Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ

האם לבחור טבעת אירוסין משובצת יהלום צבעוני?

 

אפולו תכשיטי יהלומים

מחפשים יהלום איכותי לטבעת אירוסין המיוחדת שלכם? הגעתם למקום הנכון. Sophia Fine Jewelry מבית אפולו תכשיטי יהלומים, מביאה לך את המילה האחרונה באופנת תכשיטי היהלומים המעוצבים בהתאמה אישית מלאה.

לפרטים נוספים, תיאום פגישה והצעות מחיר, צרו עמנו קשר עוד היום: 0723901200

 

דירג צבעי יהלום

האם לבחור טבעת אירוסין משובצת יהלום צבעוני?

יהלומים מגיעים בכל צבע – אבל האם הצבע הלבן המסורתי הוא הבחירה הנכונה בכל מצב?

רוב הזמן, יהלומים מוערכים בהתבסס על העדר הצבע שלהם (“Colorless”). יהלומים חסרי צבע זוכים לדירוג הגבוה ביותר בסולם (D-F) בו משתמשים מעבדות גמולוגיות לסווג צבעי יהלומים.

יהלומים צבעוניים נתפסים אסוציאטיביים – יש אנשים שרואים ביהלומים אדומים כמסמלים אהבה אמיתית וכוח, בעוד צהובים מסמלים אכפתיות ורוגע.

למעשה, יהלומים מגיעים בשלל צבעים בטבע, וחלק מהיהלומים היקרים ביותר בעולם הם ממש לא שקופים \ לבנים. יהלום התקווה (“Hope“), יהלום כחול 45 קראט שנמצא בתצוגה במוזיאון הלאומי הסמית’סוניאן, הוא הפריט ההיסטורי השני שזוכה לביקורים הרבים ביותר, אחרי המונה ליזה.

יהלומים צבעוניים הופכים אט אט לאפשרויות פופולריות עבור טבעות אירוסין של ימינו, במיוחד הודות לסלבריטאים שחושפים את התכשיטים היפים שלהם במגזיני האופנה והקרנות בכורה למיניהן. האם יהלום צבעוני הוא הבחירה הנכונה עבורך? המשך לקרוא אם ברצונך ללמוד מדוע מומלץ לשקול יהלום צבעוני כאבן מרכזית לשיבוץ בטבעת האירוסין שלך. כתבה מומלצת: איך לבחור טבעת אירוסין? המלצות תכשיטני אפולו.

יהלום Hope - ויקיפדיה

הבנת צבעי יהלומים

יהלומים מגיעים בשלל צבעים בהירים ויפים – החל מאדום וורוד, לירוק וכחול, צהוב, חום ושחור. צבעי “פנסי” (Fancy) כגון אדום, כחול וירוק הם נדירים ביותר בטבע, ומחירם יהיה גבוה במיוחד. לצבעי “פנסי” תשע רמות רוויה – כשהעמוק ביותר נתפס כבעל ערך רב יותר – וזה ישפיע על המחיר.

מהבהיר ביותר לרווי ביותר:

חיוור, בהיר מאוד, בהיר, בהיר “פנסי”, “פנסי”, “פנסי” כהה, “פנסי” עמוק, “פנסי” חזק, “פנסי” חי.

יהלומים צהובים (כמו גם חומים ושחורים) הם מעט מסובכים יותר. במשך השנים, אנשי אצולה ואגדות הוליוודיות התהדרו ביהלומים צהובים יפיפיים. היהלומים הצהובים העזים הללו נקראים לעיתים “קנרי” (Canary), אם כי מדובר במונח שיווקי ולא כזה שמשמש מעבדות או שמאים להערכת שווי. רוב היהלומים הצהובים והחומים שקולים ל”דודנים” הפשוטים של היהלומים חסרי הצבע היקרים.

האם מומלץ לבחור ביהלום צבעוני עבור טבעת אירוסין?

הסטייה מן היהלום המסורתי עשויה להיות אופציה במהלך מסע בחירת טבעת האירוסין של כלתך לעתיד. שקול יהלום צבעוני במידה אם:

ארוסתך אוהבת להקדים את האופנה או אוהבת ייחודיות

טבעות אירוסין מעוצבות ומתוחכמות שמשולבות צבעים בדרך כלל יבליטו את העונדת מהקהל. למד את הסגנון שלה ותהיה עירני לרמזים. אם היא אוהבת צבעים באופן כללי, ובעלת חוש אופנה ייחודי בשילוב אקססוריז אופנתיים, היא בהחלט עשויה להעריך יהלום צבעוני.

היא נמשכת לרומנטיקה וזוהר

היא מאוהבת בסרטים קלאסיים, נמשכת לזוהר ולתחכום של הוליווד הישנה, ומוקסמת לחלוטין מצפייה בסרטים על תקופות מלוכה. יהלום צבעוני עשוי להיות בדיוק מה שיחדיר את אותו הזוהר לחייה היומיומיים.

יש לה צבע אהוב

האם היא יפה בוורוד? האם יש לה עיניים ירוקות בוהקות? או האם צהוב או כתום מחמיאים לה הודות לגוון העור המרשים שלה? אם יש צבע אהוב עליה במיוחד, יכול מאוד להיות שטבעת אירוסין משובצת יהלום צבעוני היא בחירה חכמה.

אתה מעוניין בצבע בעל משמעות

יהלומים צבעוניים מתוייגים כבעלי כל מיני תכונות, בדיוק כמו אבני חן צבעוניות – ישנם פירושים שונים והם באמת תלויים במי אתה שואל. לדוגמה, ישנם אנשים המאמינים שיהלומים אדומים מסמלים אהבה אמיתית וכוח, בעוד שכחול מסמל תקשורת ושלום, וצהוב מסמל אכפתיות ורוגע. כזוג, יכול להיות שתחפשו משהו שמסמל את הזוגיות או את אופי בת הזוג. יהלום צבעוני מסייע להגשמת המטרה הזו.

קניית טבעת אירוסין משובצת יהלום צבעוני בחכמה

במידה והחלטת שיהלום “פנסי” צבעוני הוא הבחירה שלך עבור טבעת האירוסין, אין צורך לקנות כרטיס טיסה לשוויץ או פריז – קניית יהלום משודרג היא אופציה במחיר סביר.

יהלומים בעלי שדרוג צבעוני הם יהלומים טבעיים אשר טופלו בדרך ייחודית שמשנה את צבעם. טיפול שנקרא בתרגום חופשי: “לחץ-גבוה-טמפרטורה-גבוה” מחקה את הסביבה התת-קרקעית הטבעית שבה נוצרים יהלומים צבעוניים, והופכת את הגוון הצהוב של יהלומים מסוימים לגוון עז יותר (HPHT יכול לפעול גם בצורה הפוכה – משמע לנטרל במידה רבה את צבע היהלום).

אם הנך מעוניין ביהלום “פנסי” צבעוני במחיר סביר, חפש יהלומים משודרגים.

מחפשים טבעות אירוסין במחיר שפוי? חנות תכשיטי אפולו במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, מציעה לכם להגיע ולהתרשם.

לפרטים נוספים, תיאום פגישה והצעות מחיר, צרו עמנו קשר עוד היום: 0723901200

4.4/5 - (5 votes)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.