Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ

בחירת תקציב טבעת אירוסין וטבעת נישואין

בחירת תקציב טבעת אירוסין וטבעת נישואין

חתונתכם היא אירוע משמעותי שיכול להיות מאוד יקר, ואולי הבזבוזים החשובים ביותר מתקשרים לדברים הקטנים ביותר בכל הרשימה: הטבעות. הן טבעת האירוסין והן טבעת הנישואין יכולות להיות פריטים יקרים עם עלויות משתנות בהסתמך על סוג המתכת שאתם בוחרים ונוכחות או העדר של אבני חן (וגודל הקראט שלהן). עם זאת, אף אחד לא רוצה לרכוש טבעת זולה מדי, מאחר שרוב הסיכויים שזו הוצאה לטווח הארוך ביותר ועם החזר ההשקעה הגדול ביותר – מאחר שמרבית הכלות והחתנים עונדים את הטבעות שלהם בכל יום, החל מיום האירוסין ואילך.

כיצד קובעים תקציב עבור הטבעות האלה? אילו דברים צריך לשקול כשמחליטים מה לקנות בכל אחד מהמקרים? ומה ההבדל בקביעת תקציב עבור השתיים?

תקצוב טבעות אירוסין

עבור הכלה, טבעת האירוסין היא בדרך כלל פריט בעל ערך גבוה. במשך כל חייהן, רבות חלמו על טבעת האירוסין הפוטנציאלית שלהן. באופן כללי, טבעות אירוסין גדולות יותר ונוצצות יותר מטבעות נישואין, ובדרך כלל הן מאופיינות באבן מרכזית גדולה יותר (לעתים קרובות, ביהלום), ורבות מהן מאופיינות בניצוץ. לכן, טבעת האירוסין בדרך כלל יקרה יותר מבין השתיים. אז כמה כדאי לבזבז על טבעת אירוסין ומהי הדרך הטובה ביותר לתקצב זאת?

אל תבזבזו מעבר ליכולתכם

המסורת אומרת כי עלות של טבעת האירוסין צריכה להשתוות למשכורת של שניים עד שלושה חודשים של מציע הנישואין. עם זאת, אם אתם מתקשים לסגור את החודש והמשכורת שלכם כפופה לנטל של הלוואות או חובות, יתכן שזו לא תהיה האפשרות הכי הגיונית עבורכם.

בעיקרון, אתם לא צריכים לשלם על טבעת אירוסין יותר ממה שהתקציב שלכם מאפשר. ישנן דרכים רבות להסתדר עם זה, לרבות בחירה בעיצוב זול יותר, אך בעל משמעות רבה יותר, עם אבנים קטנות, או שימוש בטבעת וינטג’ בעלת משמעות, כמו ירושה משפחתית.

תבחרו בטבעת שמסמלת אתכם

כאשר אתם קובעים תקציב לטבעת אירוסין, צריך לזכור רק דבר אחד. הטבעת צריכה להיות ביטוי משמעותי לאהבתכם ומחויבותכם. מעל הכל, היא צריכה להיות בעלת משמעות אישית עבורכם ועבור ארוסתכם, כמשהו שמייצג את מערכת היחסים ביניכם. כסמל למחויבות אמיתית, הטבעת לא צריכה לקרוע לכם את הכיס, אך לכל הפחות היא צריכה לסמל התחשבות והשקעה.

לכן, לא משנה מה, הטבעת תייצג השקעה במערכת היחסים. כמו כן, זאת הסיבה לכך שטבעות אירוסין לעתים קרובות יקרות יותר מטבעות נישואין, מאחר שהן מסמלות השקעה כספית של בן הזוג, כמו גם השקעה רומנטית. בת זוגכם תדע מה אתם יכולים להרשות לעצמכם ומה לא, לכן היא לא תצפה לקבל משהו מחוץ לגבולות היכולת שלכם, אך היא עשויה לצפות לכך שתראו משהו שמסמל את המחויבות הרצינית לעתידכם המשותף.

