Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
חנויות תכשיטים בבורסה ליהלומים ברמת גן - האם זה באמת משתלם לך?

חנויות תכשיטים בבורסה ליהלומים ברמת גן – האם זה באמת משתלם לך?

 

חנויות תכשיטים בבורסה ליהלומים ברמת גן

אם אתם מחפשים מתנה יוקרתית עבור יקיריכם או אהובתכם בדמות תכשיטי יהלום ותכשיטים איכותיים ומקוריים, המקום המומלץ ביותר עבורכם הוא חנויות התכשיטים בבורסה ליהלומים ברמת גן.

 

אימייל: info@apollodiamonds.co.il

 

לא מצאתם את מה שחיפשתם?
לא הכל מופיע באתר, צרו קשר!

הצוות שלנו עומד לרשותכם.

קניית טבעת יהלום מתנת אירוסין היא רכישה יקרה שעלותה לא קטנה ועל כן כדאי רכוש את הטבעת או כל תכשיט אחר במקום בו אתם בטוחים כי הכסף היקר ששילמתם באמת הניב לכם תכשיט עם יהלום אמיתי מקורי ולא חלילה מזוייף.

טבעת יהלום שחור Tiffany solitaire

מהי בורסת היהלומים הישראלית?

הבורסה הישראלית ליהלומים, נמצאת ברמת גן והיא מאגדת תחתיה מספר רב של יבואנים,יצואנים, מתווכים, ממיינים,בוקעים ומלטשי יהלומים טבעיים, יהלומי מעבדה ועוד.

הבורסה הישראלית ליהלומים נחשבת למרכז סחר ליהלומים מהחשובים בעולם. בבורסה מייצרים כשישים אחוזים מהמחזור העולמי של יהלומים ותכשיטי יהלומים. הבורסה הישראלית ליהלומים נוסדה בשנת 1937 ועם הזמן הפכה לאחד ממרכזי הסחר ביהלומים מהגדולים והידועים בעולם .

בכל שנה מייבאים לבורסה יהלומים גולמיים בעלות של חמישה מיליארד דולר. יצוא היהלומים עומד בכל שנה על כעשרה מיליארד דולר. ענף היהלומים הוא גאווה לאומית ונחשב לאחד מענפי היצוא החשובים בישראל.

בבורסה ליהלומים מאוגדים כאלפיים וחמש מאות איש ולחלקם יש חנויות תכשיטי יהלומים במתחם הבורסה.

תכשיטי יהלומים קונים בחנויות הבורסה ליהלומים

המקום הטוב ביותר למצוא תכשיט יהלומים יוקרתי איכותי ואמין, הוא בחנויות התכשיטים של הבורסה ליהלומים.

אם אתם מחפשים תכשיט מעוצב ומודרני החל מצמידי טניס יהלומים, תליוני יהלומים מעוצבים, טבעות אירוסין זהב לבן משובצות יהלום, או שרשרת עם יהלום גדול, או כל תכשיט אוחר, המקום הבטוח ביותר עבורכם כאמור יהיה במתחם חנויות התכשיטים של הבורסה.

כדאי וחשוב לדעת כי רובם של היהלומים אותם תראו משובצים בתכשיטי יהלומים מגיעים מהבורסה לתכשיטים.

יצרני היהלומים הם אלה המספקים את היהלומים לשיבוץ בתכשיטים, על כן יהיה כלכלי יותר לקנות מהם על פני קנייה בחנות אחרת שקונה גם היא מאותם היצרנים וגובה עמלה במחיר התכשיט.

מחירם של תכשיטים משובצי יהלומים יהיה אטרקטיבי יותר בחנויות התכשיטים של הבורסה על פני חנויות אחרות בערים אחרות בארץ.

תליון משובץ "Drop"

איך מבטיחים את מקוריות היהלומים?

תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כאשר אתם קונים תכשיט יהלומים בחנויות התכשיטים של הבורסה ליהלומים כי אלה הם מאה אחוז יהלומים אורגינלים, אמינים ואיכותיים, והם מגיעים עם תעודת אחריות.

אל חשש, חנויות הבורסה ליהלומים לא מוכרות תכשיטי דמה מזויפים וכל שכן יהלומים מזויפים.

בכל מקרה חשוב לזכור כאשר אתם קונים תכשיטי יהלומים, שאלו מהו מקורו של היהלום ובררו את מקוריותו .

כשאתם קונים תכשיט כל כך יקר העשוי זהב טהור ומשובץ יהלומים, עליכם לדעת ללא ספק כי הוא מקורי. הרי אתם שלמים עליו אלפי שקלים. במקום אחד לא תהיו בטוחים ולא יהיה לכם ספק, כי אם רכשתם בחנות תכשיטים בבורסה ליהלומים, תליון זהב ויהלום עבור מתנת יומולדת לאהובתכם או טבעת יהלום להצעת האירוסין שאתם מתכננים, או שרשרת יהלומים, או כל תכשיט משובץ יהלומים, אתם אוחזים בידכם יהלום מקורי אמיתי עם תעודות ואחריות.

תכשיט יהלום מגיע עם תעודת אחריות

לא בכל חנות פרטית של תכשיטי יהלומים בה אתם קונים תכשיט עם יהלום, תוכלו לקבל תעודה של מקורו ומקוריותו של היהלום. חנויות רבות אינן מחזיקות תעודות, ועל כן לפני שאתם משלמים, דרשו תעודה ואם אין, שיקלו שנית את הרכישה.

