Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
האם טבעות אירוסין בעיצוב אישי שוות את המחיר

האם טבעות אירוסין בעיצוב אישי שוות את המחיר?

קטלוג טבעות אירוסין

ישנם רגעים בחיים שהם יקרים מפז ויהלומים, רגעים אותם אנו זוכרים ותמיד מחייכים בנוסטלגיה של אושר. אז כשאתה מתכונן לאחד מאותם רגעים כדאי להקדיש קצת תשומת לב וגם מומלץ לתכנן מראש.

אם תדמיין לרגע את הפרפרים בבטן ואת הסחרור התופס אותך כשאתה באחד הרגעים החשובים של חייך עם בחירת לבך. אתה כורע ברך מול עיניה המזוגגות, או מושיט לה קופסא עם טבעת ומחכה לתשובתה ?

רגע זה הוא אחד הרגעים שלא תשכח בחיים. היות וזהו רגע מיוחד וחשוב בחיים אתה אסור לך לפספס אותו. הרגע הזה יהיה מושלם, ודבר חשוב נוסף, אל תשכח לתעד אותו.

אם אתם לבד במסעדה תדאג שאחד המלצרים יעזור לך, יתגנב מאחרייך ויצלם, אם אתם במקום בילוי עם חברים דאג מראש שאחד החברים יהיה במקום נוח לצילום פניה ברגע האמת.

גם אם החלטת להיות מקורי במיוחד ולקחת את האישה שאתה אוהב אל מקום מבודד בטבע, אולי ליער לדוגמא, ושלחת אותה לאסוף עצים למדורה כדי לפנות את השטח, והכנת לה מופע מרשים כשהיא חזרה, אל תשכח לשים את הנייד מופנה אליך ולהפעיל את המצלמה. יום יבוא וסרטון זה יעלה דמעות בעיניך, לא פעם ולא פעמיים ואולי גם בעיני ילדיך.

מה חשוב לדעת כשחושבים על טבעת אירוסין?

לכל אישה יש טעם שונה בבגדים ובתכשיטים, יש כאלה שאוהבות רק זהב, ויש כאלה שאוהבות פנינים ותכשיטי כסף. חשוב להכיר את טעמה האישי בתכשיטים של אהובתך על מנת להתאים את בחירת טבעת הנישואין לטעמה.

בנוסף חשוב מאוד לשים לב כי מאחר ולכל אישה מבנה שונה של כף יד וגם של אצבעות, אתה צריך לבחור ולהזמין טבעת אירוסין שתתאים באופן מושלם גם למבנה האצבע שלה וגם לסגנון העיצוב שמתאים לה.

בבואך לבחור בטבעת אירוסין מעוצבת חשוב לדעת באופן כללי אם אהובתך אוהבת את הסגנון הקלאסי, שבו טבעת האירוסין מתאפיינת בעיצוב עגלגל ועדין המשולב עם מספר יהלומי נקודה, או אם היא מעדיפה טבעת אירוסין קלאסית מהסרטים, המשובצת ביהלום גדול במרכזה ומעוטרת באבני חן יקרות לאורך החישוק.

https://apollodiamonds.co.il/תכשיט/%d7%98%d7%91%d7%a2%d7%aa-%d7%90%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a1%d7%99%d7%9f-%d7%9e%d7%a8%d7%a7%d7%99%d7%96%d7%94-ceres/

האם כדאי להזמין טבעת בעיצוב אישי?

טבעות אירוסין הן השקעה לא קטנה, מחירה של טבעת יהלום הוא בדרך כלל כמה אלפי שקלים, ניתן להשיג טבעות במחירים נוחים של 2500 שח יפות ומעוצבות וניתן לרכוש טבעת מרשימה במחיר של 5000 שקלים ויותר,הכל תלוי ביכולת ובתקציב.

כשאתה חושב על טבעת אירוסין לאהובתך, אתה אולי מדמיין שתהיה זו טבעת מקורית ואישית במיוחד ואם כן ואם אתה יכול להרשות לעצמך, תוכל תמיד להפתיע אותה ולהזמין טבעות אירוסין בעיצוב אישי, כזו שהיא לא ראתה מעולם ואין לאף אחת.

איך מזמינים טבעת אירוסין בעיצוב אישי?

