Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים חינם לכל חלקי הארץ

טבעת אירוסין מומלצת לאשה ספורטיבית

טבעת אירוסין מומלצת לאשה ספורטיבית

בעת חיפוש של טבעת אירוסין, נשים רבות מתמקדות בסגנון ולא בפונקציונליות. אך אם אתן מתאמנות באופן קבוע בחדר כושר, עוסקות בריצה ועובדות קשה (בפנים ובחוץ), כדאי לכן לקנות טבעת שיכולה להתמודד עם הדרישות היום-יומיות – מבלי להקריב את היופי והסגנון האופנתי.

אולי היהלומים מאוד חזקים, אך הם לא בלתי שבירים. כמו כל תכשיט, הם יכולים להישחק ולהיקרע ואפילו להיסדק או להתרסק. לכן, חשוב לכל אחת עם סגנון חיים פעיל לבחור בטבעת עם שיבוצים איתנים ועמידים שיגנו הן על היהלום המרכזי והן על היהלומים המשובצים מסביב.

פלטינום, פלדיום ושיניים

אז איזה סוג של שיבוץ כדאי לכן לבחור עבור טבעת האירוסין שלכן?

טבעות פלטינום מציעות את ההגנה רבה ביותר. פלטינום פי ארבעה עמידה יותר מזהב, אך היא גם מגיעה במחיר כפול. לעתים קרובות, תכשיטי פלטינום מורכבים מפלטינום אשר מעורבבת עם סגסוגת מתכות כגון נחושת, רודיום, ואירידיום. פלטינום בעלת איכות גבוהה נופלת בדרגת טוהר שבין 900 לבין 950 (90-95% פלטינום).

אלטרנטיבה מתאימה יותר מבחינה עלות-תועלת לפלטינום היא פלדיום. הוא לא חזק כמו פלטינום, אך ידוע בזכות עמידותו להכתמה שנגרמת כתוצאה מענידה מתמדת. כאשר מדובר במסגרות לטבעות אירוסין עבור נשים שעובדות עם הידיים, פלדיום מהווה אופציה נהדרת! פשוט היו מודעות לכך שפלדיום אינו מתאים לטבעות עם הרבה פרטים קטנים, כמו רקמות זהב, הרבה אבנים קטנות או שיבוצים גבוהים. למרבה המזל, בכל מקרה אף אחד מהדברים הללו אינו מתאים לאורח חיים פעיל!

בנוגע לבחירת שיבוצים ליהלום, ישנם סוגים רבים של שיבוצים שמציעים הגנה. שיבוצי שיניים הם סוג השיבוץ הנפוץ ביותר, בעודם מאפשרים למרבית האור להגיע אל היהלום. שיבוצים בעלי ארבעה שיניים הם המסורתיים, אך משמעותן של שיניים רבות יותר יכולה להיות הגנה רבה יותר על היהלום.

כמו כן, מספר השיניים תלוי בצורת היהלום שלכן. כל יהלום אם קדקודים, כמו חיתוך נסיכה מרובע, צריך להיות מוגן, מאחר ופינות חדות רגישות יותר לסדקים ושבירות. כמו כן, לצורות יהלום יוקרתיות עשויים להיות צרכים אחרים. יהלומים בצורת לב, לדוגמה, זקוקים לשן לצורך הגנה על הקדקוד התחתון של היהלום.

אם אתן מודאגות מכך שסגנון חייכן עלול לסכן יהלום עדין, וודאו כי אתן מחפשות טבעות אירוסין עדינות עם יהלומים עגולים או צורות ללא פינות חדות.

אז עכשיו הבנתן מה אתן צריכות, אך אילו טבעות אירוסין עבור נשים זמינות? להלן כמה מהאפשרויות הטובות ביותר.

קשתות מתפצלות

זהו עיצוב חלק ומודרני שמאופיין בשני פסים דקים שחוצים אחד את השני במרכז האצבע. העיצוב משדר מראה של טבעות נשגבות, ובעוד שטון הסגנון נקי ומודרני, טבעת האירוסין גם מאוד מתוחכמת. מסגרת הקשת המתפצלת משמשת כתמיכה חזקה לראש ההרכבה המגן בעל ארבע השיניים שמחזיק את היהלום המרכזי.

