Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
זוג מאורס תקציב חתונה מומלץ

הצעות נישואין מיוחדות

 

הצעות נישואין בשלל דרכים מקוריות ורומנטיות

סיפור הצעות נישואין מלווה זוגות לאורך כל חייהם (לא להילחץ בבקשה). הצעתנו היא להשתמש ברעיונות הצעות הנישואין המקוריים הבאות, ואם תרצו, להוסיף להן ספין ייחודי משלכם.

אם טרם רכשת טבעת יהלומים, עבור לקטלוג הטבעות שלנו ותוכל להנות מטבעת אירוסין מעוצבת במחיר האטרקטיבי ביותר בישראל. צור קשר לפרטים נוספים והגעה לחנות במתחם הבורסה ליהלומים ברמת-גן.

הצעות נישואין ביתיות

  1. תאספו את כל החברים הטובים והמשפחה למסיבה בבית. בקשו מכמה מהם ללבוש מתחת לבגדים חולצות שהכנתם מראש (אפשר גם להחביא בלונים) כשעל כל חולצה מודפסת אות שיחד מרכיבות את הביטוי “התינשאי לי?”. ואז, במהלך המסיבה, תציע לה לצלם את כולכם בתמונה קבוצתית ותחשפו את הצעת האירוסין דרך עדשת המצלמה.
  2. איית את ההצעה שלך בעזרת מדבקות זוהרות בחושך על התקרה בחדר השינה. דאג להדליק את האור זמן מה לפני כן כדי שהחומר הזוהר יספוג מספיק תאורה. כבה את האורות, כנס למיטה, ותמתין לתגובה.
  3. רשום את הצעת הנישואין על המדרכה בפתח הבית בעזרת גיר לבן או צבעוני.
  4. תרכיב את הצעת הנישואין שלך במכתב מאולתר מאותיות מורכבות מחומרים וחלקיקי אביזרים בעלי ערך לשניכם. תפתיע את בת הזוג עם היצירה בעבודה, בבית או בפארק ציבורי. אם יש לך ידיים שמאליות, תמיד תוכל לשכור מישהו שיצייר את ההצעה בגרפיטי בענק (על בריסטול! לא על קירות פרטיים או ציבוריים!).

 

קטלוג טבעות אירוסין לפי קטגוריה

 

טבעת אירוסין כבר קנית? עוד לא? פנה אלינו להצעת מחיר על יהלום איכותי משובץ בטבעת מרשימה היישר מהבורה ליהלומים ברמת גן

רעיונות להצעות נישואין פומביות מרגשות

  1. בחר מקום אהוב על בת הזוג – בין אם זו מזרקה מפורסמת, גג בית מלון ידוע, אנדרטה או פארק לאומי – שבעל משמעות עבור שניכם. כשהגעתם לשם, בקש מעובר אורח לצלם אתכם יחד, ובמקום להערך להצטלם, כרע ברך.
  2. שכור מקהלה, תזמורת או להקה שתופיע ותפתיע את הכלה לעתיד בנגינת השיר האהוב עליה בפארק או מקום ציבורי כלשהו. למגע אישי של ממש, בקש מהמבצעים לשלב בשיר את שמה של הכלה המיועדת.
  3. ארגן הצעת נישואין בהפתעה עם קריקטוריסט רחוב. בקש מהקריקטוריסט מראש לשרטט תמונה שלכם עם בועות שיחה כשאתה שואל “התינשאי לי?” והיא עונה כמובן “כן!”
  4. שלח את ארוסתך לעתיד התמימה למסע “ציד אוצרות” שמסתיים בהצעת הנישואין שלך. תוכל להתחיל עם רמז בבית (בצורת מכתב בכתב ידך למשל) שמוביל לסיור בנקודות המשמעותיות ביותר עבורכם בכל העיר.
  5. צאו לבילוי במועדון ובקש מהדי.ג’יי להעביר לך את המיקרופון שתוכל להקדיש לאהובתך שיר ולהציע לה להתחתן.
  6. שכור מטוס שיכתוב את הצעת הנישואין שלך בשמי הארץ לעיני כולם.
  7. תקדיש דף שלם בעיתון או מקומון להצעת הנישואין שלך בכתבה, ואז בחר מקום ויום “להתעדכן באקטואליה” עם בת הזוג. במקום, תוכל להציע נישואין בשידור רדיו – רק תוודא שהיא מאזינה כמובן.

