Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ
זוג מאורס שמח

איך תדע שהיא תאהב את טבעת האירוסין שבחרת?

איך תדע שהיא תאהב את טבעת האירוסין שבחרת?

אז בחרת להפתיע את בת זוגתך בהצעת נישואין אבל אתה חושש שהיא לא תאהב את טבעת האירוסין שבחרת? ובכן, צוות המומחים של תכשיטי אפולו כאן בשבילך.

בעל הברית הטוב ביותר שיכול לעזור לך בתהלך הבחירה הוא האדם שעוזר לך לבחור את הטבעת האירוסין והאדם ממנו תרכוש את הטבעת. כשנפגשים עם יהלומנים ואו תכשיטנים, חשוב לזכור שאף על פי שהם אינם פסיכולוגים, אם בכוונתכם להפתיע את הכלה לעתיד עם טבעת משובצת יהלום שהיא תאהב, מומלץ לתאר למוכר כמה שיותר פרטים עליה שניתן.

איך היא נראית? כיצד היא אוהבת להתלבש? מה מלהיב אותה? במה היא עוסקת? באילו פעילויות היא מעורבת בזמנה הפנוי? כיצד נפגשתם? יש ביניכם בדיחות פרטיות ושמות חיבה? יש לה מקומות שהיא אוהבת? אישים שהיא מעריצה?
כל אלה פרטים שמסייעים להבין איך להתאים את עיצוב הטבעת לאופי ארוסתך. הפרטים יעזרו להחליט על סוג המתכת העדיפה, הגימור, היהלום ובאופן כללי עיצוב טבעת האירוסין. כמובן שאין הדבר מבטל עבודת בילוש מסויימת שיכולה לעזור במיקוד עוד יותר.

עבודת בילוש תמימה

האם היא משתמשת ברשתות חברתיות ולוחות תמונות מקוונות? נשים רבות יוצרות כיום לוחות עם תמונות של רעיונות לבוש, עיצוב הבית וכן, כן, גם עיצובי תכשיטים וטבעות יהלומים. בנוסף, הן לוחצות “לייק” על תמונות פריטי אופנה בדפי פייסבוק ואינסטגרם למיניהם. כל הפעילויות הללו הן פעילויות יקרות ערך שעליך לחפש. אם אינך חושש לשתף אחרים בתוכניות שלך, תוכל לאמץ חברה או בן משפחה כשותף “לפשע”.

לסיכום, הצעתנו היא להגדיר את מערכת היחסים ולהיזכר בפרטים הקטנים. האם יש לכם מקום שאהוב עליכם? האם יש לכם פריט או כל זיכרון אחר בעל משמעות שירגש? הפרט הקטן הזה יכול להוות את הבסיס לבחירת טבעת אירוסין מעוצבת או טבעת אירוסין בהזמנה אישית. למשל, אולי הייתם בטיול מהמם בפריז – תוכל לחפש טבעות אירוסין שמזכירות בצורתן את מגדל אייפל.

לפרטים, הזמנות ותיאום פגישה אצלנו בבורסה ליהלומים ברמת גן, צרו עמנו קשר ונשמח לעזור.

צוות תכשיטי אפולו.

5/5 - (2 votes)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.