Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ

יהלום ורוד

תכשיטים וטבעות בשיבוץ יהלום ורוד – יתרונות וחסרונות

במשך שנים רבות, אנשים יכלו לזהות טבעת אירוסין רק מהתבוננות בה. המראה המסורתי תמיד היה יהלום עגול בשיבוץ יחיד בטבעת פשוטה מזהב או פלטינה, לפעמים הילה דקורטיבית או זוג אבני חן מלבניות לנצנוץ נוסף.

אימייל: info@apollodiamonds.co.il

לא מצאתם את מה שחיפשתם?
לא הכל מופיע באתר, צרו קשר!

הצוות שלנו עומד לרשותכם.

  • מחפשים יהלומים בצבעים? יהלום סגול? יהלום שחור? הגעתם למקום הנכון.
  • לפרטים נוספים, תיאום פגישה והצעות מחיר, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון: 0723901200

איך נראים הבדלי הצבעים ביהלומים?

השתמשו במנגנון שבאדיבות GIA. הזיזו את המחוון כדי לראות דוגמאות של הצבעים השונים ביהלומים.

בימינו, טבעות אירוסין מקבלות צורות, גדלים וצבעים רבים – בדיוק כמו האנשים שעונדים אותן! חיתוכים שונים של יהלומים, כמו “הנסיכה”, “כרית” ו”אשר” זוכים לתשומת לב רבה יותר, ואבני חן צבעוניות כמו יהלומים ורודים הופכות לפופולריות מאוד.

המגוון הרחב של סגנונות טבעות האירוסין אומר שלזוגות יש יותר אפשרויות לביטוי עצמי ויצירתיות, אך כאשר מדובר ביהלומים צבעוניים, לעיתים קשה לדעת אם אתם קונים את הדבר האמיתי, במיוחד כשמדובר בצבעים נדירים כמו יהלומים בצבע ורוד.

האם יהלומים ורודים הם אמיתיים?

השאלה הראשונה שרוב האנשים שואלים כאשר מדובר ביהלומים ורודים היא פשוטה: האם הם אמיתיים? התשובה לשאלה הזו פשוטה במידה שווה: כן!

יהלומים קיימים בשלל צבעים, בהינתן נוכחות של יסודות נוספים מלבד לפחמן ברשת הגביש כאשר האבן נוצרת באדמה, או חשיפתה של האבן לרמות שונות של חום ולחץ.

יהלומים ורודים נוצרים כתוצאה מחום ולחץ עוצמתיים על האבן בעודה מוטמעת בקרום הקרקע. הלחץ הזה מעוות את רשת היהלום, וגורם למולקולות הפחמן לספוג קרני אור ירוק. ללא החזרתו של אור ירוק בגביש, היהלום בסופו של דבר ניראה ורוד או אדום כאשר הוא מוצא מן האדמה. הגוון הוורוד שאתם רואים ישתנה בהסתמך על רמת העיוות ברשת היהלום.

יהלומים ורודים מטבעם – אבן מאוד נדירה

אולי אתם תוהים עד כמה נדירים היהלומים הוורודים. האבנים הללו מאוד נדירות, ועומדות להפוך לנדירות אף יותר; רוב היהלומים הוורודים בעולם מגיעים ממכרה היהלומים ארגייל, במערב אוסטרליה, ומשמעותם של הדיווחים על כך שהמכרה עתיד להיסגר ב- 2019 היא שהאבן היקרה הזאת תהפוך למאוד נדירה.

בשל הנדירות הזו, יהלומים ורודים לעתים קרובות מתומחרים במחירים מאוד גבוהים. ב- 2014, העלות הממוצעת לקראט הייתה גבוהה מ- 78,000$ – אם כי המחיר יורד אם הגוון הוורוד הופך לבהיר יותר והאבנים לקטנות יותר.

בגלל שיהלומים ורודים כה נדירים ויקרים, לעתים קרובות מאוד קשה למצוא אותם בחנות תכשיטים רגילה. רוב הרשתות הגדולות וחנויות תכשיטים קמעונאיות לא משתמשות ביהלומים ורודים טבעיים בתכשיטים שלהן. בתור קונים, עליכם לשאול אם האבנים טבעיות, והערכה של תעודה גמולוגית צריכה לציין אם האבנים טבעיות או מושבחות. גלישה באתרי אינטרנט שמציעים יהלומים צבעוניים ויוקרתיים היא רק דרך אחת להשיג את המחיר הטוב ביותר, אך גם הדרך הקלה ביותר למצוא אבן.

אם תג המחיר הגבוה של יהלומים ורודים מטבעם אינו בתקציב שלכם, אל תתייאשו. ישנן כמה אפשרויות שיכולות להביא לכם טבעת אירוסין ורודה למדי בשבריר מהמחיר.

אפשרויות חלופיות: אבני ספיר ורודות ויהלומים מושבחים

אפשרות אחת לקבלת טבעת אירוסין ורודה ללא תג המחיר המזעזע היא להשתמש באבן ספיר בטבעת שלכם. אבן החן מתאפיינת באותו הגוון הוורוד והעשיר כמו היהלום הוורוד – למעשה, לעתים הצבע אפילו מבריק יותר! כמו כן, אבני הספיר הן אבני חן מאוד חזקות, במקום השני בעולם אחרי יהלומים, מה שאומר שהן יהיו עמידות לכל הטלטלות איתן מתמודדת טבעת האירוסין מדי יום.

אפשרות נוספת היא יהלום מושבח. האבנים הללו הן יהלומים טבעיים, אך הן עוברות תהליך של טיפול בחום ובלחץ או מצופות בכדי להפוך את האבן לוורודה. יהלומים אשר מטופלים בחום ובלחץ ישמרו על הגוון הוורוד שלהם, אך לפעמים התהליך מחליש את האבנים, כך שהן לא נחשבות לכה יקרות ערך כמו היהלום הוורוד מטבעו. אבנים מצופות מאבדות עם הזמן את הגוון הוורוד, ולעתים קרובות דורשות טיפול מיוחד. בכל אופן, האבנים האלה פחות יקרות מיהלומים ורודים טבעיים ועדיין ניתן לכנותן יהלומים.

אך האם יהלומים מושבחים הם למעשה ברי-קימא? תלוי את מי תשאלו. אנשים מסוימים טוענים כי לא ניתן לראות את ההבדל? מצד שני, תכשיטנים רבים ראו שלנוכח בחירה, הלקוחות שלהם עדיין רוצים את “הדבר האמיתי”. הם מציינים ש”בסופו של דבר, כשגבר קונה טבעת לאישה, הוא קונה יהלום בגלל שהיהלום נדיר – הוא יקר ערך.”

בסופו של דבר, זו משימתו של הזוג להחליט איזה סוג של טבעת אירוסין הם רוצים. אם כלתכם לעתיד מאוהבת ביהלומים ורודים, אתם יכולים לחפש את הדבר האמיתי, להשתמש באבן חן אחרת אשר מרהיבה באותה המידה, או ללכת במסלול ההשבחה. הדבר החשוב ביותר הוא לא סוג האבן, אלא עד כמה היא אוהבת אותה.

מחפשים טבעת אירוסין במחיר אטרקטיבי? חנות תכשיטי אפולו במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, מציעה לכם להגיע ולהתרשם ממגוון טבעות יהלומים מעוצבות.

5/5 - (3 votes)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.