גבר ואשה אירוסין נרותרעיונות הצעות נישואין בחופשה

  1. תכנן חופשת פתע חלומית לשניכם. כשאתם בטיסה, השתמש באמצעי הכריזה (אחרי שסיכמת על כך מראש עם צוות המטוס כמובן) ותציע נישואין בגובה 35 אלף רגל.
  2. בחופשה, שכור קטנוע או אופנוע לסייר בעיר והזמן את הארוסה לעתיד להצטרף. תזכיר לה לחבוש את הקסדה כשטבעת האירוסין בתוך הקופסה מוצמדת לפנים הקסדה. אחרי שהיא תגיד כן, תוכלו לסייר ברחבי העיר ולחגוג.
  3. לכו לחוף הים ובנו ארמון מחול ביחד (במרחק בטוח מהמים!) כשבת הזוג לא מסתכלת, הניחו את הטבעת על המגדל הגבוה ביותר בארמון.
  4. אחרי יום ארוך של טיול, שתו משהו בבר של המלון. כשמגיע הזמן ללכת, דאג שחדר המלון שלכם יאובזר בוורדים, נרות ושמפניה – כל מה שצריך להפתעה רומנטית ומושלמת.
  5. תכנן מספר שעות של חופש מפנק על “יאכטה גלי נעמה” המפוארת העוגנת במרינה הרצליה, עליה יפיקו לך הצעת נישואין מדהימה ומפתיעה בלב הים בשקיעה.

הצעות נישואין בבית

  1. מלא חדר שתבחר בתמונות זיכרון של מערכת היחסים שלכם; תוכל לתלות אותן זו לצד זו ולכסות את כל הקירות. אזהרה: ההפתעה עלולה לגרום לאיבוד שיווי משקל ועילפון.
  2. כבה את כל האורות בבית וצור שביל של נרות שמובילות למעגל נרות סביב טבעת אירוסין משובצת יהלום.
  3. נסה להלביש את טבעת האירוסין על האצבע של כלתך לעתיד בזמן שהיא ישנה. ואז, תעשה לה השכמה רומנטית עם שמפניה ותותים בקצפת.
  4. קשור סרט קטיפה אדום מנקודה אחת בבית לאחרת. תצמיד לסרט פתקים, תמונות, חפצים קטנים וכל מה שמעלה זכרונות של תקופת מערכת היחסים שלכם. תמתין בקצה הסרט עם טבעת אירוסין, בכריעת ברך ושאל אותה אם היא רוצה להתחתן.
  5. בשל לארוסתך לעתיד ארוחת 5 כוכבים שכוללת את כל המאכלים האהובים עליה, או לחילופין שכור שף פרטי ללילה. תציע נישואין במהלך הקינוח.
  6. הזמן פאזל בהזמנה אישית שמורכב מהתמונה שלך מחזיק טבעת אירוסין בקופסה והמילים “התינשאי לי?” ביום גשום, תציע להרכיב איתה את הפאזל, וכשהרכבתם מספיק מהפאזל והמסר ברור, זה הזמן לשלוף את הטבעת ולהציע!

הצעות נישואין טכניות

  1. תוסיפו הצעת נישואין מותאמת אישית לרשימת השירים בפלייליסט שלה ב- iTunes. לחילופין, תוכלו להקליט פודקאסט בלתי צפוי.
  2. צור דף אינטרנט פשוט בו כתובה הצעת הנישואין בדרך גרפית מעניינת, ותשאיר רמזים מפלילים לבת הזוג שמרמזים על “בגידה”, כשברמזים מופיעה כתובת האתר. אחרי ההפתעה, תוכלו לעצב את האתר ביחד מחדש, בו תכריזו על האירוסין שלכם (תוכלו לשלב בדף תמונות של בן או בת הזוג המופתעים) – אל תאמרו לאף אחד דבר, ושלחו את כתובת האתר למייל של חברים ומשפחה.

הצעות נישואין טעימות

  1. הפכו את הקופסה של טבעת האירוסין לאחת מהמנות לבחירה על מגש הקינוחים במסעדה האהובה עליכם.
  2. תרכיבו סלסלת מתנות ופינוקים – כמו שוקלדים, פירות טריים וקפה – והסתירו את הטבעת בין כל המתנות (מיותר לציין שחשוב שהטבעת תהיה ארוזה בקופסה שלה שלא תלך לאיבוד כן..).
  3. בקשו מצוות המטבח או השף לעטר את צלחת הקינוח עם הכיתוב “התינשאי לי?” ברוטב שוקולד.
  4. בקשו מהקונדיטור שלכם להכין עוגה בהתאמה אישית עם כיתוב בציפוי. אז, בקשו ממנו להציג את העוגה בחלון הראווה של הקונדיטוריה וקחו את בן או בת הזוג לטיול “שבמקרה” עובר ליד חלון הראווה. תציעו אירוסין במקום וקחו את העוגה הביתה לחלוק עם משפחה וחברים ולחגוג את האירוע.

הצעות נישואין במקומות העבודה

  1. התגנבו לתוך משרדה או כיתת הארוסה המיועדת, לפני שהיא מגיעה בבוקר, וכתבו את הצעת הנישואין על שולחן העבודה או הלוח. הישארו במסתור עד שהיא תגיע.
  2. בשיתוף פעולה עם עמיתי העבודה של ארוסתך לעתיד, בקש מהם לקבוע פגישה דחופה של הדקה ה-90 בסוף יום העבודה. תצוץ באמצע הפגישה עם הטבעת וכרע ברך.

