Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
טבעת אירוסין שיבוץ יהלומים קטנים

בכמה כסף לקנות טבעת אירוסין?

הכללים החדשים בקניית טבעות אירוסין

איך הצעות נישואין מיוחדות של סלבריטאים הגדירו מחדש את חוקי טבעת האירוסין

“יהלום גדול עשוי להרשים מאוד בחנות תכשיטים, אבל עלול שלא להיות פרקטי בחיי היומיום, במיוחד במידה והעונדת פעילה”

למרות העובדה שיהלום גדול לא בהכרח מצביע על יחסים שימשכו לעד, טבעת אירוסין עשויה להשפיע באופן קבוע על נפש כלות לעתיד. גברים רבים שואלים את עצמם ברגע זה: “מדוע לעזאזל טבעות אירוסין משובצות יהלומים בכלל?”.יהלום 5 קראט שיעלה לך חודש משכורת (במקרה הטוב) נראה גנרי יחסית ליהלומי הענק של הסלבריטאים. כאילו שבחירת טבעת אירוסין לא מלחיצה מספיק. ובכן, אנחנו באפולו יהלומים כאן כדי לומר לכם שזה לא חייב להיות כך. תוכלו לאמץ סט חדש של כללים בכל הנוגע לחיפוש טבעת האירוסין המושלמת עבורכם, ובכך למצוא טבעת אירוסין זולה אך איכותית.

1. מסורתיות היא לא לכל אחד ואחת

כלל האצבע המסורתי היה שהארוס אמור לתכנן הוצאה כספית של כשלוש תלושי משכורת על טבעת האירוסין. אבל, עם שינוי סדרי העדיפויות, נראה שהכלל המסורתי כבר לא פופולרי כל כך. מניסיוננו בתעשיית היהלומים בכלל וטבעות האירוסין בפרט, נשים רבות לא רוצות שהארוס יבזבז כל כך הרבה כסף על טבעת. ההעדפה כיום היא להגיע לבחירה מושכלת משותפת שמבוססת על חשיבות הטבעת עבור הארוסה. עם זאת, גישת קניית טבעת האירוסין והפתעת הארוסה המסורתית עדיין קיימת, בועטת ובענק. חתנים וכלות יעידו שבגישה המסורתית יש מעין קסם ישן שמרגיש כאילו הולך ודועך בימינו. אולם העובדות בשטח מצביעות אחרת.

יהלומים וטבעת זהב גם הם כבר לא בהכרח בסדר עדיפות עליון לדברי זוגות רבים – תעשיית התכשיטים מציעה אלטרנטיבות איכותיות לא פחות שכוללות פלטינה או אפילו כסף; ויש אפילו מי שמעדיף לשבץ את היהלום בפלדת אל-חלד תאמינו או לא, מה שמפחית משמעותית במחיר הטבעת. פלדת אל-חלד נראית בדיוק כמו כסף עבור העין הלא מקצועית, היא לא מכתימה, מחזיקה לנצח ואין צורך בניקיונה בדרך קבע. אין העובדה שזוגות מסוימים בוחרים בשימוש באל-חלד להצביע שאנו בצוות אפולו יהלומים ממליצים על כך כמובן.

בנוסף לבחירה במתכת הזולה, גם שילובי מתכות הפך לאלטרנטיבה זולה שלא מעט זוגות שוקלים. שילוב זהב וכסף הוא לעיתים קרובות תכליתי יותר וסביר להניח שיתאים לתכשיטים ושעונים שעונדים במקביל.

ישנם זוגות שמעדיפים לרכוש את הטבעת שלהן דרך ערוצים לא מסורתיים. לא מעט שמענו על זוגות שרכשו את טבעת האירוסין בחנות יוקרתית של מותג ידוע אולם כשהבינו שיכלו לחסוך עשרות אחוזים על טבעת מעוצבת ואיכותית לא פחות, מיהרו לממש את מדיניות ההחזרה, לזכות בכספם חזרה ולרכוש את הטבעת במכירה פומבית, ישירות דרך יהלומן בבורסה ליהלומים או אפילו לרכוש טבעת משומשת במצב חדש לחלוטין.

אנו באפולו יהלומים מציעים לבחור את היהלום המתאים לפני השיבוץ ולהתאים את היהלום לעיצוב בהתאמה אישית מלאה.

