Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
אבן חן אמטיסט (Amethyst)

אבן חן אמטיסט (Amethyst)

אבן חן אמטיסט

אבן חן אמטיסט (Amethyst) צבעה סגול והיא משתייכת למשפחת המינרלים קוורץ. על-פי סולם מוס של קשיות המינרלים, אבן חן אמטיסט מקבלת ציון 7 מתוך 10. מה שאומר שהיא מספיק עמידה, לא רגישה לשריטות ולא נשברת בקלות. לכן היא מאוד מתאימה לשיבוץ בתכשיטים. מקורו של הצבע הסגול הרבה שנים היה תעלומה וויכוח בין המדענים. ההשערות המודרניות ביותר גורסות כי מקור הצבע הוא בהשפעה של ברזל ואלומיניום שחדרו למינרל בתהליך התגבשותו.

אבן חן אמיטסט משתייכת לקבוצת אבני החן היקרות למחצה. הסיבה לכך היא באיכות האבן אלא בנפוצות שלה. בעבר היא הייתה מיוחסת למשפחת אבני החן היקרות, אך עם השנים גילו מכרות נוספים של אמטיסט ולכך האבן איבדה מנדירותה ובהתאם לזה מחירה ירד באופן משמעותי.

לחץ על הקישור לקטלוג אבני חן.

משמעות הצבע הסגול

הסגול מסמל איזון. מאזן הכוחות בין האהבה והחכמה, הלהט והאינטליגנציה, קלילות דעת ומעשה מחושב. הסגול נחשב לצבע מאוד רוחני, הוא משרה שלוות נפש, מרגיע פחדים, מאפשר לאדם להתחבר לעצמו ולהגיע למצב תודעתי גבוה. סגול הוא צבע מאוד מאופק להבדיל מהאדום הנועז, ולכן הוא מייצג יציבות, עקביות, בחירות נכונות, שיקול דעת.

מה מסמלת אבן חן אמטיסט?

משמעות השם במילה יוונית שפרושה “לא שיכור”. ביוון העתיקה האמינו שלאמטיסט יש כוחות הגנה מפני שכרות, לכן היו שותים מגביעים העשויים אמטיסט. השם העברי של אבן חן אמטיסט היא אבן החלמה שמייחסים לה סגולות ריפוי.

אבן חן אמטיסט מסמלת הרמוניה ואיזון של האדם עם עצמו. היא מאפשרת שלוות נפש, מחברת לקול הפנימי, מורידה לחצים ומחשבות מטרידות ואפילו מקלה במצבים של כאבי ראש.

אבן חן אמטיסט ניתן לשבץ בכל תכשיט: תליון, עגילים, טבעת וצמיד. לאבן זו ולצבע שלה יש משמעות מאוד עמוקה ולכן הימצאותה קרוב לגוף מועילה לבן אדם שהיא שייכת לו.

אצל סופיה, מעצבת ויצרנית תכשיטי יוקרה תוכלו למצוא מגוון של תכשיטים עם אבני חן כולל אבן חן אמטיסט משולבות עם יהלומים.

מחפשים טבעות אירוסין מיוחדות שידהימו את הסובבים? הגעתם למקום הנכון. אפולו תכשיטים מזמינים אותך להנות משלל טבעות אירוסין מהממות ובמחיר חסר תקדים, היישר ממתחם הבורסה ליהלומים.

5/5 - (1 vote)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.