זו שקובעת את הצבע הסופי של הזהב. זהב 24 קרט הוא בצבע צהוב אבל יש גם זהב צהוב, לבן וגם ורוד, כאמור בשל סוג וכמות הסגסוגת שנוספה לתכשיט.

בשנים האחרונות פותחו גם צבעי זהב מיוחדים כמו זהב שחור או זהב ירוק בשילוב סגסוגות מתכת אשר מעניקים להם את צבעיהם המיוחדים.

יהלומים משובצים בתכשיטי זהב!

טבעות זהב ויהלומים יכולים להיות מזהב צהוב שכאמור מוסיפים לו כל מיני סגסוגות כדי לשמור על הצבע הצהוב שלו, במקרה כזה יערבבו אותו עם סגסוגת של כסף בגוון ירוק או נחושת, שילוב מוצלח יעניק לו גוון עמוק ובהיר.

יש גם תכשיטים וכן טבעות עם יהלומים בזהב לבן, אלה כיכבו בשנות השישים ועושים היום קאמבק גדול.

כדי לייצר זהב לבן יש צורך לשלב אותה עם ניקל או כסף ואז מצפים אותה בחומר שנקרא רודיום ומשום שהוא עלול עם הזמן להישחק, משחזרים אותו עמת לעת בחנויות תכשיטי זהב ויהלומים עדיף במתחם הבורסה ברמת גן.

ויש נשים האוהבות זהב ורוד אשר הוא מיוחד ושונה מכל צבעי הזהב המקובלים והוא נוצר כתוצאה מערבוב של זהב ונחושת כאשר זו שהיא אדומה בצבעה מעניקה לזהב גוון ורוד נדיר ומרשים.

טבעת אירוסין עם יהלום בזהב לבן!

הקאמבק המוצלח של הזהב הלבן יצר ביקוש עצום לטבעות אירוסין מזהב לבן – טבעות זהב ויהלומים.

אלה הן טבעות אלגנטיות ויכולות להיות גם סוליטר בזהב לבן עם יהלום אחד מרכזי אשר גונב את ההצגה מאוד אלגנטי מרשים, והרבה פעמים טבעת הזהב והיהלום הראשונה של כל אישה.

הצעת הנישואין עם שליפת קופסת הקטיפה האדומה וחשיפת טבעת היהלום, הפכה בשנים האחרונות לפופולרית גם אצל חילונים, אחרי שבמשך שנים רבות הייתה נחלתם הבלעדית של בני ובנות העדה החרדית.

יש משהו מאדו רומנטי בהענקת טבעת זהב עם יהלום לארוסה, מה שמחייב אותה ואת לבה והופך את הצעת הנישואין למשמעותית עבור שני בני הזוג, בעיקר אם בתוך הקופסה מתגלה טבעת זהב לבן עם יהלום נוצץ.

5/5 - (1 vote)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.