2. בכמה כסף לקנות טבעת אירוסין? שקלו אורח חיים

יהלום גדול עשוי להרשים מאוד בחנות תכשיטים, אבל עלול שלא להיות פרקטי בחיי היומיום, במיוחד במידה והעונדת פעילה – האם מדובר בפריט שתרצו לענוד ולהשאיר עליכם, או שהפריט יונח על הדלפק במקום בטוח? אם זו האופציה הראשונה, כדאי לשקול טבעת קטנה יותר שתתאים לאורח חיים פעיל.

כמו כן, טבעת שמורכבת מקבץ יהלומים קטנים זהים, זולה יותר מטבעת שמכילה אבן אחת גדולה. מחיר יהלומים עולה בחדות עם גודלם. תוכלו לרכוש טבעת יהלום 1 קראט או טבעת שמורכבת 10 יהלומים קטנים שתעלה שבריר מהמחיר. שקלו טבעת בעלת 3 יהלומים כשכל יהלום קטן מהאחר.

3. מומלץ ללמוע את כללי “4C”

הודות והיהלום הוא בדרך כלל הרכיב היקר ביותר במחיר הטבעת, ישנםן זוגות שמעדיפים אבן חן אחרת על פני יהלום או לחסוך במחיר היהלום לעומת השקעה בטבעת אירוסין מעוצבת דקורטיבית. אבל אם בחירתכם היא ללא שום ספק אבן יהלום, מומלץ שתכירו את כללי הדירוג של יהלומים, כפי שנוהגים לדרגם בעבדות דירוג כגון GIA ו- IGI: חיתוך, ניקיון, צבע וקראט (carat, clarity, color, cut).

הקראט מתייחס למשקל הילום (2 קראט זה בערך משקלו של מהדק נייר קטן לשם השוואה). ניקיון מתייחס למאפיינים עדינים שניתנים לאבחנה תחת מיקרוסקופ (יהלומים ללא רבב הם נדירים יותר ועל כן יקרים יותר). לרוב היהלומים גוון מסוים של צבע ודירוגם נע בין Z-D שמתארים את הגוונים השונים. לבסוף, החיתוך מתייחס למספר, למיקום והצורה של הפסטות (או, “פאות” היהלום) – האור שחודר ומוחזר דרך הפסטות הללו גורם ליהלום לנצנץ.

על פי מומחי GIA, החשיבות של כל מרכיב תלויה בהעדפותיו האישיות של כל אדם. למשל, האם הם מעדיפים בהירות רבה או “אש” (אש מתייחס לצבעי הקשת שנגרמים על ידי פיזור האור)? אם אכן כך, מומלץ להתרכז באיכות חיתוך היהלום יותר מגודלו נניח. לעומת זאת, אם גודל חשוב יותר עבורכם, בהתאם לתקציבכם, יתכן ותאלצו להקריב איכות חיתוך, צבע או ניקיון.

4. כל מי ששואל את עצמו בכמה כסף עליו לקנות טבעת אירוסין, צריך לקחת את הזמן

בדיוק כפי שחלק מאיתנו נתקלים “באחד” ו- “באחת” בעוד אחרים מבלים את חייהם בחיפושים, אין זמן מוגדר לקניית טבעת האירוסין והלבשתה על אצבע בחירת ליבנו. סביר להניח, עם זאת, שככל הנראה לא תמצאו את מה שאתם מחפשים בחנות הראשונה בה תבקרו. הזוג המאורס הממוצע בדרך כלל עובר 3 עד 4 חנויות עד שהוא מוצא את הטבעת הנכונה עבורו.

חשוב ביותר לשאול את היהלומן ואו התכשיטן את השאלות שיגרמו לכם נחת. בקשו להשוות בין יהלומים (לא משובצים – כך ניתן לבחון את היהלום על כל צדדיו) ובקשור לראות תעודות.

קניית טבעת אירוסין מיוחדת היא לא עניין של מה בכך. כל הנתונים של היהלום יכולים להיראות מושלמים בעיניכם אבל עד שלא תשוו בין יהלומים זה לצד זה, יהיה לכם קשה לדעת אם היהלום בו בחרתם הוא אכן היהלום בעל הנתונים המצויינים בתעודה.

יתכן ומדובר בקנייה הגדולה ביותר שלכם עד כה, אז אל תפחדו לנהל משא ומתן על המחיר ולשאול על מבצעים.

מחפשים טבעות אירוסין במחיר לכל כיס? חנות תכשיטי אפולו במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, מציעה לכם להגיע ולהתרשם.

לפרטים נוספים, תיאום פגישה והצעות מחיר, צרו עמנו קשר עוד היום: 0723901200

4.5/5 - (10 votes)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.