Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
טבעת אירוסין עדינה 1 קראט קלאסית כולל שיבוץ בצדדים

מדריך לגבר: קניית טבעת אירוסין

מדריך לגבר: קניית טבעת אירוסין

ובכן, אתם מחפשים טבעת אירוסין, או חושבים שאתם עשויים לחפש בקרוב – מזל טוב! אף על פי שאנחנו לא מכירים את בת זוגכם, אנו בטוחים למדי שהיא תהיה מאושרת כשתציעו לה נישואין.

בצורה אידאלית, היא גם תהיה מסוחררת מהתרגשות מהטבעת שבחרתם, וכאן אנחנו יכולים לעזור. כן, Brilliant Earth מוכרת טבעות אירוסין אך אנחנו שמים בצד את האינטרסים שלנו כדי לספק לכם מדריך לא מוטה “של עבודות בלבד” לבחירת טבעת אירוסין אותה ארוסתכם לעתיד תאהב, וכזו שתהיה בעלת הערך הרב ביותר בעד כספכם. להלן ההחלטות שעומדות בפניכם, והעצות שלנו לאופן קבלתן:

בחרו אבן חן

ידוע לכם כי הסגנון הקלאסי ביותר של טבעת אירוסין מאופיין ביהלום במרכז הטבעת, אך ייתכן שאינכם יודעים אם בת זוגכם משתוקקת לסגנון הזה, או שמא היא רוצה דבר מה ייחודי יותר. אנחנו יכולים להגיד לך את זה: קרוב ל- 90% מטבעות האירוסין מאופיינות ביהלום, כאשר ספיר הוא האבן השנייה הנפוצה ביותר עבור טבעות אירוסין. אם טעמה של בת זוגכם נוטה אל הלא קונבנציונלי, אז היא עשויה להעדיף משהו אחר שאינו טבעת אירוסין עם יהלום או ספיר – אך בהתבסס על המספרים, יהלום או ספיר הם תמיד בחירה בטוחה.

יהלומים ואבני ספיר הם גם האבנים הקשות ביותר (יהלומים מדורגים במקום ה- 10 ואבני ספיר במקום ה- 9 בסולם דירוג מינרלים בין 1-10 המכונה סולם מוס או קשיות) זאת אומרת הם יחזיקו מעמד היטב בעת הענידה היום-יומית הנדרשת של טבעת האירוסין. אבני ספיר עולות פחות מיהלומים, לכן בחירה בספיר במרכז מאפשרת לכם לרכוש אבן יותר גדולה עבור התקציב שלכם. אף על פי שאתם ככל הנראה חושבים שצבען של אבני ספיר הוא כחול עמוק, הן קיימות גם בצהוב, וורוד, ומגוון צבעים אחרים.

בחרו צורה של אבן חן

יהלומים נחתכים לעשר צורות סטנדרטיות, כאשר צורה עגולה היא הבחירה הנפוצה ביותר, בעודה מהווה 75% מכל רכישות היהלומים. בין השאר, בגלל שהם כה פופולריים, יהלומים עגולים עולים יותר מצורות אחרות. למעשה, אתם יכולים לחסוך עד 40% על-ידי בחירה של יהלום שאינו עגול. מספר צורות שאינן עגולות ומאוד פופולריות, אך פחות יקרות, הן יהלומי נסיכה (שהם מרובעים) ויהלומי כרית (בין עגול למרובע, עם קצוות מחודדים קלות).

קטלוג טבעות

בחרו מתכת יקרה

האפשרויות העיקריות למתכות עבור טבעות אירוסין הן פלטינה, זהב לבן, זהב צהוב, וזהב אדום. פלטינה וזהב לבן הם הבחירות הפופולריות ביותר. שתי המתכות הללו נראות מאוד דומות, אך פלטינה עמידה יותר ועולה בערך 50% יותר. כדי להבין איזה סוג של מתכת יקרה בת זוגכם מעדיפה, שימו לב לתכשיטים שהיא עונדת כעת.

באיזו מתכת תבחר?

