Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
טבעת ספיר כחול דגם "Sky" עם חישוק יהלומים

טבעות אירוסין ספיר כחול – קסם הטבע

 

טבעות אירוסין ספיר כחול

מי לא אוהב לקבל מתנות ? וגם קניית מתנה היא עבור רבים מאיתנו, מסע קסום המשלב כייף גדול עם תחושת ניצחון כשהצלחנו למצוא את המתנה המושלמת עבור מי שאוהבים.

אחת המשימות המורכבות לקנייה היא טבעת אירוסין להצעת נישואין ליקרה לנו מכל. טבעת אירוסין היא מבצע מאתגר ומורכב ששכרו בדרך כלל בצידו שמסתיים בדרך כלל בירח דבש.

בכל שאלה ניתן לפנות אלינו בטלפון: 0723901200

ניתן גם להשאיר הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

 

אימייל: info@apollodiamonds.co.il

 

לא מצאתם את מה שחיפשתם?
לא הכל מופיע באתר, צרו קשר!

הצוות שלנו עומד לרשותכם.

הבחירה בטבעת אירוסין אינה פשוטה כלל מאחר והמבחר של טבעות אירוסין הוא גדול וההיצע הוא עצום. ניתן לבחור ולהתלבט בין מגוון טבעות אירוסין זהב לבן מעוצבות, טבעות זהב אדום, שילוב של זהב עם כסף. שיבוץ של יהלומים ואבני חן משוות לטבעת האירוסין מראה מלכותי יוקרתי במיוחד כמו לדוגמא טבעת יהלום כחול.

https://apollodiamonds.co.il/תכשיט/%d7%98%d7%91%d7%a2%d7%aa-%d7%a1%d7%a4%d7%99%d7%a8-%d7%9b%d7%97%d7%95%d7%9c-sky/

שילוב אבני חן בטבעות אירוסין

על פי המסורת מקובל לשבץ יהלום או אבן חן אחת גדולה או מספר של אבני חן קטנות בטבעת האירוסין. היום ניתן לבחור באבני חן מצבעים שונים החל מיהלום שקוף ועד ספיר כחול שמייצרת מראה מלכותי במיוחד לטבעת האירוסין.

למה טבעת ספיר כחול?

טבעת אירוסין משובצת ספיר כחול ויהלומים ומעוצבת בזהב לבן היא אחת הבחירות המושלמות להצעת נישואין לכל בחורה שאוהבת להרגיש מלכותית במיוחד אבל עם טוויסט.

טבעות ספיר הן בחירה מעולה מאחר ואבן הספיר נחשבת לאבן החן של הנשמה, הצבע הכחול של אבן הספיר מזכיר מאוד את השמיים ומייצג את טוהר הנשמה.

על פי האמונה כאשר בחורה עונדת טבעת עם אבן ספיר היא הודפת את הקנאה, ומשכינה שלום בין אויבים.

בתרבויות קדומות אבן הספיר מוזכרת בהקשר דתי ורוחני ובתנך מזוהה הספיר כאחת מאבני החושן של שבט יששכר. בימי הביניים נהגו אנשי דת ללבוש על בגדיהם אבני ספיר על מנת לסמל את השמים. פשוטי העם האמינו שאבן הספיר מביאה ברכה שמימית. בקהילות רבות מאמינים כי אבן הספיר מגינה על אהובה או אהוב מפגע רע ומקנאה

הצבע העמוק של אבן הספיר הכחולה הוא נדיר ואכן הספיר הוא התכשיט הפופולארי והנפוץ ביותר בין בתי המלוכה לאורך ההיסטוריה. ניתן לראות אבני ספיר משובצות בכתרי מלכים רבים, בשרביטים ובתכשיטים רבים ויוקרתיים.

https://apollodiamonds.co.il/תכשיט/%d7%98%d7%91%d7%a2%d7%aa-%d7%90%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a1%d7%99%d7%9f-%d7%9e%d7%a2%d7%95%d7%a6%d7%91%d7%aa-%d7%a1%d7%a4%d7%99%d7%a8/

מהו מקורה של אבן הספיר?

אבן הספיר היא אבן חן המשויכת למינרל קורונדום הקיים גם באבן אודם. אבן הספיר מצויה בטבע במדינות אמריקה הצפונית, בברזיל במדגסקר, בהודו ,סרי לנקה ותאילנד.

בארצות אלו נתן למצוא את אבן הספיר כשהיא נחבאת בתוך סלעים ובחלוקי נחל וגם בקרבתם של נהרות אליהם נפלטו בתהליך טבעי. בארץ נטען פעם על ידי חברת שפע ימים כי נמצאו אבני ספיר באגן הניקוז של נחל הקישון בחיפה.

