Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
תיקון וחידוש תכשיטי יהלומים ישנים

תיקון וחידוש תכשיטי יהלומים ישנים

תיקון וחידוש תכשיטי יהלומים ישנים

לכולנו בבית יש תכשיטים ישנים שעברו בדורות עוד מהסבתא רבא. אלה שסבא רבא הביא לה לאירוסין, להולדת ילד ראשון, ליום נישואין או לכל אירוע משמעותי אחר. התכשיטים אמנם יפים אבל הם שחוקים ולא תמיד ניתן לענוד אותם, או שפשוט כבר לא באופנה. אז הם שוכבים להם במגרה וככל הנראה ישכבו שם עוד כמה שנים, עד שיגיע תורו של הדור הבא לשמור אותם. מצד אחד אין בהם שימוש, אך מצד שני אי אפשר לזרוק או למכור אותם, כי יש להם ערך סנטימנטלי למשפחה. האם קיימת דרך להחיות את המורשת המשפחתית? כן!

למקרים כאלה יש מספר פתרונות:

חידוש התכשיטים באמצעות ניקוי יסודי של הזהב והאבנים המשובצים בו. התכשיט הישן יקבל חזרה את יופיו המקורי כפי שהוא נראה לפני עשרות שנים.

אופציה שנייה, חידוש תכשיטים באמצעות עיצוב מודל חדש. מביאים את התכשיט הישן והמעצבת עושה לכם מודל חדש, זהה לישן או מודרני יותר שדומה לתכשיט המקורי. האבנים לשיבוץ התכשיט המחודש יילקחו מהמודל המקורי.

אופציה נוספת לחידוש תכשיטים זה להשתמש רק באבנים של התכשיט הישן וליצור תכשיט חדש לגמרי. אם לתכשיט לא בהכרח יש ערך רגשי אלא שהוא נשמר מכיוון שיש לו ערך כספי, ניתן לשמר את הערך בשיבוצם בתכשיט חדש ומודרני.

דבר נוסף לניתן לעשות בעת חידוש תכשיטים זה שיבוץ יהלומים. במידה והתכשיט עשוי זהב אבל האבנים שמשובצות בו הן לא אבנים יקרות אלא זרקונים, ישנה אפשרות להחליפם ליהלומים אמיתיים. התכשיט כמובן יעבור ניקוי יסודי ביותר ושידרוג. אחרי שישובצו בו היהלומים, אתם תופתעו לטובה. לתכשיט יהיה מראה חדש, מבריק ונוצץ כאילו נרכש זה עתה לראשונה.

אצלנו ניתן לקבל את כל השירותים הנ”ל והרבה מעבר לזה. אנו מעצבים, יצרנים תכשיטים וגמולוגים מוסמכים. עוסקת בכל הקשור לתכשיטים: עיצוב טבעות אירוסין, טבעות נישואין, כל סוגי תכשיטי יוקרה, עיצוב תכשיטים בהזמנה מיוחדת, חידוש תכשיטים ועוד.

לפגישת הכרות, ייעוץ ורכישה נשמח אם תתאמו פגישה מראש בטלפון.

מחפשים טבעות אירוסין זהב לבן שידהימו את הסובבים? הגעתם למקום הנכון. אפולו תכשיטים מזמינים אותך להנות משלל טבעות אירוסין מהממות ובמחיר חסר תקדים, היישר ממתחם הבורסה ליהלומים.

5/5 - (1 vote)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.