Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
טבעת רובי אדום "דיאנה"

טבעות אבן חן רובי

מה היא אבן חן רובי?

אבן חן רובי צבעה אדום והיא משתייכת למשפחת המינרל קורונדום. אליה משתייך גם הספיר. בעולם המינרלים הרובי תופס את המקום השני בקשיות אחרי היהלום. מקורו של הצבע האדום של הרובי הוא ביוני הכרום המפוזרים בגביש.

את גבישי הרובי ניתן למצוא בהרבה מכרות בעולם. בורמה הינה הספקית הגדולה ביותר. שם נכרה הסוג היקר ביותר של אבן חן זו הנקרא “דם היונה”. צבעו אדום עז עם נגיעה קלה של ורוד. כמו כן קיימים מכרות בתאילנד, הודו, קניה, מדגסקר, ארה”ב ועוד. בכל מקום לגבישים יש תכונות ייחודיות של התרכובת היוצרות גוונים שונים של אדום.

ברוב אבני הרובי קיימים סדקים פנימיים הנגרמים עקב חדירת מינרלים שונים לתוך גביש במהלך התגבשותו. למצוא אבן חן רובי ללא פגמים זה מאוד נדיר. מחירה של אבן רובי כזו לעיתים אף עולה על מחירו של יהלום באותו גודל ומשקל.

משמעות הצבע האדום

הצבע האדום הוא הצבע החם ביותר בטווח הצבעים החמים. הוא מסמל אהבה, תשוקה ורומנטיקה. הצבע מרגש ומשפיע על החושים שלנו, הוא מושך תשומת לב ומגביר התלהבות. אדום זה צבע החיים, צבע הדם שזורם בעוקרנו. בהודו מאמינים שאדום זה צבע הפוריות, לכן הכלה לבושה בסארי אדום, כסמל לבריאות ופוריות גופה. בתרבות המערבית אדום נחשב לצבע האהבה ואומץ לב לכן כל דובי הפרווה מחזיקים לב אדום ועל אותות הצטיינות הצבע האדום הוא כמעט הכרחי.

מה מסמלת אבן חן רובי?

אי לכך שצבעה של האבן אדום, כמובן שהיא נושאת גם את משמעות הצבע. צבעו האדום של הרובי מסמל אש. הרובי מייצג חום,אהבה ללא גבולות, תשוקה ולהט של רגשות. אם תעניק לאהובתך טבעת עם אבן חן רובי זה כמו לחשוף בפניה את עוצמת הרגשות שלך. רובי מסמל את אהבתך החזקה והנצחית לבחירת ליבך.

אבן חן רובי ניתן לשבץ בכל תכשיט: תליון, עגילים, טבעת וצמיד. הם משתלבים מאוד יפה עם יהלומים, שקיפות היהלום מדגישה את האודם של הרובי. בקניית תכשיט עם אבן חן רובי אתה תצליח להפתיע ולרגש את אהובתך.

מחפשים טבעות אירוסין מיוחדות שידהימו את הסובבים? הגעתם למקום הנכון. אפולו תכשיטים מזמינים אותך להנות משלל טבעות אירוסין מהממות ובמחיר חסר תקדים, היישר ממתחם הבורסה ליהלומים.

5/5 - (1 vote)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.