המינרל קורונדום הוא אחד המינרלים הטבעיים הקשים בסולם הקושי של אבנים. הוא השלישי בסולם הקושי אחרי היהלום והמואס ניט.

הצבע הנפוץ ביותר של אבן הספיר הוא כחול. צבע זה נוצר  עקב תוספת ברזל וטיטניום. בנוסף לגוון הכחול ניתן להבחין בגוון שחור באבן הספיר מה שמעמיק את המראה שלה , הגוון השחור נוצר עקב נוכחות של ספינל או מגנטיט באבן.

בדרך כלל ניתן להבחין בתופעה אופטית ייחודית לאבן הספיר הנקראת אסטריזם, אלו הם שלושה קווים של אור הנראים על פני האבן והיוצרים צורה של כוכב. תופעה זו נפוצה בספיר מלוטש המכיל מחטים של המינרל רוטיל.

מהו מקור שמה של אבן הספיר?

אבן הספיר היא אבן ההולדת של חודש ספטמבר כפי שמקובל להאמין בארצות הברית, באוסטרליה ובתאילנד.

שימושים באבן הספיר

הודות לחוזקה הרב של הספיר, היא עמידה בפני שריטות וחול וגם הודות לשקיפותה הייחודית, משתמשים באבן הספיר עבור ייצור של חיפויים לשעוני יוקרה וגם לייצור ראשי טילים וכדומה. בתעשייה ניתן לייצר ספיר מלאכותי בשיטות של גידול גבישים אך ניתן להבדיל בין ספיר מלאכותי ואבן ספיר מקורית על פי צבען.

הספיר המלאכותי היא שקופה לגמרי בעוד הספיר המקורית הנוצרת בטבע היא כחולה.עוד שימוש מעניין לאבן הספיר הוא במערכות אופטיות אשר בהן נדרשת קשיות ושקיפות ברמה גבוהה. על מנת למנוע שחיקה ושריטות .

שיבוץ ספיר בתכשיטים

הספיר משלימה לכל תכשיט מראה מלכותי יוקרתי ומרהיב ,וגם אבני ספיר קטנות הנוצצות בכחול בולטות ביותר על גבי כל תכשיט. לכן ניתן לשבץ את הספיר גם בעגילים ותליונים, ניתן לשלב שרשרת עם אבן ספיר אחת גדולה וכמובן לשלבן בטבעות אירוסין עם זהב ויהלומים. אבן הספיר הכחולה בולטת לצד זהב לצדו של כסף וגם בחברת יהלומים לא ניתן להתעלם ממנה.

אבן הספיר בטבעות נישואין של מפורסמים

אחת החתונות המפורסמות שהתרחשו בבריטניה בשנת 1981 היו דיאנה וצ’ארסל. טבעת הנישואין שענד החתן לכלתו היתה טבעת ייחודית אשר במרכזה משובצת  אבן ספיר כחולה וסביבה משובצים בזהב לבן 14.

לאחר שנים כמאמר הביטוי ההיסטוריה חוזרת, החליט ויליאם בנה הגדול של דיאנה להעניק טבעת כזו במתנה בטקס אירוסיו לאהובתו קייט מידלטון.

אין זה פלא כי הטבעת המלכותית המהודרת מאבן הספיר הפכה למצרך מבוקש ופופולארי ברחבי הממלכה וגברים אנגלים רבים צבאו על פתחי חנויות התכשיטים בנסיון להשיג טבעת כזו בדיוק, או יותר נכון העתק נאמן למקור, כמו הטבעת המשובצת אבן ספיר של הנסיכה קייט.

מאז החתונה המלכותית בממלכה הבריטית ועד היום הפכה טבעת משובצת אבן ספיר לאחת מטבעות האירוסין הנפוצות ברחבי העולם. ולאחרונה עשתה טבעת הספיר הכחולה קאמבק רציני יותר. כדאי וחשוב לדעת כי טבעת האבן הכחולה מתאימה ביותר גם כשרשרת מתנה לרגל חגיגות יום השנה לנישואין וגם כעגילים משובצים בספיר ,מתנה יוקרתית לאהובה ליום ההולדת, שאותו היא בטוח לא תשכח.

מחפשים טבעות אירוסין משובצות יהלומים צבעוניים? הגעתם למקום הנכון. חנות תכשיטי אפולו במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, מציעה לכם להגיע ולהתרשם ממגוון טבעות אירוסין מעוצבות.

5/5 - (1 vote)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.