Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
טבעות אירוסין בעיצוב אישי

טבעות אירוסין בעיצוב אישי

 

מעוניין לרכוש תכשיט מעוצב באופן אישי?

מהו התהליך?

מחפשים טבעות אירוסין בעיצוב אישי? טבעת אבן חן שפוגעת בדיוק לטעמכם? אנו מזמינים אותך לקבוע פגישת ייעוץ אישי מקדים עם סופיה, שתלווה אותך משלב ההכוונה הראשונית לאורך כל הדרך, עד לתוצאה הסופית ולשביעות רצונך המלא.

מעוניינים בעיצוב אישי לתכשיט התפור למידותיכם? קראו על החוויה מפי שנטי גידרון – בלוגרית אופנה וביוטי, לחצו כאן

פגישת ייעוץ אישי מקדים עם סופיה

בראש ובראשונה סופיה תקשיב לך ולמטרה לשמה את\ה רוכש את התכשיט. אם מדובר בטבעת אירוסין, היא תשמח ללמוד על הסגנון של הבחורה המיועדת, כדי לדעת להתאים לה את הטבעת המושלמת ביותר עבורה.

סופיה תקשיב לחלומות, לרעיונות ולהעדפות שלך, תציע לך דגמים מסוימים ואף תשרבט סקיצות שונות להמחשתם. היא תתרום מניסיונה המקצועי על מנת לגבש את הרעיון ולהפוך אותו למציאות.

בשלב הזה הלקוח מקבל הסבר פרטני לגבי היהלום המבוקש, רמות הניקיון, הצבע וצורות החיתוך הקיימות והדרכה שתסייע בבחירת היהלום המתאים תוך התחשבות בצרכים וביכולת האישית של כל אחד.

סקיצה, מודליזציה והדמיות

לאחר שנעשתה הסקיצה הראשונית והתגבש הרעיון ניתן לעבור לשלב הבא: בניית מודל תלת ממדי בתכנה החדשנית ופורצת הדרך Rhino. מדובר בתוכנה פורצת דרך לעיצוב, המאפשרת לתכנן דגם תלת ממדי של התכשיט הרצוי, ברמת דיוק גבוה, ולהדפיסו באמצעות מדפסת תלת מימד.

תהליך זה מאפשר לך לראות באופן מוחשי, כבר בשלב העיצוב על גבי צג המחשב, ואחרי כן בדגם הממשי שהודפס בשעווה עבורך במיוחד – את צורת התכשיט המבוקשת.

סופיה הינה המודליסטית הראשית של החברה אך למרות יתרונותיה החדשניים  של תכנת ה-“Rhino” עדיין ישנם תכשיטים מסוימים ועדינים שנכון יותר לעצבם בעבודת יד, בשיטת צורפות שאף מכונה או מחשב לא יכולים להחליף. לצידנו מיטב הצורפים והמומחים הגדולים ביותר בתעשייה, אשר מייצרים תכשיטים בהתאם לדרישות הייצור שלנו.

לאחר סיומו של בניית המודל בתכנת ה- “Rhino”, מגיע שלב אישור מצד הלקוח אחרי שראה הדמיות שמאד קרובות למציאות. שלב אישור הסקיצה מאפשר ללקוח לבדוק את הדגם של התכשיט עוד בטרם נוצק ממתכות יקרות ולוודא שהוא אכן עומד בסטנדרטים הרצויים, מבחינת עיצוב, סגנון ומידות נכונות. זה הזמן והמקום המתאימים לשנות ולתקן, לראות פרופורציות ושילובים.

הדפסת המודל ויציקה בזהב

אישרתם את הסקיצה הראשונית, מצוין! מתקדמים לעבר הגשמת החלום, ויוצרים את התכשיט הייחודי והבלעדי שלכם יש מאין. מעבירים את המודל למדפסת תלת מימד חדשנית, אשר מדפיסה את המוצר באמצעות חומר קשיח מיוחד הדומה לשעווה.

לאחר הדפסתו יישלח התכשיט ליציקה לפי המתכת הרצויה לכם. המתכת האידיאלית לייצור תכשיטים היא זהב, על סוגיו השונים – זהב לבן, צהוב או אדום, וכמובן לבחירתכם מתכות בסגסוגות שונות, כגון: K14 או K18.

טבעות אירוסין בעיצוב אישי - סופיהצורפות ושיבוץ יהלומים ואבנים יקרות

כל תכשיט מגיע הישר מבית היציקה לצורפים המקצועיים והמיומנים שלנו שעובדים על התכשיטים שלכם בתשומת לב ובקפדנות. עבודת היד של הצורף מעניקה לתכשיט את הברק הסופי שהופך אותו ליצירה בלעדית ומרהיבה.

בשלב זה התכשיטים עוברים לצוות המשבצים המקצועיים שלנו שבלעדיהם כל ההחלום הזה לא יכול היה להתגשם. בסיעור מוחות של המעצבת והמשבץ מחליטים על גודל/כמות יהלומים שישובץ בתכשיט ובסיום השיבוץ התכשיט חוזר לגימור הסופי והברקה אצל הצורף.

בקרת איכות ואריזת התכשיט

סופיה לא מתפשרת על פחות מרמת גימור מושלמת, ושמה לב לכל פרט, קטן כגדול. לכן לא יוצא תכשיט מחברתנו מבלי לעבור בקרת איכות מוקפדת על ידיה.

התכשיט החלומי מגיע באריזה מהודרת שכיף לפתוח, מצורפת תעודה גמולוגית מוסמכת ממכון גמולוגי בינלאומי ותעודת אחריות והערכה לביטוח.

בואו ליהנות מתהליך שכולו כיפי ומעורר יצירתיות שבסופו תישארו עם תכשיט שילווה אתכם ברגעים הקסומים בחייכם.

מחפשים טבעות אירוסין מיוחדות שידהימו את הסובבים? הגעתם למקום הנכון. אפולו תכשיטים מזמינים אותך להנות משלל טבעות אירוסין מהממות ובמחיר חסר תקדים, היישר ממתחם הבורסה ליהלומים

5/5 - (3 votes)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.