משלוחים חינם לכל חלקי הארץ

טבעות אירוסין יקרות מאוד

קטלוג טבעות האירוסין שלנו

הצעת נישואין עם טבעות אירוסין יקרות מאוד, הפכו לטרנד לא רק אישי וטקסי אלא חגיגי מאוד בקרב זוגות חילוניים.

אם עד לפני שני עשורים היה מקובל לבצע טקס אירוסין רק בחברה המסורתית, מצאו זוגות רבים סיבה למסיבה ואימצו את הנוהג, ממש כפי שכולם היום גם עושים חינה, אם כבר יש שמחה, אז עד הסוף.

יש היום מגוון עצום של טבעות אירוסין במחירים שונים המתאימים לכל כיס, ובדרך כלל יהיו אלה טבעות עם יהלום והרבה פעמים היהלום הראשון שיהיה למאורסת הטרייה.

לכל אישה יש את הטעם שלה בתכשיטים ולכן כל גבר שעומד להציע נישואין, צריך לעשות קצת שיעורי בית לפני שהוא רוכש את טבעת האירוסין.

יש נשים שאוהבות את הטבעות הקלאסיות, עם המראה הנקי והחלק. החישוק בטבעות אלה בדרך כלל מזהב צהוב או לבן ואין בה שום עיצוב מיוחד, אבל דווקא הפשטות שלה היא העניין וזה מה שיפה בה.

בדרך כלל טבעות האירוסין מכילות יהלום אחד מרכזי בשיבוץ מסוים ובקראט מסוים וככל שהוא יותר גבוה, כך מחירה של טבעת האירוסין יותר יקר.

טבעות אירוסין היילו

יש נשים שכאמור מעדיפות טבעות אירוסין יקרות מאוד ובדרך כלל היוקרה היא ביהלום, ויש שאוהבות טבעות היילו המעוצבות עם יהלום מרכזי ומסביבו משובצים יהלומים קטנים ויוצרים “הילה” ומכאן שמן של הטבעות.

טבעת היילו ממש יקרה יכולה להיות כאשר יש מספר סיבובי יהלומים סביב היהלום המרכזי, וככל שהקראט של היהלומים עולה, כך כמובן גם מחירה.

גם טבעות שנקראות טוויסט, כשמן כן הן. מציעות איזה טוויסט מיוחד בעיצוב, כאשר חלק מזרועות החישוק של הטבעת מלופף בעיצוב מסוים את היהלום המרכזי.

ויש את טבעות הסוליטר הקלאסיות, כאשר כאן מדובר רק על יהלום אחד, אבל הוא יכול להיות גם במחיר של מאות אלפי שקלים אם מדובר בקארט גבוה ולכן מה שבעצם קובע בטבעות אירוסין את המחיר הוא ערך היהלום. ככל שהוא יהיה יותר נקי, גדול ומשובח, כך יאמיר מחירה של הטבעת.

יש טבעות אירוסין עד 1,500 ₪ ויש מעל 10,000 ₪ כאשר אלה נחשבות יחסית – לטבעות אירוסין יקרות מאוד ביחס לממוצע המחירים וגם להרגלי הרכישה של טבעות אירוסין.

טבעות אירוסין מעל 10,000 ₪

ראשית חשוב לומר כי טבעות אירוסין יקרות מאוד, אפשר להשיג בפחות ממחירן בחנויות, רק בחנויות במתחם הבורסה של יהלומנים. כך תוכלו לחסוך את פער התיווך. לפניכם מספר דוגמאות לטבעות אירוסין משובחות, מיוחדות ויקרות יחסית.

טבעת BIG HEART עם יהלום לב גדול בזהב לבן 14 קארט, מחירה 11,000 ₪ ויכול להאמיר אם היהלום יהיה יותר נקי ועם יותר קארט.

טבעת קושן סוליטר EPIC עם יהלום של קארט. זהב 14 קארט. דגם הטבעת מוארך ומשני צדדיה שיבוץ של יהלומים קטנים. היהלום המרכזי מלבני עם פינות מעוגלות. מחירה: 16,700 ₪.

HALO FLOWER  טבעת אירוסין בהשראת טבעת האירוסין של ליידי דיאנה אותה עונדת היום קייט מידלטון, טבעת של 3 קארט מסביבה משובצים יהלומים קטנים בצורה אובלית. מחירה: 42,000 ₪ .

טבעת יהלום SCARLETT, מדובר על טבעת יהלומים מלכותית של ממש. היא משובצת ביהלום מרכזי בחיתוך אמרלד במשקל של 5 קארט. הוא מעוטר משני צדדיו בעוד שני יהלומים בחיתוך טייפר. זוהי טבעת עשירה ומיוחדת, נוצצת ומבריקה, סטייל אליזבט טיילור. כל האושר והעושר בטבעת אחת.

טבעת אירוסין ROYAL ANN. זוהי טבעת החל ממחיר 18,000 ₪ , היא משובצת ביהלום בליטוש רדיאן ומכל צד משובצת ביהלומים לבנים. עשירה, יפה ואיכותית.

טרנדים ומגמות בשוק טבעות האירוסין

בין אם מדובר בטבעת אירוסין במחיר ממוצע או בנישת טבעות אירוסין יקרות מאוד, גם בשוק הזה יש טרנדים ואימוץ של דוגמאות עיצוב של טבעות קלאסיות מהעבר והשוק מאופיין בהבדלי מחירים כמו גם איכויות.

מאז שכולם מתארסים, חנויות תכשיטי היהלומים בעיקר במתחם הבורסה, מציעות היצע גדול, רחב ומגוון של טבעות אירוסין בחיסכון של מחיר תיווך היהלומים, אפשר למצוא טבעות אירוסין במחיר לכל כיס אבל כמובן שיש הבדל בינן לבין היקרות מאוד.

חוסכים את פערי התיווך וקונים בחנויות יהלומים בבורסה

מחיריהם של טבעות האירוסין בחנויות רשת עלולים לנוע בין 3,000 – 250,000 ₪ ובדרך כלל הטבעות הן 18 קארט, אבל אפשר בהחלט למצוא בחנויות היהלומים בבורסה טבעות לא פחות מעוצבות ומיוחדות בשליש המחיר.

טבעות האירוסין תמיד יהיו משובצות ביהלום וכמה קארט יהיה היהלום הזה, זו בהחלט שאלה של מחיר ויכולת וכיוון  ששום גבר לא מוכן להתפשר על יהלום, אפשר לבחור גם טבעת עם יהלום קטן, אבל האמת היא שהיהלום המרכזי חייב להיות בולט מאוד וגם שווה הרבה.

רוב החנויות מציעות טבעות אירוסין בגודל יהלום של 0.1 קארט ועד 0.15, אלה הם יהלומים זולים בדרך כלל, וכאשר מדובר בקטגוריה של טבעות אירוסין יקרות מאוד, מדובר גם על איכות של יהלומים, גם על קארט יותר גבוה וגם על שיבוץ איכותי ודוגמה איכותית של טבעת.

סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.