Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ

צורת יהלום מומלצת לטבעת אירוסין זהב לבן

קטלוג טבעות אירוסין

צורת יהלום מומלצת לטבעת אירוסין זהב לבן

טבעות אירוסין לנשים מזהב לבן נותרות אחת הבחירות הפופולריות של טבעות עם שיבוץ יהלום. נראות דמוית המראה של הזהב הלבן משקפת את הנצנוץ והזוהר של היהלום, תוך שמירה על תקציב ידידותי לכיס בהשוואה למתכות קרות אחרות כמו פלטינום או פלדיום.

כאשר בוחרים בזהב לבן בתור המתכת העדיפה עבור טבעת אירוסין עם יהלום, קונים צריכים להיות זהירים עם היהלומים אותם הם משבצים בתוך המתכת. צורתו של היהלום משפיעה על המראה והנצנוץ של האבן כאשר היא משובצת בתוך מתכת בגוון לבן. יהלומים באיכות גבוהה אשר מאופיינים בצבע, חיתוך וצלילות טובה מקרינים את הנצנוץ הרב ביותר כאשר הם משובצים בטבעות אירוסין לנשים מזהב לבן.

אם אתם בוחרים בטבעת אירוסין בעלת מסגרת מזהב לבן עבור כלתכם לעתיד, זכרו את הקווים המנחים האלה בעת חיפוש האבן המרכזית המושלמת.

טבעת אירוסין דגם "טוויסט קלאסיק"

יהלומים בחיתוך מעוגל לוכדים זוהר בכל נצנוץ

מתכות בגוון לבן יוצרות שטח פנים משקף שלוכד ומחזיר את האור אל היהלום, מה שנותן הזדמנויות רבות יותר ליהלום שלכם לזהור. לכן, שלבו את טבעת הזהב הלבן שלכם עם צורות אשר ידועות בזכות הנצנוץ והזוהר שלהן.

אתם יכולים לוותר קצת על הצבע מאחר ויהלומים עגולים מפזרים צבע, אך בחרו בצבע J או גבוה מכך לקבלת התוצאות הטובות ביותר. כל גוון של צהוב ביהלום יהיה גלוי יותר במתכת קרה, מה שהופך כל דרגה מתחת ל- L לבלתי מומלצת.

צלילות של חיתוך עגול יכולה להשפיע על הנצנוץ של האבן. בחרו בדרגה SI1 או גבוהה מכך, זה יבטיח שלא יהיו תכלילים או פגמים אשר גלויים לעין בלתי מזוינת. כמו כן, חיתוך היהלום צריך להתאפיין בממדי עומק מיטביים כדי לאפשר לאור לחדור אל האבן ולנוע בתוכה ולספק את הנצנוץ המוכר. נסו למצוא חיתוך בדרגה טובה מאוד או מצוינת.

יהלומי נסיכה, אובל, מרקיז ואגס

הצורות נסיכה, אובל, מרקיז ואגס מתבססות על סגנון חיתוך בעל פאות רבות של החיתוך העגול. בעוד שהצורות הללו ייחודיות, כולן מאופיינות בזוהר משופר.

כמו כן, הצורות אובל, מרקיז ואגס מרוויחות מהצורה המוארכת שלהן, מה שמציע גודל רב יותר ומוסיף לאצבע אפקט מרזה. עם זאת, כל הצורות האלה רגישות לפגם בחיתוך שלהן אשר נקרא אפקט “עניבת הפרפר”, אשר מפחית את נצנוץ האבן. את “עניבת הפרפר” ניתן לראות בתור אזור מוכהה במרכז היהלום. קונים צריכים להיות מודעים לפגם הזה וצריכים לחקור לגבי נוכחותו בתוך האבן. חיתוך טוב יבטיח כי פגם “עניבת הפרפר” לא יהפוך לעניבת פרפר שחורה בטבעת האירוסין שלכם מזהב לבן. הבטיחו כי אתם בוחרים אבנים עם יחס אורך לרוחב של כ- 1.7 ל- 2.0 בצורת מרקיז ויחס של 1.3 ל- 1.5 בצורות אובל ואגס.

