Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
טבעת אירוסין שלישיה מנצחת

המדריך למציאת טבעות אירוסין מיוחדות

קטלוג טבעות אירוסין

אקט האירוסין שהיה נהוג בעבר בעיקר בקרב המגזר הדתי והחרדי, הפך לאקט חילוני לגמרי, אתו מאמצים היום כמעט כל הזוגות. בדרך כלל הצעת הנישואין אשר הופכת את החברה לארוסה, כוללת תפאורה, הפתעה ולוקיישן. בן הזוג כורע על ברכיו, שולף את הקופסה עם הטבעת ומציע לחברתו נישואין. מאותו רגע היא מאורסת לו. הוא עונד את הטבעת על אצבעה ומאותו רגע הם מובטחים זה לזו.

בדרך כלל טבעת אירוסין היא טבעת יהלום, והרבה פעמים טבעת היהלום הראשונה של המאורסת. עולם טבעות האירוסין גדוש ושופע בדגמים של טבעות, קלאסיות ומודרניות. בדוגמת וינטאג’ או סוליטר, כאשר בכולן מככב היהלום שבטבעת ויש כל מיני סוגים של יהלומים בגדלים ורמות ניקיון שונות ומחירים שיכולים להתחיל מאלפיה ולנסוק גם לחמש ספרות.

https://apollodiamonds.co.il/תכשיט/%d7%98%d7%91%d7%a2%d7%aa-%d7%90%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a1%d7%99%d7%9f-halo-island-%d7%96%d7%95%d7%9c%d7%94/

תקציב – להחליט מראש

כאשר נכנסים לחנות של טבעות אירוסין, תגלו אלפי מגשים עם טבעות בכל מיני גדלים ובכל מיני דגמים. בקלות אפשר להתבלבל על כן, אחד הדברים הכי חשובים שצריך לעשות, זה לנהוג כמו שנוהגים בהחלטות קנייה יקרה. לקבוע מראש תקציב לטבעת ולא לחרוג ממנו. אבל לפני שתחליטו מה התקציב, “תסחבו” לה טבעת מקופסת התכשיטים כדי שתהיה לכם את המידה. אתם הרי לא רוצים עוגמת נפש באירוע הצעת הנישואין.

תביא תמונה שלה עם תכשיטים

בחורות נחלקות לטיפוסים. יש בנות שאוהבות תכשיטים גדולים, יש בנות שאוהבים תכשיטים קטנים ויש בנות שלא אוהבות תכשיטים בכלל, אבל הן כן יענדו את טבעת האירוסין. כדי לקלוע לטעמה של בת זוגתך, יהיה נבון מצדך להצטייד בתמונה שלה ענודה בתכשיטים. כך יקל על המוכרים בחנות להראות לך טבעות אירוסין מתאימות כדי להתאים לה טבעת אירוסין.

בדרך כלל לכל בחורה יש את הסגנון שלה גם בבגדים וגם בתכשיטים והרבה פעמים הסגנון הזה לא משתנה. אם תביא תמונה שלה, לפי הלוק והתכשיטים שהיא עונדת יהיה אפשר להתאים לה טבעת שהיא תאהב.

https://apollodiamonds.co.il/תכשיט/%d7%98%d7%91%d7%a2%d7%aa-%d7%90%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a1%d7%99%d7%9f-%d7%a2%d7%93%d7%99%d7%a0%d7%94-mirage/

עשה היכרות עם טבעות אירוסין ויהלומים

סביר להניח שהכניסה הזו שלך לחנות תכשיטי יהלומים, היא אולי הראשונה בחייך. על כן כמו שאתה עושה כאשר אתה קונה כל דבר שאתה לא יודע עליו כלום, תלמד את הנושא. תסתכל על הרבה טבעות אירוסין ותבקש הסבר על יהלומים. כאשר אתה קונה טבעת אירוסין, אתה משלם קודם כל על היהלום. ממוצע הקארט של היהלומים בטבעות אירוסין חצי קארט, כאשר מחירו נקבע לפי רמת הניקיון שלו. ככל שרמת הניקיון יותר גבוהה, כך הוא יעלה יותר.

יהלום נמדד בקארט. זהו למעשה יחידת משקל להערכה של יהלומים. קארט אחד שווה ל- 200 מ”ג מהמשקל האמתי שלו. כך יוצא שיהלום אשר גודלו 5 קארט, שוקל בסופו של דבר גרם. את סימון הקארט מייצגות האותיות ct.

