Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
טבעת אירוסין עדינה 1 קראט קלאסית כולל שיבוץ בצדדים

טבעות יהלומים להצעות נישואין

טבעות יהלומים להצעת נישואין

מחפשים טבעות אירוסין מיוחדות? הגעתם למקום הנכון. Sophia Fine Jewelry מבית אפולו תכשיטי יהלומים, מביאה לך את המילה האחרונה באופנת תכשיטי היהלומים המעוצבים. אצלנו ניתן למצוא טבעות יהלומים מוכנות, כמו גם טבעות אירוסין בהתאמה אישית מלאה.

לפרטים נוספים, תיאום פגישה והצעות מחיר, צרו עמנו קשר עוד היום: 0723901200

אימייל: info@apollodiamonds.co.il

 

לא מצאתם את מה שחיפשתם?
לא הכל מופיע באתר, צרו קשר!

הצוות שלנו עומד לרשותכם.

מה עומד מאחורי רעיון טבעות יהלומים להצעות נישואין?

הרעיון של מתן טבעת כסימן אירוסין אינו דבר חדש במיוחד. הרומאים היו ידועים בהחלפת טבעות אירוסין מיהלומים ובתקופות מאוחרות יותר הם החליפו אותם בטבעות מזהב. הפופולריות של טבעות אירוסין התעצמה במשך מאות השנים לפני שהגיע לגבהים חדשים במאה ה -12, כאשר האפיפיור אינוצנטיוס השלישי הכתיב כמה כללי יסוד חדשים לגבי חתונות. כל החתונות היו צריכות להתרחש בכנסייה, והכלה הייתה חייבת לקבל טבעת. בנוסף לכך, זוגות נאלצו להמתין תקופה בין האירוסין והנישואין שלהם. האריסטוקרטים אירופיים התחילו לתת טבעות אירוסין לבנות הזוג שלהם בזמן שהם ספרו לאחור את הימים עד שהם יכולים להינשא למעשה.

טבעות אירוסין לא בדיוק היו מצרך לחתונה כפי שהם היום. באנגליה, היה מנהג בו הגבר והאישה היו שוברים פיסת זהב או כסף וכל אחד מהם היה שומר חצי, לאחר מכן הם היו שותים כוס יין ותקופת האירוסין הייתה מתחילה. בעוד טבעות אירוסין קיימות כבר כמה מאות שנים, יהלומים הם תוספת מאוחרת למדי למסיבה. במשך שנים רבות, פשוט לא היו כל כך הרבה יהלומים בשוק העולמי, כך שטבעות אירוסין משובצות יהלומים היו די נדירות. הארכידוכס מקסימיליאן מאוסטריה נתן למרי של בורגונדי בשנת 1477 טבעת מיהלומים, אך זה היה מקראה די חריג. (מקור כאן).

למרות המקראה הזה, טבעות מיהלומים היו די נדירות ודברים נשארו די שקטים בחזית היהלומים עד סוף המאה ה -19.

בשנת 1870, לעומת זאת, כורים החלו לגלות מקורות עצומים של יהלומים בדרום אפריקה, ויהלומים התחילו להציף את השווקים בעולם. יהלומים הפכו מלהיות פנינה נדירה לסחורה די נפוצה. בשנת 1888 מספר כורים גדולים בדרום אפריקה התמזגו יחד כדי ליצור את “דה בירס” Consolidated Mines בע”מ.  המיזוג יצר קרטל שיכול לשלוט על זרימת יהלומים ביעילות מדרום אפריקה על לשווקים בעולם. כמו שיהלומים הפכו לפופולאריים יותר ויקרים יותר, השימוש שלהן בטבעות אירוסין החלה גם לעלות.

יהלומים הם לנצח. ממתי?

איך היהלומים הפכו לחלק בלתי נפרד מתהליך הנישואין? תלוי מאיזה נקודת מבט מסתכלים, אפשר להודות או להאשים את  “דה בירס” בזה. בעוד אנו עשויים לחשוב על טבעות אירוסין עם יהלומים כמסורת עתיקה, זה באמת רק התוצאה הסופית של תוכנית שיווק מבריקה ש”דה בירס” השיקה בסוף 1930.

בשנת 1938, המנהלים של “דה בירס” היו קצת במטח. הביקוש והמחירים של היהלומים היו בירידה איטית. הכלכלה הובילה צרכנים להעדיף טבעות צנועות וזולות יותר שכללו טבעות ממתכת ולא אבני חן. “דה בירס” ראתה את הירידה בביקוש ופנתה למשרד הפרסום בניו יורק N.W. Ayer כדאי לקבל עזרה בשכנוע העם האמריקאי שהם זקוקים נואשות ליהלומים.

המהלך הזה היה ללא ספק אחד המהלכים היעילים ביותר בכל הזמנים. N.W. Ayer גייסה את כל הכוכבים הגדולים של הוליווד במסע פרסום ושכנע אותם ללבוש יהלומים. בנוסף הם עודדו מעצבי אופנה מובילים לדבר על טבעות יהלומים כמגמה עולה וטרנדית. התוכנית עבדה להפליא; מכירות יהלומים בשלוש שנים הבאות זינקה ביותר מ -50 אחוזים.

תוצאות אלו בהחלט היו מעודדות לתעשיית היהלומים, ובשנת 1947, הקופירייטר פרנסס גרטי פרסם את  הסיסמה “יהלומים הם לנצח”. הסלוגן הזה עזר להדגיש את המשמעות של היהלומים כסמל סטטוס ואות של אהבה. המכירות של טבעות אירוסין מיהלומים הגיעו לשיאים חדשים ותוך 20 שנה, 80 אחוזי מהכלות האמריקניות ענדו טבעת אירוסין עם יהלום.