כאשר בוחרים את הצורות נסיכה, אובל, מרקיז או אגס, הצבע הוא חשוב. בחרו באחד שקרוב ככל האפשר לחסר צבע, הישארו בדרך כלל בדרגת צבע l או בדרגה גבוהה מכך. גוונים צהובים גלויים יותר בשל עומק החיתוכים. ותמיד בחרו בצלילות אשר נראית נקייה לעין.

טבעת אירוסין אמרלד זהב אדוםהיו קורנים עם יהלום הרדיאנט

צורות רדיאנט נמצאות שייכות לקבוצה משלהן. יהלומי הרדיאנט הם היבריד של חיתוך מעוגל וצורות וינטג’ של יהלום אמרלד ואשר. הצורה הקלאסית שלהם, הנצנוץ המושלם, ומראה הווינטג’ מושלמים למסגרת מזהב לבן.

צבע הוא כנראה הגורם החשוב ביותר כאשר משבצים יהלום רדיאנט בזהב לבן. שמרו על דרגות צבע גבוהות. חיתוכי רדיאנט למעשה מעצימים את הצבע הטבעי של היהלום, מה שהופך אותו למושלם עבור צבעים יוקרתיים, אך לא כל כך מושלם עבור דרגות צבע נמוכות יותר של יהלומים חסרי צבע. הישארו בטווח שקרוב לחסר צבע, בעדיפות ל- H או דרגה הגבוהה מכך.

בעוד שפאות רבות של הרדיאנט עשויות להסתיר את מאפייני הצלילות של האבן, הימנעו מיהלומים בעלי משקעים גלויים של פחמן שחור. הנקודות השחורות הללו ישפיעו על הזוהר והנראות של האבן.

יהלומי רדיאנט לא מקבלים דירוג חיתוך בדוחות הדירוג שלהם, והחיתוך פחות חשוב בצורת היהלום הזו. אם היהלום ניראה יפה בעיניכם, למעשה זה כל מה שאתם צריכים לדעת על החיתוך של אבן הרדיאנט.

טבעת אירוסין Halo יהלום ורודהתרחקו מיהלומים בחיתוך מדרגה

אבנים המאופיינות בפאות בחיתוך מדרגה, כמו צורות אשר ואמרלד, מציעות פחות נצנוץ ויותר זוהר. בעוד שהצורות עדיין יראו נפלא בטבעת אירוסין מזהב לבן, הן לא ירוויחו מהאור החוזר הנוסף כמו בנות דודיהן בחיתוך המעוגל. יהלומים בחיתוך מדרגה הם צלולים אך לא כל כך נוצצים. הצורות האלה מתאימות לסגנונות וינטג’ עם מתכות וינטג’, כמו זהב צהוב או ורוד.

זהב לבן הוא מתכת מושלמת להדגשת הנצנוץ של היהלום. שטח הפנים דמוי המראה מחזיר אור ותופס את הנצנוץ הטוב ביותר של היהלום. בנוסף, המחיר הידידותי לכיס הופך אותו לבחירה הרבה יותר נגישה בהשוואה לפלטינום. בחרו בצורות יהלום שמציעות את הנצנוץ הרב ביותר, לרבות חיתוך עגול, נסיכה, אגס, מרקיז, אובל ורדיאנט, לקבלת יצירת מופת מזהב לבן שמפיקה את הנצנוץ המרבי!

מחפשים טבעות אירוסין במחיר שפוי? חנות תכשיטי אפולו במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, מציעה לכם להגיע ולהתרשם.

לפרטים נוספים, תיאום פגישה והצעות מחיר, צרו עמנו קשר עוד היום: 0723901200

5/5 - (1 vote)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.