Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
טבעות יהלומים מיוחדות

טבעות יהלומים מיוחדות שאסור לך לפספס!

טבעות יהלומים מיוחדות: דגם RIBBON

טבעת אירוסין מושלמת מעוצבת בצורת טוויסט, זרועות הטבעת משובצות יהלומים קטנים חובקות את היהלום המרכזי ומקנות מראה עשיר ומנצנץ למרחקים

את הטבעת ניתן להזמין בהתאמה אישית מלאה, במיוחד עבורכם.
את הטבעת ניתן להזמין בשיבוץ יהלומים טבעיים, יהלומי מעבדה או מוסונייט לבחירתכם
ניתן לשלב אבני חן צבעוניות לבקשתכם
כמובן ניתן לבחור כל צבע זהב: זהב צהוב\זהב ורוד\זהב לבן 14K/18K
לייעוץ, המלצות והצעות מחיר יש ליצור קשר ונשמח לעזור.

RIBBON

ויש גם טבעות אירוסין בסגנון טוויסט תחת השמות: מרקיזה, TRIXY, MIRAGE, BOLT, PETIT, קלאסיק טוויסט ועוד.

לטבעות בסגנון טוויסט יש טוויסט מיוחד. איזו הפתעה, קריצה, הברקה מיוחדת במינה בעיצוב ולכן הן נקראות טוויסט. זה כאילו שהמעצב התכוון לדבר אחד, ובהשראת העיצוב הוא הלך לכיוון אחר. את הטוויסט הזה רואים בכל טבעת הוא זוהר ונוצץ ומעניק לה ייחוד.

טבעות יהלום בסגנון וינטאג’

המאפיין את תכשיטי הוינטאג’ כמו בכל פריט משנות ה-50 עד ה-70, הם הירידה לפרטי פרטים, הקפדה על חומרי גלם איכותיים. עיצובים ללא פשרות ומקוריות בולטת לעין. גם טבעות יהלום המעוצבות היום בסגנון הוינטאג’ נעשות תחת אותה קפדנות חסרת פשרות כמו בתקופת הוינטאג’ עצמה. הן גדושות בפרטים קטנים שבעבר נעשו בעבודת יד והיום בטכנולוגיה מתקדמת. אלה הן טבעות שנראות לכאורה מאוד פשוטות, אבל יש עליהן המון פרטים שהופכים אותן למקושטות ומיוחדות במינן ונראות מאוד מושקעות בהקפדה יתרה.

טבעות יהלום וינטאג’ נכנסות לקטגוריה של טבעות יהלומים מיוחדות והמיוחד בהן הוא ריבוי הפרטים הקטנים בכל טבעת. הן נראות מושקעות מאוד אבל מצד שני משדרות הרמוניה ופשטות יוצאי דופן.

במשפחה זו אפשר למצוא טבעת יהלומים Marlee. טבעת Marlee מיועדת לאישה המיוחדת שאוהבת את הטבעת שלה גדולה ומרשימה ויחד עם זאת רכה ומנצנצת במבט חטוף כולה נוצצת מיהלומים, שמתמקדים מבחינים בעיצוב הוינטאג’. יהלום אובל 1.50ct מעוטרת בעוד 6 יהלומים מצידיה.

*ניתן לשבץ יהלום מעבדה בדרגת איכות F\VS עם תעודה גמולוגית IGI.

Marlee

עוד טבעת מיוחדת היא טבעת GALA.

זוהי ללא ספק טבעת One of a kind מיוחדת מאד, מיוצרת בהתאמה אישית לכל אחת בהתאם למידות שמתאימות אך ורק לה.

משובצת יהלום בחיתוך אובל במשקל 1.50ct ומסביב מעוטרת ככתר ביהלומים בחיתוך טרפז ויהלומים עגולים במשקל כולל של כ 0.72ct

הטבעת על היד כמו כתר מלכותי, יוקרתית ואצילית מאד!

GALA

טבעות יהלומים מיוחדות וצבעוניות

ברף טבעות יהלומים מיוחדות, נכללות היום טבעות עם יהלומים לא לבנים אלא צבעוניים. אלה יהלומים טבעיים אבל בעוד שהיהלומים השקופים שיודעים איך לשבור את האור, הם הכי יקרים והכי נחשבים, נוצרים בעמקי האדמה גם יהלומים במגוון עצום של צבעים שבשיבוץ נכון בטעות הופכים לתכשיטים מדהימים ביופיים.

