Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
טבעת אירוסין סוליטר כפול

טבעות אירוסין פלטינום

 

טבעות אירוסין פלטינום

מחפשים תכשיטי פלטינום? הגעתם למקום הנכון. Sophia Fine Jewelry מבית אפולו תכשיטי יהלומים, מביאה לך את המילה האחרונה באופנת תכשיטי היהלומים המעוצבים בהתאמה אישית מלאה. מגוון רחב של טבעות אירוסין, עגילים, תליונים ועוד, הניתנים להזמנה בזהב לבן, ורוד, צהוב, פלטינום ועוד.

לפרטים נוספים, תיאום פגישה והצעות מחיר, צרו עמנו קשר עוד היום: 0723901200בעוד שרוב טבעות הנישואין והאירוסין עשויות מזהב, הפופולריות של הפלטינום ממשיכה לעלות. בתור המתכת הנדירה והיקרה ביותר בעולם, ערך השוק של פלטינום גבוה באופן משמעותי מזה של זהב. לפי כך, טבעות פלטינום יעלו יותר מטבעות זהב מסורתיות.

כמו כן, טבעות אירוסין מפלטינום מאופיינות בניצוץ רב. הליטוש האיכותי של טבעות הפלטינום מעניק ליהלום מראה נוצץ במיוחד. יחד עם זאת, טבעות הפלטינום מאוד עמידות, דבר שמצדיק את מחירן. הודות לחוזק שלהן, טבעות הפלטינום פחות צפויות להינזק או להכיל אבני חן שעשויות להשתחרר עם הזמן.

טיפול בטבעת פלטינום

טיפול בטבעת פלטינום זהה לטיפול בכל תכשיט יקר אחר. בעוד שהפלטינום מאוד חזקה, עדיין ישנו סיכוי שהטבעת עלולה להינזק. את טבעות הפלטינום יש לנקות עם חומר ניקוי פשוט לתכשיטים; אך ורק אנשי מקצוע רשאים להשתמש בחומרי ניקוי מתקדמים.

כמו טבעות אירוסין או נישואין אחרות, את טבעת הפלטינום יש לבדוק אצל איש מקצוע ולנקות אצל תכשיטן כל שישה עד שניים עשר חודשים. בנוסף, כאשר הטבעת לא נענדת, יש לאחסנה בבטחה בקופסת תכשיטים, עדיף בקופסה שמצוידת בבד רך.

5 ההבדלים העיקריים בין טבעות מזהב לבין לטבעות פלטינום

בחירה בין זהב לבן לפלטינום יכולה להיראות כבלתי אפשרית. יתכן ששמעת שפלטינום היא המתכת “הכי טובה”, אבל האם זה מספיק כדי להצדיק את המחיר הגבוה?

אנחנו רוצים שתחליט בעצמך! ישנם הרבה גורמים שונים שמבדילים בין שתי המתכות האלה. על פני השטח הן עשויות להיראות כזהות, אך למעשה הן מאוד שונות.

זיהינו את חמשת ההבדלים החשובים ביותר בין טבעות מזהב לבן לבין טבעות פלטינום שעליהם תרצה לדעת לפני שתקבל כל החלטה בנוגע לרכישת תכשיט:

1. טיפול בטווח הארוך

טעות נפוצה היא שעם הזמן זהב לבן ופלטינום יפגינו ביצועים זהים משום שהן נראות אותו הדבר בזמן הרכישה. זה מאוד רחוק מהאמת.

זהב לבן הוא מתכת לבנה ויפיפייה, ואנחנו ממליצים עליה לעתים קרובות, אך כל צרכן נבון צריך להכיר את החסרונות של המתכת הזאת כאשר היא מתיישנת. תכשיט מזהב לבן אינו עשוי מזהב טהור. כאשר הזהב הלבן מיוצר, נעשה ערבוב בין זהב צהוב לבין מתכות לבנות, כגון כסף, פלדיום או ניקל.

לאחר שהמתכות מעורבבות ביחד, תכשיט הזהב הלבן מצופה ברודיום כדי להעניק לו גימור לבן ומבריק יותר. זה מה שמעניק לתכשיט מזהב לבן מראה זהה לזה של תכשיט פלטינום כאשר שניהם חדשים.

עם זאת, חשוב מאוד להבין שעם הזמן ציפוי הרודיום יישחק והתכשיט יתחיל להציג את צבעו הצהוב הטבעי. כשזה יקרה, תצטרך שוב לצפותו ברודיום אצל תכשיטן. הדבר עשוי להתחיל להתרחש במהירות רבה למדי, בהסתמך על מידת הפעילות ותדירות ענידת התכשיט. ישנה מחויבות ארוכת טווח לתחזוקה של התכשיט בעת רכישה של זהב לבן.

לעומת זאת הפלטינום מתיישנת בצורה שונה. כדי שתכשיט ייחשב כעשוי מפלטינום, הוא מוכרח להכיל 95% או יותר של המתכת, מה שהופך אותה לאחת המתכות הטהורות והיקרות שקיימות.