פס מתאים מפלטינום שמשובץ ביהלומים משתלב בצורה מושלמת עם טבעת בעלת קשתות מפוצלות, וטבעת בעלת שיבוץ נמוך מגנה על קו היהלומים.

שיבוץ מילואה (Bezel) או חצי מילואה מציע הגנה

להגנה רבה אף יותר תשקלו מסגרת מילואה פחות פופולרית ויותר מודרנית.

טבעות אירוסין מעוצבות שמאופיינות בשיבוץ מילואה או חצי מילואה הן הבחירה המושלמת לסגנון חיים פעיל. שיבוץ מילואה יוצר הילה של מתכת סביב היהלום היחיד כדי להגן עליו לגמרי מפני פס היהלומים. שיבוצי מילואה הופכים את נפילת היהלום או הפגיעה בו כמעט לבלתי אפשריות. יש להם את היתרון המוסף בכך שאינם נתפסים בבגדים, ובכך שהם יותר נמוכים משיבוץ שיניים רגיל.

שיבוצי חצי מילואה לא מכסים את כל פס היהלומים, אך מגנים על רוב היהלום. שלבו טבעות אירוסין עם שיבוץ מילואה עם פס חלק או פס תואם עם יהלומים בשיבוץ מילואה (או חצי מילואה).

טבעת אירוסין בשיבוץ Bazel

טבעת אינפיניטי לכלות פעילות

טבעות אירוסין טוויסט עבור נשים עם סגנון חיים פעיל אינן מוגבלות ליהלומים יחידים בסיסיים. עבור נשים שרוצות למקסם את הנצנוץ, טבעות אירוסין בצורת אינפיניטי (סמל האינסוף) מאופיינות ב”שטיח יהלומים” והילה המקיפה את האבן המרכזית.

בעוד שאף פעם לא מומלץ לענוד את הטבעת שלכן במהלך פעילות מאומצת במיוחד, שטיח היהלומים משובץ נמוך בתוך הטבעת, כך שהאבנים לא מפריעות במהלך האימונים, הספורט או פעילויות קשות אחרות. הילה סביב היהלום משמשת כהגנה נוספת עבור היהלום המרכזי.

טבעת אירוסין סוליטר דגם "X" זהב לבןטבעת אירוסין לנשים בצורת אינפיניטי לוכדת את היופי של שטיח היהלומים הרבים בפיתול, עיצוב נשי שמוסיף ממד ואישיות לטבעת. תבחרו באבן מרכזית בסגנון וינטג’ כמו חיותך הכרית או חיתוך אשר להידור נוסף מבלי להוסיף את הפינות החדות. התאימו לטבעת האירוסין המיוחדת פס יהלומים מעוקל שמתאים לעיצוב המפותל של טבעת האירוסין.

טבעות אירוסין לנשים שממצות את החיים עם תום דורשות עמידות כדי להתמודד עם המצבים המטורפים ביותר. בחרו טבעות מתאימות שעשויות מהמתכות הקשות ביותר – כמו פלטינום – ובחרו בשיבוצים שמגנים על היהלום מפני סדקים ושברים. בחרו בשיבוצים מודרניים כמו המילואה או חצי מילואה או לכו על סגנון רומנטי ונשי עם פיתולים של יהלומים או עיטורים שופעים. לא משנה מה הסגנון שלכן – או סגנון החיים שלכן – יש טבעת אירוסין מתאימה לכל אישה!

מחפשים טבעות אירוסין זולות אך מרשימות במיוחד? חנות תכשיטי אפולו במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, מציעה לכם להגיע ולהתרשם.

לפרטים נוספים, תיאום פגישה והצעות מחיר, צרו עמנו קשר עוד היום: 0723901200

5/5 - (1 vote)
סגירה
התחברות
סגירה
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.