היכן ניתן למצוא מבחר גדול של תכשיטי יהלומים?

כשאתם מחפשים תכשיט ייחודי מקורי משובץ יהלום, מעוצב ומודרני, כדאי לכם לחפש במקום בו המבחר הוא גדול ביותר ומגוון העיצובים הוא גדול, במקום כזה ללא ספק תוכלו למצוא תכשיט משובץ יהלום שיהלום את טעמכם האישי.

המקום בו תוכלו לראות את המבחר הגדול ביותר של תכשיטים משובצי יהלומים הוא חנויות התכשיטים בבורסה ליהלומים. אלה הן חנויות המקור. בין אם זו חנות יבואן, או חנות של מלטש צוכלו להתאים את התכשיט ולשבץ בו את היהלום שבחרתם.

טבעת יהלום שחור "Honos"

איזה שירות ניתן לקבל בחנויות התכשיטים של הבורסה ליהלומים?

המשותף לכל בעלי חנויות התכשיטים בבורסה ליהלומים ברמת גן הוא החזון של שירות בעל ערך מוסף ללקוחות. הן מבחינת אמינות יושרה מקצועיות ואחריות. הכל לטובת הלקוח. אולי תהיו מופתעים מהדרך הייחודית בה ישרתו אתכם בעלי חנויות התכשיטים , אך מהר מאוד תרגישו מהו שירות איכות אמיתי ללקוח.

השירות הייחודי מתחיל בפגישות עם מומחי יהלומים אשר יציגו בפניכם את מגוון היהלומים, הטבעות התליונים הצמידים והשרשרות המשובצות או כל תכשיט שתבחרו בו ניתן לשבץ יהלומים. תקבלו הסבר ממצה על סוגי היהלומים, סוג החיתוך, המשקל, הגודל, השקיפות והערך של כל יהלום כמה קראט הוא,

תוכלו לבחון בעצמכם את היהלומים ולבחור ביהלום המתאים לכם ביותר, בצבע ובשקיפות הרצויים והמתאימים ביותר לשיבוץ בתכשיט שבחרתם.

כשאתם קונים תכשיט יהלומים מהיצרן אין ספק כי תוכלו לקבל ממנו את כל המידע הנחוץ לכם על מנת להבטיח שהיהלום הוא אמיתי. היצרן יודע על היהלום יותר מכל מוכר בחנות תכשיטים שאינה קשורה לייצור יהלומים. על כן מומלץ וכדאי לשקול לחפש קודם כל בחנויות התכשיטים אשר במתחם המסחר של הבורסה ליהלומים ברמת גן.

קנייה בטוחה של טבעת אירוסין משובצת יהלום

הצעת נישואין מסורתית הפכה בשנים האחרונות לטרנד פופולארי בקרב זוגות רבים. זהו אירוע מרגש ביותר שפעם היה נהוג יותר במגזר החרדי והיום הפך למקובל גם בקרב זוגות חילונים.

אז אם אתה מתכנן הפקת אירוע מרגש של הצעת נישואין רומנטית במסעדה או בחיק הטבע, או הצעת נישואין מקורית ומפתיעה לאהובתך, כדאי ומומלץ לך, לשקול להגיע לבורסת היהלומים ברמת גן, שם תוכל בתוך זמן קצר לבקר במספר חנויות תכשיטים המשבצות יהלומים וללא ספק תמצא בקלות וביעילות את הטבעת המושלמת עבור הצעת הנישואין.

מחפשים יהלומים איכותיים עבור טבעות אירוסין מעוצבות? הגעתם למקום הנכון. חנות תכשיטי אפולו במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, מציעה לכם להגיע ולהתרשם ממגוון טבעות אירוסין מיוחדות.

 

חנויות תכשיטים בבורסה ליהלומים ברמת גן – שאלות ותשובות

כמה עולה טבעת אירוסין בבורסה ליהלומים?השאלה כללית מאוד אך ברכישת טבעת מחנויות במתחם הבורסה ליהלומים ניתן לחסוך עד 75 אחוז מרכישה בקניון, ולעיתים אף יותר. ברשותנו גם יהלומי מעבדה איכותיים אשר חותכים את המחירים משמעותיתאילו סוגי תכשיטים יש לכם?ניתן למצוא אצלנו את כל סוגי תכשיטי היהלומים ואבני החן לרבות, טבעות אבני חן, טבעות משובצות יהלומי מעבדה או יהלומי פנסי, טבעות יהלומים צבעוניים, או משנקרא טבעות קוקטייל, שרשראות ותליונים, עגילים, צמידים ועוד.האם אפשר להזמין עיצוב אישי?בהחלט. הנכם מוזמנים לחנות שבבורסה ליהלומים לפגישה 1 על 1 עם מעצבת הבית, סופיה. יחד תבחרו את העיצוב והתקציב המתאים לכם ביותר.מה הכתובת שלכם?כתובת החנות היא זיסמן שלום 3, בניין מכבי, מתחם הבורסה ליהלומים, רמת גן, במפלס התחתון. מומלץ לתאם הגעה מראש.

5/5 - (1 vote)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.