עם הזמן, הפלטינום תדעך בצורה שונה. היא לא תהפוך לצהובה, כמו זהב צהוב; אבל היא תתחיל לאבד את הניצוץ שלה ותצבור פטינה טבעית (נפרט על כך בקרוב). למעשה אנשים מסוימים מעדיפים את המראה הזה משום שהוא מדגיש את ניצוץ היהלום ומעניק לו מראה זוהר יותר. בדומה לזהב לבן, ניתן להחזיר לחיים תכשיט מפלטינום אצל תכשיטן שיכול לשחזר את מצבו המקורי על ידי ליטוש פשוט.

2. עמידות ותוחלת חיים

זה לא סוד שפלטינום מתוארת בתור המתכת החזקה והעמידה ביותר עבור תכשיטים. הבה נתבונן ברעיון הזה בפירוט רב יותר. למעשה ישנו הבדל באופן שבו פלטינום וזהב מתמודדים עם שריטות. כאשר הזהב הלבן נשרט, הזהב מתגרד ונעלם.

כאשר פלטינום נשרטת, הפלטינום זזה ממקום אחד למקום אחר על הטבעת, והיא מפתחת משהו שמכונה גימור פטינה. סוג הגימור הזה יעניק לתכשיט מראה עתיק. ניתן להזיז את הפלטינום בחזרה למקומה בעזרת ליטוש משום שהמתכת לא נעלמת, כמו זהב לבן.

עמידותה של הפלטינום היא אחת מהנכסים החשובים ביותר שלה בתור מתכת יקרה. היא תעזור להחזיק את היהלום היקר במקומו לאורך כל החיים. למעשה, לעתים קרובות, נעשה שימוש בשיניים מפלטינום בטבעות שעשויות ממתכות פחות עמידות, כמו זהב לבן.

משום שפלטינום יכולה להתמודד עם שריטות ושחיקה, תכשיט מפלטינום יכול להחזיק מעמד במשך דורות. ניתן להחזיר בקלות תכשיט מפלטינום למצבו המקורי וניתן לשנות בקלות את גודלו או את מצבו אם הוא מועבר לאדם אחר.

3. הרכב

לרוב תמצא תכשיטים מזהב לבן במשקל של 14 קראט (58.3% זהב טהור) או 18 קראט (75% זהב טהור). הזהב יהיה מעורבב עם מתכות אחרות כדי ליצור סגסוגת שהיא חזקה יותר מזהב טהור (כלומר, 24 קראט).

טבעת יהלום במשקל 24 קראט נמכרת לעתים נדירות בשל הרכות שלה. לכן היא מעורבבת עם מתכות אחרות שמעניקות לה חוזק נוסף. לכן האפשרות של זהב לבן במשקל 18 קראט תהיה פחות עמידה משום שהיא קרובה יותר ל- 24 קראט.

פלטינום זאת מתכת מאוד חזקה וכבדה. אדם העונד תכשיט פלטינום יצטרך להחליט אם הוא יכול להתמודד עם מתכת כבדה כמו פלטינום או שיעדיף מתכת קלה יותר כמו זהב לבן. הדרך הכי טובה לבחון זאת היא בעזרת מדידת התכשיט, כדי לבדוק אם הוא כבד מדי ואם הדבר מפריע. פלטינום היא המתכת היקרה הצפופה ביותר שמוצעת לקנייה, לכן יש לקחת בחשבון את כל הגורמים האלה.

4. פוטנציאל  היפואלרגני

בעת השוואה בין מתכות, כדאי לחשוב גם על האפשרות שהמתכת עשויה לגרות את העור או לגרום לתגובה אלרגית. מתכות היפואלרגניות עוזרות להפחית את האפשרות של הופעת תגובה אלרגית בכך שהן משתמשות במעט חומרים בעלי פוטנציאל מגרה.

למעשה הפלטינום היא המתכת היקרה ההיפואלרגנית היחידה שניתן לרכוש, משום שהיא טהורה ב- 95%. משום שזהב לבן עשוי מתערובת של מתכות, חלק מהמתכות האלה עלולות לגרות את העור אם האדם רגיש במיוחד. אם ידוע לך על אלרגיות כלשהן או שאתה חושש מכך, תבחר בפלטינום.

5. עלות

אחת מנקודות המכירה הגדולות ביותר של זהב לבן על פני פלטינום היא המחיר. פלטינום כמעט תמיד תהיה יקרה יותר מזהב לבן משום שהיא פי 30 נדירה יותר ונכרית הרבה פחות מזהב. ליתר דיוק, מדי שנה נכרים 2,700 טונות של זהב בהשוואה ל- 80 טונות של פלטינום.

כמו כן, פלטינום צפופה יותר מזהב. בדיוק אותה הטבעת תשקול יותר אם תהיה עשויה מפלטינום בהשוואה לזהב. בנוסף, אותה הטבעת מפלטינום תהיה הרבה יותר יקרה משום שמתכות יקרות מתומחרות לפי משקל.

חלק מהגורמים האלה משחקים תפקיד משמעותי בהבדל המחיר בין פלטינום לזהב לבן. בהסתמך על מה שחשוב לך בטבעת, תצטרך לשקול את העלות ואת כלל היתרונות של כל אחת מהמתכות כדי להבין באמת מהי האפשרות הטובה ביותר עבורך.

עבור לחנות התכשיטים.

5/5 - (1 vote)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.