תקצוב טבעות נישואין

טבעות נישואין הן בדרך כלל פחות יקרות מבין שתי הטבעות. לעתים קרובות, הן לא מכילות אבני חן, אלא פשוט מהוות רצועת מתכת חלקה. לעתים קרובות טבעת הנישואין של הכלה מעוצבת כך שתתאים לטבעת האירוסין. מאחר שגם החתן וגם הכלה עונדים טבעת נישואין, לעתים קרובות הם מתאימים את הטבעות שלהם. את טבעות הנישואין הזוג צריך לבחור ביחד, כך שהן יתאימו לכל אחד מהם, בדיוק כמו הנישואין עצמם – במקום לנסות להתאים את הטבעות אחת לשנייה או לטבעת האירוסין, הכי חשוב שהן ישקפו את היחידים שעונדים אותן.

תבחרו את הטבעת הנכונה

טבעת נישואין יכולה להיות כל דבר, החל מרצועת זהב פשוטה וכלה בטבעת משובצת ביהלומים – הכל תלוי בכמה אתם רוצים לבזבז. כמו כן, זוגות רבים בוחרים בטבעות עם חריטה מיוחדת או מתכת מיוחדת שנושאת משמעות למערכת היחסים שלהם. טבעת הנישואין היא בהחלט המקום לתקצוב – ניתן לרכוש טבעות מדהימות במחיר נמוך למדי (במיוחד כשיש מבצעים). לחלופין, אם אתם מעוניינים בטבעת נישואין מפוארת, אך לא יכולים להרשות זאת לעצמכם, התחילו עם טבעת זולה יותר לטקס עצמו ותשמרו את האפשרות היקרה יתר כמתנה ליום נישואין בהמשך הדרך. זו דרך נהדרת להבטיח שאתם לא עוברים את גבולות התקציב של החתונה שלכם, ולעזור לכם עם רעיון למתנה בהמשך.

בטאו את האהבה שלכם והגנו על ההשקעה שלכם

בסופו של דבר, שתי הטבעות צריכות להיות ביטוי לאהבה שלכם, כמו גם לסגנון ולטעם האישי שלכם. זה חשוב יותר מההוצאה. עם זאת, טבעת הנישואין וטבעת האירוסין הן השקעה, הן השקעה רגשית בבת הזוג שלכם ובבן הזוג שלכן והשקעה כספית בטבעת עצמה. אנחנו תמיד צריכים להגן על ההשקעות שלנו, ולכן בנוסף לקביעת תקציב לטבעות עצמן, וודאו שיש לכם כסף לבטח אותן.

לעתים קרובות, ביטוח תכשיטים זמין כתוספת לביטוח דירה, אך אתם יכולים לרכוש ביטוח במיוחד לתכשיטים ממקומות כמו “Berzon diamond insurance” או “Israbit”. תדאגו להעריך את הטבעת כדי שהיא תהיה מבוטחת בסכום הנכון (אין דבר יותר גרוע מלשלם ביטוח ובסופו של דבר לגלות שהוא לא מכסה את עלות הטבעת). כמו כן, עם הזמן כדאי לכם לבצע הערכה חוזרת של עלות התכשיט, המתכת, וכו’ מאחר שעם הזמן דברים כאלה משתנים. פוליסות ביטוח מסוימות דורשות מכם לעדכן את ההערכה כל מספר שנים. כמו כן, ההערכה יכולה לעזור לכם לבחור את פוליסת הביטוח הטובה ביותר עבורכם במקרה של גניבה, נזק, או אובדן. (לדוגמה, אם אתם קונים טבעת נישואין לא יקרה, אולי תרצו לוותר על ביטוח ולהשקיע בהגנה על טבעת האירוסין היקרה יותר).

לא משנה מה, כדאי לכם לשקול את הסיכון והעלות הפוטנציאלית, ולוודא שאת מגנים על ההשקעה שלכם. אתם עושים הבטחה להגן ולכבד את האישה/הבעל שלכם – האם אתם לא צריכים לעשות את אותה ההבטחה כלפי ייצוגים ממשיים ויקרים של היחסים שלכם?

עם מעט תכנון והבנה ברורה של רצון בת זוגכם, אתם יכולים לקנות את טבעת האירוסין והנישואין המושלמת עבור החתונה שלכם. אל תהססו לחקור באינטרנט כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר ולמצוא יהלום ומומחה לתכשיטים שיעזור לכם, אך לא ילחץ עליכם, עם ההחלטה שלכם.

מחפשים טבעות אירוסין במחיר שפוי? חנות תכשיטי אפולו במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, מציעה לכם להגיע ולהתרשם.

לפרטים נוספים, תיאום פגישה והצעות מחיר, צרו עמנו קשר עוד היום: 0723901200

5/5 - (1 vote)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.