Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
טבעות אירוסין בעיצוב אישי - סופיה

תכשיטים בעיצוב אישי – כיד הדמיון הטובה

תכשיטים בעיצוב אישי – כיד הדמיון הטובה

הסיבה לכך שאנשים אוהבים תכשיטים בעיצוב אישי הוא, שאין מישהו שיודע יותר טוב מהם מה הם אוהבים, ולכן הם רוצים לעצב את התכשיטים שלהם. לעתים הם גם מעצבים את הבגדים שלהם. במשך השנים למשל נוצרו הרבה מאוד תואמי אלביס למיניהם אשר היו זקוקים גם לתכשיטים שדמו בדיוק לתכשיטים שהיו לו, לכן הם בפירוש הלכו לצורפים והזמינו את אותם תכשיטים בדיוק. אם כבר להיכנס לדמות אז עד הסוף.

הכוכבת ההוליבודית אליזבט טיילור, היא דוגמה למישהי שהייתה מטורפת על יהלומים וגם על תכשיטים עם חריטה, טבעות מעוצבות בעיצוב אישי חריטה. תכשיטים לאישה הולכים אתה כל החיים.

אין אישה שאין לה קופסת תכשיטים. בשנים האחרונות גם גברים הולכים הרבה מאוד עם תכשיטים, וזו לא  הפעם בראשונה בהיסטוריה אנחנו רואים הרבה מאוד גברים ענודים בטבעות עם חריטה והייתה לזה משמעות, או שהם שימשו כחותמת.

https://apollodiamonds.co.il/תכשיט/%d7%aa%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%a2%d7%93%d7%99%d7%9f-%d7%9e%d7%a9%d7%95%d7%91%d7%a5-drop/

תכשיטים בעיצוב אישי לאישה

תיבת התכשיטים של כל אישה מתחילה להתמלא בגיל הבת מצווה, אז מקבלת כל ילדה טבעת מזהב או צמיד עם השם שלה עליו. ויש גם תכשיטים עם חריטה הרבה פעמים של שם הנערה ותאריך האירוע. זהו נוהל מקובל במשפחות לקנות את תכשיט הזהב הראשון לנערה שתיכף תהפוך לאישה. אחר כך תתחיל להתמלא הקופסה הזו עם כל פרק בחייה.

כאשר היא תעבור לתיכון, תסיים אותו תלך לצבא, כל תכשיט בקופסה שלה יוענק לה בתום תקופה כל שהיא משמעותית בחייה. יהיו שם טבעות בעיצוב אישי עם חריטה מהחבר לפני הגיוס, תכשיטים של מעצבת תכשיטים שאימא שלה העבירה לה, גם תכשיטים שעוברים מדור לדור במשפחה. אוצר שלם. ומכיוון שיש היום אפשרות כמעט בכל חנות לעשות תכשיטים בעיצוב אישי, הנערה הזו גם תבחר לעצב לעצמה כמה תכשיטים ממש בטעם האישי שלה.

טבעת היהלום הראשונה שלה מן הסתם בוודאי תהיה כאשר היא תתארס. זוהי טבעת היהלום הראשונה שיש לכל נערה. יש היום טבעות אירוסין שהחנות מבטיחה הוספה של יהלום קטן על כל לידה של ילד. ככל שיולדים יותר כך יש יותר יהלומים.

וכמובן שכאשר היא תתחתן היא תקבל טבעת נישואין, אבל זו לא תיכנס לתיבת התכשיטים שלה אלא תהיה ענודה על אצבעה.

https://apollodiamonds.co.il/תכשיט/%d7%98%d7%91%d7%a2%d7%aa-%d7%90%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a1%d7%99%d7%9f-%d7%a2%d7%93%d7%99%d7%a0%d7%94-spliti/

תכשיטים בעיצוב אישי לגבר

אנו חיים היום בעידן המטרוסכסואל הגברי. זהו גבר שמטפח את עצמו הן בלבוש והן באסתטיקה. הוא יכול להסיר שיער, לעשות טיפולי פנים, להיות אצל מעצב השיער קבוע פעם בחודש וללכת עם תכשיטים. התכשיטים של גברים בדרך כלל יהיו הרבה יותר כבדים, עבים ושמנים. גם הם אוהבים תכשיטים בעיצוב אישי והם ילכו לצורף ויזמינו ממנו טבעות או צמידים.