בחרו את סגנון הטבעת

האם היא תעדיף משהו חלק ומודרני, או סגנון וינטג’ בעל פרטים? משובץ ביהלומים או מאופק יותר? בחירה של מסגרת וסגנון טבעת עשויה להיות החלק הקשה ביותר ברכישת טבעת אירוסין.

לצורך הכוונה, תחשבו על הבגדים שהיא לובשת ועל האמנות והרהיטים שהיא אוהבת – זה צריך לתת לכם מספר רמזים כדי להבין אם היא מעדיפה טבעת קלאסית, מודרנית, בהשראת הטבע, מפוארת, או שילוב כלשהו ביניהם. כדי שההחלטה תהיה פחות מלחיצה, אנו מציעים החזר בחינם תוך 30 ימים, כך שאם הסגנון שבחרתם אינו מתאים לחזון שלה אתם תמיד יכולים להחזיר או להחליף לטבעת שהיא תאהב.

תשקלו רכישה של טבעת עתיקה

אם בת זוגכם אוהבת תכשיטים, בגדים ועיצוב בסגנון וינטאג’, או אם היא חובבת היסטוריה או אוהבת ספרים וסרטים המתרחשים בעשורים ובמאות הקודמות, סביר להניח שהיא תאהב טבעת אירוסין בסגנון וינטג’ או בסגנון עתיק. לעתים קרובות, טבעות מתקופות קודמות הן יחידות במיניהן, ומלוות בתחושה של היסטוריה רומנטית שנשים רבות אוהבות. ובתור בונוס, הן בדרך כלל עולות פחות מטבעת חדשה באיכות דומה.

אם אתם טיפוס יצירתי או חשוב לכם להציע נישואין עם טבעת שהיא ייחודית לחלוטין, תשקלו לשתף פעולה עם מעצב תכשיטים כדי ליצור טבעת אירוסין מותאמת אישית.

קבעו תקציב

אין חוק ברזל בנוגע לסכום ש”כדאי” לבזבז על טבעת אירוסין, מלבד לזה שכדאי לכם לבזבז את מה שמרגיש נוח עבורכם. אנו יכולים לעזור לכם למצוא יהלום או אבן חן אחרת המאזנת בין גודל לאיכות, במחיר שמתאים לגבולות התקציב שלכם, ואנו יכולים לספר לכם על יהלומי מעבדה, שיכולים להוות אפשרות ידידותית לכיס. כמו כן, באפשרותכם לשקול מגוון אפשרויות לתשלום, לרבות העברה בנקאית, תשלומים לשיעורין, ומימון.

גלו מהי מידת הטבעת שלה

לקבוע את מידת הטבעת שלה בלי לשאול אותה על כך זהו עניין מסובך, אך לא בלתי אפשרי. המידה הנפוצה ביותר של טבעות לנשים היא 6-6.5, ועדיף שתטעו בבחירת מידה גדולה יותר. אתם יכולים להגניב טבעת מקופסת התכשיטים שלה, להביא אותה לתכשיטן כדי שימדוד אותה, או להקיף את אחת הטבעות שלה על דף נייר. לאסטרטגיות נוספות, עיינו ב”כיצד לגלות את מידת הטבעת שלה ללא ידיעתה”. גודלן של רוב הטבעות ניתן לשינוי, לכן בדקו את מדיניות שינוי הגודל אצל התכשיטן שלכם.

תשקלו לעשות הפתעה חלקית

אם אתם יודעים שאתם רוצים להפתיע את בת זוגכם בטבעת בעת ההצעה, אך נרתעים מכך שעליכם לקבל החלטה בנוגע לסגנון ולגודל הנכון של הטבעת, תשקלו לרכוש יהלום או אבן חן אחרת ולשבץ אותה במסגרת טבעת זמנית. לאחר מכן אתם יכולים לשבץ את האבן במסגרת חדשה בהתאם לבחירתה לאחר האירוסין.

מחפשים טבעות יהלומים שחורים? אנו בתכשיטי אפולו מציעים מגוון רחב של אפשרויות לרכישת תכשיטי יהלומים ואבני חן, החל מאבני חן טבעיות ועד יהלומי מעבדה איכותיים. צרו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם.

5/5 - (1 vote)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.