גם סימון של זהב נעשה באמצעות קארט. הוא מעיד על אחוז הזהב בטבעת. יש מ- 10 אחוז קארט ועד 24 קארט זהב, למרות שהיום נוהגים בדרך כלל לייצר טבעות אירוסין מ- 14-18 קארט.

גם “נקודות” הן חלק מהמושגים שיש להכיר כאשר הולכים לרכוש טבעת אירוסין עם יהלום. את היהלום אומדים ביחידת משקל של נקודות. כלומר. יהלום במשקל 0.91 קארט יכיל 91 נקודות וכך הלאה.

איך בוחרים את היהלום שבטבעת?

כל יהלום נמדד לפי ארבעה פרמטרים שהם: רמת הניקיון, בהירות, סוג החיתוך שיוצר ברק וזוהר וכן צבעו של היהלום. הניקיון מתייחס לשקיפות של היהלומים. כיוון שיהלום הוא תוצר טבע, אף אחד לא מעבד אותו ולכל יהלום יש את השקיפות שלו. יש יהלומים שהשקיפות שלהם פגומה, כי שיש בתוכם פגמים ולא ניתן לתקן זאת.

ככל שכמות הפגמים קטנה, כך היהלום נקי ויקר יותר. גם הזוהר והברק של היהלום נקבע לפי איכות החיתוך והזווית של היהלום. הם שיקבעו אם הוא ינצוץ ויבהיק למרחק. זה מה שהופך כל יהלום למשהו מיוחד במינו – הברק. כאשר אישה עונדת טבעת יהלומים, וכאשר מדובר ביהלום נקי, אפשר להסתנוור מהברק שלו.

כאשר יש צבע ביהלום, זה פוגם באיכות שלו. יהלום צריך להיות נקי לגמרי, טהור בלי שום צבע. אלה נחשבים לנחותים יותר מהיהלומים הלבנים הטהורים.

אם היהלום המשובץ בדגמים של טבעות אירוסין נקי לגמרי, ערכו גבוה מאוד.

https://apollodiamonds.co.il/תכשיט/%d7%98%d7%91%d7%a2%d7%aa-%d7%90%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a1%d7%99%d7%9f-%d7%96%d7%94%d7%91-%d7%a6%d7%94%d7%95%d7%91-helios/

סוגים של טבעות אירוסין

טבעות אירוסין יש במגוון סוגים. יש טבעות עדינות אשר בדרך כלל מתאימות לבחורות שלא אוהבות תכשיטים, אבל לא יכולות לסרב לטבעת האירוסין. או לבנות שיש להן אצבעות דקות ועל כן טבעת מגושמת תיראה עליהן מגוחך. טבעות אלה כוללות בדרך כלל גם יהלום קטן, ולכן הן הנמכרות והמבוקשות ביותר.

טבעות אירוסין קלאסיות כוללות טבעת סוליטר וכן טבעות אירוסין מעוצבות. הן שונות ויש בהן משהו אחר מרוב הטבעות. בדרך כלל יהיה להן יהלום מרכזי אחד. ויש גם טבעות אירוסין יוקרתיות. אלה הן בדרך כלל טבעות עם כמה יהלומים, שיבוץ מיוחד וגם מותאמות ומעוצבות באופן אישי.

טבעת אירוסין סוליטר

טבעות אירוסין סוליטר, הן טבעות קלאסיות מהראשונות שהיו בעולם ונקראו בעבר טבעות דיאמנט, על שום שהן נוצרו בתקופה בה עדיין לא ידעו ללטש יהלומים והדיאמנט – יהלום (באנגלית) היה בלתי מעובד. טבעת סוליטר זו היא חישוק אחד עבה או דק ובאמצעו משובץ יהלום ע”י שיבוץ של 4 או 6 שיניים.

יש לה מראה פשוט אבל מאוד קלאסי. טבעת זו מתאימה לאיזה חזקה, עצמאית. אחת שיודעת מה שהיא רוצה ומחירה ייקבע בהתאם לגודל ולאיכות היהלום המשובץ בה. היהלום הוא היהלום שבכתר… עניין המרכזי בעיצוב של הטבעת.

יש טבעות אירוסין סוליטר בזהב לבן או צהוב או אדום. זוהי טבעת עדינה, אך עם נוכחות רבה. היא אינה מושפעת משום טרנד והיא תמיד קלאסית ונצחית. השינוי היחידי שלה בשנים האחרונות, הוא שיבוץ יהלומים על החישוק, מה שמקנה לה מראה צעיר ומודרני.

בכל שאלה ניתן לפנות אלינו בטופס צור קשר או בטלפון 0723901200

5/5 - (1 vote)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.