טבעות בעיצוב אישי עם חריטה, או תכשיטים עם חריטה שמזכירים את טבעות החותם הרומיות. היום אם תסתכלו על הטרנד של לוק הגברים, לכולם כמעט יש זקן עבות עם תכשיטים כבדים וגם פירסינג, כולם נראים כמו אנשי היערות של אמריקה למרות שהם בכלל חיים בישראל. חלק מהם אוהב תכשיטים מכסף וחלק מזהב, אבל כולם מתחברים לנושא הזה של קישוט הגבר.

בעבר תכשיטים ייצגו מעמד של גברים. ככל שהיו להם תכשיטים יותר יקרים, כך נתפס מעמדם כרם יותר. היום יש סיבות לעיצוב תכשיטים אישי גם אצל גברים וגם אצל נשים.יש נשים שלוקחות את הטבעת העתיקה של אימא שלהן, ורוצות העתק ממנה. גברים נוהגים להזמין תכשיטים בעיצוב שלהם שעובד על אלמנטים שהם אוהבים, שמזכירים להם משהו.

אופנוענים נוהגים להתקשט בהמון תכשיטים זה חלק מהלוק שלהם, למרות שרוב הגברים הישראלים שעונדים תכשיטים בכלל נוסעים על קורקינט.

https://apollodiamonds.co.il/תכשיט/%d7%98%d7%91%d7%a2%d7%aa-%d7%99%d7%94%d7%9c%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%97%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%9d-marvel/

שוויון בין גברים לנשים גם בתכשיטים

מעמד האישה שזכה בשנים האחרונות להרבה מאוד נקודות זכות, הגיע גם לנושא של הלוק הגברי. אם בעבר רק נשים התקשטו, היום גם הגבר רוצה להתקשט. במילים אחרות הוא רוצה לבלוט בדיוק כמו שאישה רוצה, אין לו בעיה שיגידו עליו שהוא נשי, הוא מרגיש גברי מאוד, כי הוא הולך עם תכשיטים גבריים.

בשנות ה-70 הלכו כל גברברי ישראל עם גורמט שהיה יכול להיות על הצוואר כשרשרת או כצמיד. היום לגורמט הזה יש כל מיני גרסאות, צמידים עם אלמנטים לנשים, צמידי גורמט לגברים בכסף עבה, משהו מאוד אינדיאני מאוד בסיסי. יש גברים שמתים על תכשיטים בעיצוב אישי מזהב, ויש שמערבבים גם עם כסף.

לפעמים הם יזמינו איזה תכשיט כמו שענד איזה גיבור באיזה סרט, או משהו שמזכיר להם את סבא שלהם שהייתה לו טבעת דומה, או ישבצו בטבעת אבן שהייתה שייכת לטבעת של אבא שלהם. השרשראות שלהם יכולות לנוע החל מדגמים של מגן דוד אדום ועד לראשי גולגלות. תלוי את מי שואלים.

מה נשים אוהבות?

להבדיל מגברים שרוצים תכשיטים גבריים, גדולים ובולטים, יש נשים שהולכות על תכשיטים מאוד עדינים, מאוד רכים ומאוד נשיים. יש מהן שילכו לעשות תכשיטים בעיצוב אישי. יעתיקו תכשיט של סבתא או של אימא, משהו שיש לו משמעות עבורן. אימהות ירכשו שרשראות עם שמות הילדים, גברים שמציעים נישואין יכולים לרכוש לה גם צמיד עם חריטה או טבעת עם חריטה. חריטה היא איזה עדות לתאריך ולזמן שניתן התכשיט וזה תמיד היה פופולרי.

זה גם מעיד על גיל התכשיט אבל גם על איזה שהוא אירוע חשוב בחיי מקבל או נותן התכשיט. בדרך כלל בימי הולדת או בימי נישואין הולכים גברים לצורפים ומזמינים איזה תכשיט בעיצוב אישי לנשים שלהן, ויש נשים שמזמינות לגברים שלהן. יכולה להיות שם חריטה של התאריך ושמות בני הזוג, כי האהבה גם בתכשיטים תמיד מנצחת. תמיד.

תכשיטי יהלומים אמתיים רוכשים רק בחנויות יהלומים בבורסה. מחפשים יהלומים איכותיים עבור טבעות אירוסין מעוצבות? הגעתם למקום הנכון. חנות תכשיטי אפולו במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, מציעה לכם להגיע ולהתרשם ממגוון טבעות אירוסין מעוצבות.

5/5 - (1 vote)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.