האם את צריכה לתת את הטבעת בחזרה?

עם כל כך הרבה כסף שמסתובב, טבעת אירוסין הפכה לסימן של אהבה ויוקרה. מטבע הדברים, כאשר הנשואים לא מצליחים, שני הצדדים רוצים בסופו של דבר את היהלום. זה היה נראה אדיב עבור מי משמסיים את ההתקשרות לתת לצד השני בחזרה את הטבעת, אבל המצב הוא בדרך כלל לא כל כך פשוט.

טבעות מיהלומים הוא נושא קצת מסובך מבחינה משפטית והחוקים השולטים לגבי מי מקבל אותו לאחר שהנישואין מתפרקים משתנים בהתאם למדינה. במדינות מסוימות, כמו ניו יורק, טוענים כי הטבעת היא “מתנה על תנאי”, כלומר היא ניתנת בתנאי שהנישואים מחזיקים. מדינות אחרות, כמו מונטנה, לא ניתן לקחת באופן חוקי בחזרה טבעת יהלומים שנמסרה.

בהתחשב בכל כאבי הראש והמניפולציות השיווקיות האלו, למה בעצם בכלל לקנות טבעת אירוסין מיהלומים מלכתחילה? יו”ר “דה בירס” ניקי אופנהיימר כנראה סיכם את זה הכי טוב ב -1999 כשאמר, “יהלומים הם חסרי ערך באופן מהותי, למעט הצורך הפסיכולוגי העמוק שהם ממלאים.”

מקור: http://mentalfloss.com/article/26619/why-engagement-rings-are-made-diamonds

אפשר היה לחשוב שכל זה לא מספיק? קיימת גם אובססיה חברתית סביב הנושא. חיפוש מהיר בגוגל מגלה כי לסיארה וקים קרדשיאן יש טבעת יהלומים דומה, הגבר הממוצע ישלם כ5000 שקל ויותר על טבעות אירוסין לאשתו המיועדת. הטירוף גם מגיע קרוב לבית. אחת השאלות הראשונות שמדאיג אנשים כשהם שומעים שמישהו מאורס, הוא נושא הטבעת. לפעמים, יש תהליך של שיפוט והשוואה, וזה לא תמיד על גודל וסגנון: הנושא יכול אפילו להיות יותר מעורר מחלוקת מזה, כמו כמה כסף הוציאו  X על טבעת האירוסין. אמירות כמו  “אני לא מאמין ש x הוציא רק x על טבעת האירוסין שלי” נאמר לעיתים בתכיפות.

מקור: http://www.thejournal.ie/readme/engagement-rings-should-you-wear-one-split-the-cost-1169011-Nov2013

יש שיגידו שטבעת אירוסין מסמלות מחויבות לכל החיים. ישנם, כמובן, נשים יותר מעשיות שלא צריכות אסימון מסוג זה.

אפילו נעשה מחק שסקר כ3,000 זוגות הטרוסקסואלים ומצא כי “קיים קשר הפוך בין משך הנישואין להוצאה על טבעת האירוסין” המחקר הראה כי, מי שהוציא על טבעת אירוסין בין 10 אלפים ל15 אלף שקל היה להם כ 30% סיכוי גבוה יותר להתגרש.

מה הסיבה? למרות שהמחקר לא מצא סיבתיות ישירה, החוקרים טענו שקיים קשר בין הוצאות על טבעת האירוסין ופירוק הנישואין.

מקור: https://mic.com/articles/104996/the-truth-about-engagement-rings-diamond-companies-don-t-want-you-to-know#.Em2PtBRQg

מחפשים טבעת יהלום במחיר שפוי? חנות תכשיטי אפולו במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, מציעה לכם להגיע ולהתרשם ממגוון טבעות יהלומים מעוצבות.

לפרטים נוספים, תיאום פגישה והצעות מחיר, צרו עמנו קשר עוד היום: 0723901200

טבעות להצעת נישואין – שאלות ותשובות

איזו טבעת מומלצת להצעת נישואין?

עבור מי שמחפש תשובות לשאלה כזו, לרוב נמליץ על טבעת אירוסין עדינה ומסורתית הכוללת חישוק ויהלום מרכזי בלבד המוכרת בשם טבעת סוליטר.

מה המחיר של טבעת אירוסין?

טבעות אירוסין מגיעות במגוון אדיר של סוגים, צבעים ואיכויות. באתר אפולו תכשיטים ניתן למצוא טבעת אירוסין לכל כיס, החל מאלפיי שקלים בודדים ועד עשרות אלפיי שקלים. מומלץ ליצור קשר לייעוץ אישי והצעת מחיר מדויקת יותר.

האם טבעת להצעת נישואין חייבת להיות משובצת יהלום?

אם כי הדבר אינו מקובל, ניתן בהחלט לשבץ בטבעת להצעת נישואין אבן חן מכל סוג, לאו דווקא יהלום.

האם ניתן להחליף טבעת אירוסין?

ברוב המקרים ניתן בהחלט, בכפוף למדיניות ההחלפות וההחזרות.מה קורה אם הטבעת לא במידה הנכונה? תמיד מומלץ להצטייד מראש במידה הנכונה של הטבעת. עם זאת, ניתן להחליף או להקטין ולהגדיל במידת הצורך.

5/5 - (1 vote)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.