Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
אשה עצבנית

טבעת אירוסין שלא אהבת

אוהבת אותו אבל לא את הטבעת?

כלות אמיתיות משתפות איך הן התמודדו עם טבעת אירוסין שלא לטעמן

אין ספק שזהו רגע בלתי נשכח כשמולך ניצב הבחור שמעריץ אותך עם הבעת הפנים המתוקה ושואל בקול רועד “התינשאי לי?” ואז הוא שולף קופסה מהודרת שנפתחת לחשוף – את הטבעת הנוראית ביותר שראית בחייך!

להלן הדרך בה כמה נשים התמודדו עם הדילמה.

“שנאתי את הטבעת מהרגע הראשון, אבל הייתי צריכה לישון על זה לפני שסיפרתי לארוס שלי, לא רציתי לפגוע בו, אבל גם לא רציתי לחיות את 40 השנים הבאות עם טבעת שגורמת לי להתעוות. בסופו של דבר, אמרתי לו, ‘מתוק אני כבר לא יכולה לחכות להיות אשתך. אבל אני מקווה שאני תמיד יכולה להיות כנה איתך’. הוא השיב כמובן, אז העזתי, ‘טבעת אירוסין היא משהו שחלמתי עליו כל חיי, ואני חושבת שדמיינתי בראשי את כל הפרטים’. הוא מכיר אותי אז הוא לא היסס, ‘מאמי, בואי נחזיר אותה ונבחר יחד אחת ששנינו אוהבים.'” – תהילה.

“אני די הרסתי את ההפתעה שהוא עומד להציע לי כשהיינו בספא רומנטי בסופ”ש. החלטנו לשחק משחק ושכל אחד יכתוב מדוע הוא רוצה להתחתן עם השני. אני זוכרת את היום הזה במיוחד כי סבלתי ממיגרנה נוראית. כשסיימנו, העברתי לו את חתיכת הנייר והוא העביר לי נייר וקופסה. כשפתחתי אותה, נחרדתי לראות טבעת אירוסין מגוחכת וכל כך קטנה שהתאימה לי לזרת! למזלי, אני לא טיפוס של תכשיטים כל כך, ולמזלו, הוא מתמודד עם האני הרגישה והאמוציונלית כבר 20 שנים!” – מירב.

“אני פשוט מתה על תכשיטים! בהחלט לא הייתה שום בעיה עם הטבעת.. אחרי הכל, איך אשה יכולה להתנגד לטבעת יהלום מכל סוג? אני פשוט הסברתי לו שיחסית למשהו שאני מתכננת לענוד עד סוף ימי חיי, זה צריך להיות מאוד מאוד מיוחד וייחודי. הוא הסכים. ניגשנו לחנות תכשיטים שמציעה עיצוב טבעות בהתאמה אישית. הטבעת יצאה מהממת!” – רויטל.

“בעלי הוא מהרומנטיקנים שהולכים על מחוות גדולות. יצאנו שנתיים לפני שהוא הציע, אבל זה לא היה מספיק זמן כדי שיכיר את הסגנון שלי. הטבעת לא הייתה נוראית – טבעת עם אבן מרכזית מוקפת באבנים קטנות בצורת ספירלה. אבל קיוויתי לטבעת סוליטר קלאסית. אפשר לומר שהייתי די מאוכזבת אבל נשארתי מאופקת – מזה 10 שנים. בשורה התחתונה, זה הגבר שרציתי להינשא לו והוא עשה את הצעד להתחייב. במהלך התקופה הקצרה שלנו יחד, כבר עברנו תקופות לא קלות. מוות היכה את המשפחה אבל התמודדנו עם המצב יחד. אני עדיין לא אוהבת את הטבעת, אבל אני כל כולי אוהבת את הגבר שנתן לי אותה – משהו שאני נזכרת בו בכל פעם שאני מסתכלת על הטבעת שאני לא אוהבת.” – אנה.

“תאמינו או לא טבעת האירוסין שהוא נתן לי הייתה מכסף וזירקונים. היינו עניים מדי באותה תקופה, אבל אנחנו עדיין נשואים מזה 33 שנים. ביום הנישואין הרביעי שלנו הוא קנה לי טבעת יהלומים מהממת. בן הזוג חשוב יותר מהטבעת. אלא אם הוא קמצן, חסר התחשבות, יהיר או שתלטן ולא מתחשב.. דברים שיכולים בהחלט להשפיע על בחירת הטבעת – במקרה כזה, תשללי את שניהם!” – רבקה.

“אמא של בעלי רצתה לשהוא יציע עם טבעת ישנה שלה. הוא דיבר איתי על העניין, וכיוון שידענו שהיא השפעה שלילית, החלטנו להתחיל את חיינו המשותפים על בחירות משותפות שלנו. הייתי ממש מאושר שהוא הבין אותי” – מוריה.

“כשראיתי את הטבעת, הייתי מאוכזבת. אבל ידעתי שהוא בחר אותה באהבה, אז חשבתי שאשמור אותה ואנסה לזכור את אהבתו אליי ולא את חוסר האהבה שלי לטבעת בכל פעם שאראה אותה.” – שמרית.

מחפשים טבעות אירוסין במחיר שפוי? חנות תכשיטי אפולו במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, מציעה לכם להגיע ולהתרשם.

לפרטים נוספים, תיאום פגישה והצעות מחיר, צרו עמנו קשר עוד היום: 0723901200

5/5 - (1 vote)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.