צבע של יהלום נקבע לפי סקאלה מסוימת. הצבעים המיוחדים נקראים בעגה המקצועית ABC. עוצמת הצבעים המיוחדים מדורגת לפי הסדר הבא: פנסי לייט, זהו יהלום בגוון מאוד עדין של צבע כלשהו. (לא לבן). אחריו יש פנסי קולוד- זהו יהלום שיש לו מאפייני צבע ברורים אבל הם אינם אחידים על פני כל היהלום. פנסי אינטנס זהו יהלום בגוון עז הממלא את כל חלקי היהלום. פנסי ויוויד הוא יהלום בעל צבע חזק מאוד ואלה נדירים ביותר.

הגורם לצבעו המיוחד של היהלום הוא הגיאולוגיה של האדמה בתוכה הוא נוצר. באוסטרליה לשל יש מכרה בשם ארגייל שהוא אחראי ל-90% מהיהלומים הוורודים בעולם.

טבעת יהלומים “Cocktail Ring” היא טבעת מיוחדת במינה, משובצת במגוון צבעים וצורות. כשמה כן היא טבעת קוקטייל חגיגית מעוצבת עם אבן חן טיפה אמטיסט סגולה לידו יהלום שחור בחיתוך מרובע (פרינסס) ומצדדיו יהלומים לבנים למראה עשיר ומנצנץ.

ניתן לבחור כל אבן חן אחר ו\או ביהלום לבן.

Cocktail Ring

תכירו את טבעת היהלום השחור BLACK SOPHIA. טבעת יהלומים מיוחדת משובצת יהלום שחור בצורת קושן מרובע במסגרת יהלומים לבנים ועגולים מסביב.

BLACK SOPHIA

תכשיטי יהלומים שחורים

“DIAS”, MIKA, PORUS, HONOS ועוד, הם שמות טבעות יהלום שחור מסדרת טבעות יהלומים מיוחדות במינן. שמם של היהלומים המעטרים את הטבעות הלל הוא “קרבונדו”. בשנים האחרונות יש לו ביקוש גבוה, כי צבע שחור תמיד באופנה ויש המוצאים כי יהלום שחור לא פחות יפה מיהלום לבן, יש בו משהו מאוד דרמטי וחד ממש כמו אהבה…

יהלום שחור הוא היהלום הכי קשיח בטבע. המקור שלו הוא בברזיל בה הוא התגלה לראשונה בשנת 1843. פירוש המילה קרבונדו הוא – מפוחם. הו עשוי מחומר בשם פולי קריסטלי ויש לו גביעים זעירים ואף הוא גביש בלתי ניתן לליטוש בעל קשרים פנימיים. בסלעי מגמה בהם יש יהלומים לבנים אין יהלומים שחורים. יש להם קליפה מבריקה לעתים רק בצדם האחד והוא נכרה בעיקר במכרות של מדינת באיה בברזיל אבל לא רק בה. גם באגנולה שם מכנים אותו “קרבון” בדרום אפריקה ועוד.

טבעת יהלום שחור היא בחירה מצוינת לאישה שאוהבים, חושנית ויפה.

מחפשים טבעות מעוצבות וייחודיות? הגעתם למקום הנכון. אנו בתכשיטי אפולו מבטיחים סטנדרט גבוהה ביותר של איכות, גימור ועיצוב. לפרטים נוספים והתרשמות מקטלוג הטבעות המעוצבות המלא שלנו, צרו קשר עוד היום!

שאלות ותשובות בנושא טבעות יהלומים מיוחדות

האם יש לכם את כל סוגי התכשיטים או רק טבעות יהלומים?

בהחלט. אצלנו ניתן למצוא כל תכשיט ואף לעצב בהתאמה אישית מלאה.

האם יש לכם יהלומי מעבדה?

כן, ניתן להזמין את רוב סוגי התכשיטים משובצים יהלומים טבעיים או יהלומי מעבדה לבחירת הלקוח.

כמה עולה טבעת יהלומים בעיצוב אישי?

תלוי בסוג הטבעת ובקושי העיצובי. התאמה אישית יכולה להיות חלק מהשירות או בתוספת תשלום. להצעת מחיר מדויקת יותר ראשית עלינו להבין באיזה סוג עיצוב מדובר.

האם יש לכם רק יהלומים או אבנים נוספות?

אצלנו באפולו תוכלו למצוא מגוון אבני חן, החל מיהלומים טבעיים, יהלומי מעבדה ועד אבני ספיר, אמרלד ועוד.

יש לכם חנות פיזית?

כמובן. ניתן להגיע לחנות התכשיטים שלנו במתחם הבורסה ברמת גן ולהתרשם ממגוון התכשיטים שלנו. חשוב לציין שלא כל הדגמים מופיעים באתר.

5/5 - (2 votes)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.