Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
טבעת אירוסין עיטור 3 עלים משובצים מכל צד

בחירת טבעת יהלומים בשנת 2017

בסבך מגמות התכשיטים שמשתנות כל הזמן, חלק מהמגמות הופכות פופולריות במיוחד ונשארות עמנו לזמן רב. אם את מיועדת להיות כלה בשנת 2020 ומחפשת טבעת יהלום שתבלוט, או שאת חובבת תכשיטי יהלומים ומחפשת פריט ששובר את המוסכמות – יש לנו חדשות טובות עבורך. מומחים בענף חוזים שהשנה תהיה חיובית במיוחד בכל הקשור לעיצובים ששוברים סטריאוטיפים, צורות ייחודיות ונגיעה של חוסר שלמות. אז, תני ליצירתיות שבך לפרוץ ולשבור מעט את הכללים!

להלן מגמות טבעות אירוסין שצפויות להסעיר את שנת 2017

עיצוב חלומי

הללי את ההיילו (Halo): השנה, מעצבים משתמשים ביהלומים בשלל צורות וגדלים, להבליט את העיטור של טבעות Halo למעוניינים ביהלום שיבלוט במיוחד. בניגוד לעיצוב המיקרו פאווה (micro pavé) שדבק בקרבנו לאחרונה, עיצוב היילו משוכלל מוסיף אלמנט של עניין, הילה “וינטאג’ית” והצהרה אישית.

ניתן לקרוא עוד על ההבדלים בן pavé ל- micro pavé בכתבה הבאה (אנגלית).

טבעת אירוסין Halo יהלום ורודמירכוז תופס את הבמה: כשטבעת שלוש-אבנים התפרסמה במגזין ווג, היא מיד תפסה את מקומה של טבעות הסוליטייר המסורתיות. בעוד המגמה הזו ממשיכה, קיים טוויסט שמשפר אותה – שלושת האבנים (יהלומים או אבני חן אחרים) לעולם לא יהיו זהים בגדלם. במקום, האבנים הצדדיות יהיו קטנות יותר על מנת להבליט את זו המרכזית. עם יהלומים קטנים יותר שמעניקים ליהלום המרכזי לתפוס את אור הזרקורים, צפו להופעה דרמטית.

טבעת אירוסין שלישיה מנצחתאלכסונים: צורות יהלומים מסוימים – כגון אובלי, מרקיזה וקושן – עוזרות לדגיש אבן אחת יותר מאחרים. שינוי כיוון השיבוץ בטבעת אירוסין הוא דרך מתוחכמת לשלב סגנון במקביל לשבירת הכללים – שיבוץ אבנים אובלים לרוחב ולצידי יהלום מרכזי.

לחגוג את חוסר השלמות: 2017 צפוי להיות השנה בה זוגות חוגגים את חוסר השלמות, סוטים מהמסורת ונותנים לרגשות שלהם לדבר. בהתאם לרגשות הללו, מומלץ לזוגות להשליך את כל הזהירות הצידה ולבחור ביהלומים שאינם בהכרח מושלמים. נורמת הפריצה מן הכלל תקפה גם בכל הנוגע לצורות היהלומים – בין אם יהלום בצורת אגס, קושן, מרקיזה או חיתוך אמרלד. מסתבר שמוזר הוא המקובל החדש.

צבעים בהירים: במכירות היהלומים הפומביות הגדולות ביותר בשנת 2016, האבנים שנמכרו ראשונים היו יהלומים ואבני חן צבעוניים. האהבה לצבע עקבית גם כשמדובר בטבעות אירוסין מסתבר, כשנגיעות של גווני צבע יובילו מגמה של בחירת טבעות יהלומים רעננות ובלתי צפויות. החל מיהלומים שחורים לאופלים כחולים-ירוקים, ספירים כהים, אמרלדים תוססים ומורגניט ורודים – כולם לבחירתך. בכל הנוגע למתכות, זהב ורוד ממשיך להוביל בקרב הצמוד שבין טבעות אירוסין מזהב לבן וטבעות מזהב צהוב, כנראה הודות היכולת להבליט במיוחד את היהלום המשובץ.

בבירור, בחירת טבעת אירוסין שמסמלת אהבה, מחויבות ותשוקה, נעשית שקולה יותר כשהיא נעשית ללא מחסומים מקדימים ודעות קדומות. לא יכול להיות זמן טוב יותר להשתחרר מכמה כללים – במערכות יחסים ובתכשיטי יהלומים.

מחפשים טבעת אירוסין במחיר שפוי? חנות תכשיטי אפולו במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, מציעה לכם להגיע ולהתרשם ממגוון טבעות יהלומים מעוצבות.

לפרטים נוספים, תיאום פגישה והצעות מחיר, צרו עמנו קשר עוד היום: 0723901200

5/5 - (1 vote)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.