כשאתה מחפש רעיונות עיצוביים עבור טבעת האירוסין שאתה מתכנן להזמין, כדאי להתעדכן בטרנדים האחרונים שלך עיצוב טבעות 2020. אין קל מזה, כל שנדרש הוא להיכנס לאתר האינטרנט, למצוא חברה המתמחה בשיווק תכשיטים וטבעות אירוסין ובעיצוב תכשיטים בהזמנה אישית.

בקטלוג המעוצב באתר האינטרנט תוכל להתרשם בעיצובי המילה האחרונה בתחום התכשיטים וטבעות האירוסין בפרט ולבחור את הכיוון אותו אתה אוהב עבור הצעת הנישואין הייחודית והמקורית שאתה מתכנן.

חברה המתמחה בעיצוב תכשיטים בהזמנה אישית, בדרך כלל מעסיקה מעצבת תכשיטים, כך שללא ספק תוכל להתקשר ולקבוע פגישה אישית עם המעצב או המעצב. הם בדרך כלל בעלי ניסיון רב שנים ויוכלו לעזור ולייעץ לך באיזה כיוון לבחור ובאיזה סגנון לעצב את טבעת האירוסין וגם מאילו חמרים ואבני חן.

מעצבי תכשיטים וותיקים הם אנשי מקצוע שמכירים המון נשים וטעמם של נשים בתכשיטים ויוכלו לעזור לך להפוך את החלום למציאות בקלות וביעילות. אם יש לך רעיון תוכל לאייר אותו ולהראות להם ומשם הם יקבלו את הכיוון הכללי וייקחו את זה קדימה.

תוכל גם להראות דוגמאות של תכשיטים אותם אהובתך אוהבת ועונדת על מנת לתת להם מושג מהו טעמה האישי ולעזור להם להציע לך כיוון.

https://apollodiamonds.co.il/תכשיט/%d7%98%d7%91%d7%a2%d7%aa-%d7%99%d7%94%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%a9%d7%97%d7%95%d7%a8-atlas/

סוגי טבעות אירוסין

אם בחרת בטבעת אירוסין בעיצוב אישי מזהב, כדאי לדעת כי עבודה זו דורשת מיומנות ומקצועיות רבה, הזהב הטהור הוא חומר רך ועדין שניתצן לפסל אותו ולרקוע אותו על פי עיצוב כזה או אחר אבל נדרשת מיומנות ודיוק מרבי.

תוכל ליצור על הטבעת פיתולים שיוסיפו לה מראה קלאסי של מלכה מהמאה הקודמת או לשבץ בה יהלום גדול ויקר או עם ידיה עדינות במיוחד תוכל לעצב לה טבעת חישוק עדינה ודקה מעוטרת נקודות יהלומים כזר נוצץ.

ניתן לבחור באלמנטים עיצובים נוספים לטבעת אירוסין מקורית במיוחד, כגון אלמנט  טיפה, או מגן דוד צורה גיאומטרית כך שהטבעת והיהלום יקבלו ניצנוץ מיוחד שאין שני לו.

ניתן גם לשבץ יהלומים ואבני חן בגדלים שונים כיצירת אומנות ייחודית ומקורית ואישית במיוחד. כל שתרצה תוכל לעצב וסגנן עם מעצב התכשיטים שיכין עבורך את הטבעת המושלמת לאירוע המושלם אותו אתה מתכנן.

בתחילת התהליך של הזמנת טבעת אירוסין בעיצוב אישי, תוכל לבחור את היהלום המושלם עבורה, גם את סוג היהלום את גודלו את רמת הניקיון ואת חיתוך היהלום תוכל לבחור, זהו אלמנט שמשפיע על אופי הנצנוץ שלו, אל תשכח לקבל תעודת אחריות מקצועית שמאשרת כי היהלום שברשותך הוא אמיתי ואותנטי, כי כשאתה משקיע סכום רציני כדאי שתהיה לך תעודת אחריות.

עיצוב בהזמנה אישית לוקח כשלושה שבועות ויותר, לכן חשוב לזכור להתחיל את התהליך זמן רב לפני היום והתאריך בו החלטת להציע נישואין וכל שנשאר לך זה לקוות שהיא תחייך ותגיד כן.

מחפשים תכשיטים בעיצוב אישי? הגעתם למקום הנכון.

5/5 - (1 vote)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.