Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
טבעות אירוסין יוקרתיות

טבעות אירוסין יוקרתיות לא חייבות להיות יקרות

טבעות אירוסין יוקרתיות לא חייבות להיות יקרות

מחפשים טבעת אירוסין יוקרתית באיכות פרימיום? הגעתם למקום הנכון. Sophia Fine Jewelry מבית אפולו תכשיטי יהלומים מביאה לך את המילה האחרונה באופנת תכשיטי היהלומים המעוצבים. צוות תכשיטי אפולו יהלומים מסייע ליחידים וזוגות מאורסים לבחור את היהלום המושלם עבור התכשיט המועדף עליהם באופן כללי ועבור טבעות אירוסין בפרט.

לפרטים נוספים, תיאום פגישה והצעות מחיר, צרו עמנו קשר עוד היום: 0723901200

כל מה שרציתם לדעת על טבעות אירוסין יוקרתיות ועריכת מסיבת אירוסין מושלמת

טבעת אירוסין יוקרתית היא הדרך שלכם להגיד לעולם שאתם ביחד ולתמיד ואילו מסיבת אירוסין מושלמת היא הצעד הראשון שלכם בדרך לחופה. ביקשנו מהמומחים של גן האירועים תל-יה שבשרון לנדב כמה עצות ולספק מעט טיפים לרווקים שמתחילים להתכונן לרגע החשוב בחייהם.

טבעות יוקרתיות לא חייבות להיות יקרות

בבחירה של טבעת אירוסין יש חשיבות לסוג הזהב ולאיכות היהלום. באופן עקרוני, טבעות יקרות יותר יהיו טבעות שבהן היהלום נחשב לאיכותי יותר, מלוטש יותר ולכן גם נדיר יותר. יחד עם זאת, לא חייבים ללכת על הטבעת הכי יקרה ולעיתים דווקא טבעות עתיקות עם ערך סנטימנטלי עשויות להפוך לבחירה המושלמת. כדאי לקחת בחשבון גם טבעות שעברו בירושה ואשר בוצע בהם שיבוץ מחדש של היהלום כאופציות נפלאות שמשלבות יוקרה עם שיק של רטרו.

בחירה שמותאמת לסטייל

בניגוד לטבעות החתונה (אשר יש להן אלמנט דתי והן כפופות לכמה מנהגים הלכתיים) טבעות האירוסין יכולים לבטא את הסטייל האישי של כל כלה לעתיד ולשמש גם הרבה לאחר סיום הטקס. מומלץ לבחור בטבעות אשר משתלבות בסגנון החיים, מתאימות

לסגנון הלבוש שלכם ולא לפחד ללכת על בחירות נועזות שמתאימות לאני הפנימי של כל אחד ממכם. אפשר גם לשקול להשתמש בחריטה של כמה מילות אהבה אישיות בחלק הפנימי של הטבעת או לבחור בציטוט מהשיר האהוב עליכם.

מסיבת אירוסין שתהווה אפריטיף מושלם לחתונה

מסיבת אירוסין נוטות להיות בדרך כלל קלילות, אינטימיות ולכלול רק את מעגל החברים הראשון שלכם. כדאי לבחור חלל גדול שיאפשר לכם לחגוג בחופשיות ומומלץ להעדיף אזורים עם גינה או בריכה שיעניקו אטרקציה נוספת לפני הארוחה. אם הזכרנו אלכוהול, הרי שזוהי המנה העיקרית של הערב והנקודה המרכזית שתעזור לכם להוציא את האורחים מאזור הנוחות שלהם. הקפידו על אלכוהול איכותי שיילווה אתכם כל הלילה ואל תוותרו על כמה בקבוקי קאווה ליצירה של קוקטיילים לוהטים.

קייטרינג הוא מזמן בגדר חובה

מסיבות האירוסין של השנים האחרונות מתאפיינות בקייטרינג מושקע אשר מושתת על מנות הטאפאס המוכרות ועל אסאדו מושקע. כדאי להזמין שירותי קייטרינג איכותיים אשר יעניקו לכם מגוון של מנות גורמה באיכות גבוהה וידאגו שיהיה לכולם כוח לרקוד עד השעות הקטנות של הלילה. אל תוותרו גם על סכו”ם מושקע ויוקרתי כדי לשדרג את החזות של כל מנה ולהכניס את כולם לאווירה המתאימה.

הזמינו DJ

מסיבות אירוסין מושלמות מתחילות בבחירה של מוזיקה טובה שתשאיר את כולם על הרגליים ותהפוך את המסיבה שלכם לחגיגה של אהבה. כדאי לשבת עם התקליטן ולעבור על רשימת הטראקים שינוגנו לאורך הערב ולשתף אותו בהעדפות המוזיקליות של החברים שלכם. מומלץ להשאיר את הסלואו ליום החתונה ולהתרכז בשירים שנועדו לרחבת הריקודים.

המאמר באדיבות המומחים של גן האירועים תל-יה שבשרון

5/5 - (1 vote)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.