הצעות נישואין מתועדות במצלמה

  1. שכור צלם מקצועי שיתעד את הצעתך, אבל תגיד לבת זוגך שזכית בהגרלת צילום זוגי רומנטי. תתלבשו יפה, צאו לצילומים ותציע את ההצעה באמצע הצילום. הצלם יתעד כל שניה מתגובתה של בת הזוג לקולאז’ תמונות רומנטי להפליא.
  2. בחר מקום מושלם להצעת נישואין ובקש מצלם ששכרת להתחבא ולצלם (יכול להיות גם חבר או משפחה שמצלם ברמה מקצועית).

הצעות נישואין משעשעות

  1. זייפו הריסת הפתעה בבקשת גודל היקף האצבע של בת הזוג – “לשכוח” על שולחן האוכל תרשים של טבעות והיקפי אצבעות זו דרך אחת לזייף. כשהיא תאשים אותך בהריסת ההפתעה ושהיא יודעת שאתה מחפש טבעת, שלוף את הטבעת שכבר רכשת, כרע בך ותציע לה להינשא לך.
  2. עטוף קרטון אריזה של מקרר כמתנה מפוארת ותצמיד אליו פתק בו כתוב “המתנה שבקופסה היא לכל החיים”. ואז, “שלח” את עצמך לפתח הבית, דפוק בדלת ותמתין לה בתוך הקופסה עם הטבעת.
  3. הפוך את טבעת האירוסין להפתעה שבתוך ביצת קינדר.
  4. שחזר סצנה מסרט רומנטי אהוב עליה. אם הסרט הוא “אישה יפה” למשל, שכור לימוזינה לבנה, תצוץ דרך הגג הנפתח עם זר פרחים ביד ותכריז על אהבתך.

הצעות נישואין לסתיו ולחורף

  1. גרוף את העלים שבחצר הבית לאיית את הצעת הנישואין שלך.
  2. בתקופת החגים, תשתמש במנורות לאיית את הצעת הנישואין שלך ממול לבית או במרפסת. כשמגיע הערב ומחשיך, הדלקת האורות תחשוף את ההצעה.
  3. קח את בת הזוג לטיול בחורשה. תציע לה להעיף יחד עפיפון כשבחלקו הפנימי כתובה הצעתך.

הצעות נישואין לאביב ולקיץ

  1. הצעת נישואין בגן בוטני כאשר הכל פורח מסביב ומריח חיים תמיד מרגיש מושלם.
  2. בקש מחבר או בן משפחה לערוך מצע פיקניק – כולל יין וגבינות כמובן. ואז, תמציא תירוץ לעבור דרך האזור בו הוקם הפיקניק בו תציע את הצעת הנישואין.
  3. מטר מטאורים או ליקוי ירח הם תזמון רומנטי להצעת נישואין. אם מועד הצעתך קרובה לאירוע שכזה, דחה את המועד ותציע תחת שמי אירוע קוסמי נדיר.
  4. תציע לבת הזוג טיול קטיף פירות יער בטבע. כשאתם בחוץ וכל אחד עסוק בקטיף, תצעק לבת הזוג שמצאת את הפרי המושלם ביותר ושהיא חייבת לבוא לראות. במקום הפרי, היא תמצא אותך מחזיק טבעת.
  5. בלילה שלפני בילוי משותף בחוף הים, כתוב שיר אהבה קצר על פיסת נייר וגלגל אותו לתוך בקבוק עתיק אטום בפקק. קבור את הבקבוק היטב בחול באזור שאתה יודע שיהיה נקי מאנשים. כשתלכו לים, דאג לשבת ליד הבקבוק הקבור, תגיד לבת הזוג שמצאת משהו ושתעזור לך לחפור. תהיה מוכן עם הטבעת.

הצעות נישואין עם מסיבת הפתעה

  1. ביום ההולדת של בת הזוג, תכנן “מסיבת הפתעה” ואז תעמיד פנים שהרסת אותה כשתגיעו למסיבה מוקדם ולא יהיה שם אף אחד. ההפתעה האמיתית תהיה שתציע לה וכל החברים והמשפחה יצוצו ממקום המסתור.
  2. תכנן את הצעת הנישואין שלך בפארק כשחברים ומשפחה מופיעים קצת אחרי שהצעת לחגיגת האירוע בחיק הטבע.

הצעות נישואין בחגים

  1. בערב ראש השנה, תחמקו יחד למקום רומנטי וקצת לפני חצות, תציע נישואין בתחילת השנה החדשה ותחגגו עם הרבה נשיקות ושמפניה.
  2. תפתיע את בת הזוג עם חיית מחמד שתמיד רציתם יחד (ארנב, חתול, גור כלב) וקשור את הטבעת סביב צווארה. לחילופין תוכל להשתמש בבובת חיה, אבל זה פחות חמוד.
  3. בימים שלפני יום האהבה, פזר מכתבי אהבה קצרים בבית, קצת בכל יום. ואז, ביום האהבה עצמו, תן לבת הזוג קופסת שוקולדים כשבמרכזה, לא טעית, טבעת האירוסין.

מקווים שהצעת הנישואין שלכם תהיה מקורית בדרכה ואירוע בלתי נשכח.

זקוק לטבעת אירוסין? מעוניין בהצעת מחיר? צור עמנו קשר, תכשיטי אפולו.

4.8/5 - (26 votes)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.